Ecomail je jedním z nejoblíbenější doplňků na Shoptetu. Společný plugin zajišťuje automatický přenos dat o vašich zákaznících přímo do Ecomailu. Proč si vybrat zrovna doplněk Ecomail a co všechno umí?
Co získáte propojením Shoptetu s Ecomailem?
Všechna důležitá data o vašich zákaznících se vám budou automaticky a v reálném čase synchronizovat. Nemusíte se zatěžovat ručním importem a trávit hodiny nastavováním propojení.
Potřebná data budete mít na jednom místě a díky tomu budete moct tvořit e-mailing personalizovaně na základě aktivit uživatelů.
Získáte spolehlivý e-mailingový nástroj s českou podporou na kterou se můžete vždy obrátit. Funkce Ecomailu jsou navíc přizpůsobeny potřebám českých a slovenských e-shopů.
1) Vždy aktuální seznam kontaktů
Základní funkcí pluginu je automatická synchronizace všech kontaktů do Ecomailu. Nemusíte se zdržovat ručním nahráváním e-mailů a dalších informací o zákaznících. Kontakty z objednávek nebo z formulářů máte okamžitě k dispozici. Nově přihlášené oslovte uvítací sérií e-mailů a pošlete jim třeba slevový kód na první nákup.

TIP: Používáte formuláře pro sběr kontaktů? Vytvořte si je v Ecomailu. Vyzkoušejte náš editor, ve kterém si formuláře vytvoříte jednoduše sami a snadno si je přidáte na web.
2) Přehled všech objednávek
Kromě e-mailu a osobních údajů zákazníka se vám budou přenášet i všechny objednávky z e-shopu. V Ecomailu najdete všechny informace, jako jsou názvy produktů, kategorie a ceny.
Díky informacím o nákupech můžete segmentovat vaši databázi a posílat lépe zacílené newslettery s doporučenými produkty, vytvářet chytré automatizace na základě předchozích nákupů, a tak motivovat zákazníka k opakovaným nákupům.

3) Informace o pohybu uživatelů na e-shopu
V Ecomailu uvidíte, jaké stránky na vašem e-shopu uživatelé navštívili. Do e-shopu bude automaticky přidán trackovací kód, který sleduje pohyb uživatelů na webu.
Způsobů, jak tyto informace v e-mailingu využít je mnoho a záleží především na vaší strategii. Nejčastěji se data využívají pro doporučování prohlížených produktů např. v remarketingových kampaních.

4) Opuštěný košík
Díky pluginu v Ecomailu ihned uvidíte, že návštěvník vašeho e-shopu nedokončil objednávku. Naštěstí je možné jej zachytit oblíbenou automatizací Opuštěný košík. Uživateli může třeba po 2 hodinách přijít e-mail s připomínkou zboží, které nechal v košíku. A pokud budete chtít, příjemce v e-mailu uvidí i konkrétní nezakoupené produkty.

TIP: Automatizaci Opuštěný košík nastavíte jednoduše pomocí naší nápovědy nebo výukového videa 👇
5) Zákaznické skupiny a štítky
Všechny kontakty přenesené z Shoptetu do Ecomail jsou automaticky štítkovány.
V případě, že kontakt udělá objednávku, uvidíte u něj štítek shoptet-orders. Pokud se přihlásí k odběru newsletterů, získá štítek shpt_newsletters a při registraci je mu přidělen štítek shoptet_X. Místo písmena X doplníme číslo zákaznické skupiny, což můžou být např. koncoví zákazníci, velkoobchodní odběratelé nebo vaše další skupiny.
Příklad: Pokud kontakt dokončí objednávku, potvrdí souhlas s odběrem newsletterů, a zároveň se zaregistruje, uvidíte u něj v Ecomailu celkem 3 štítky. Více o štítcích z Shoptetu se dozvíte v naší nápovědě.
Díky automatickým štítkům můžete s kontakty pracovat systematicky. Jednoduše je segmentovat a cílit automatizované kampaně.

6) Napojení na další kanály
Kromě běžné nebo automatizované rozesílky e-mailů můžete v Ecomailu vytvářet i SMS kampaně nebo reklamu pro Facebook.
Díky propojení s Facebookem můžete:
- sbírat nové e-mailové kontakty z Facebooku (díky Lead Ads),
- přenášet do Facebooku vlastní okruhy kontaktů z databáze a cílit na ně reklamu na FB,
- vytvořit přímo v Ecomailu reklamu pro Facebook, kterou zacílíte na zákazníky z vaší e-mailové databáze (stačí postupovat podle této nápovědy).
Jak na propojení Shoptetu s Ecomailem
Stačí mít zaregistrovaný účet u Ecomailu, v Shoptetu objednat doplněk Ecomail na doplnky.shoptet.cz/ecomail (nebo doplnky.shoptet.sk/ecomail). Propojení dokončíte ve vašem účtu v Ecomailu, postupujte podle tohoto návodu.
Doplněk je zdarma a propojení máte hotové během pár minut.
Po propojení se vám do Ecomailu nahrají všechny historické kontakty, objednávky a začnou se synchronizovat všechna nová data.

Testování na 14 dní zdarma
Po aktivaci doplňku můžete začít s testováním Ecomailu. Účet u Ecomailu můžete vyzkoušet na 14 dní zdarma – napište na support@ecomail.cz a o testování požádejte.
Po dokončení testovacího období je pro aktivní propojení potřeba pracovat v tarifu Marketer+.
Nebudete na to sami
Pokud budete kdykoliv potřebovat pomocnou ruku, máte se na koho obrátit. Přímo v Ecomailu je online chat v českém jazyce, kde vám vždy ochotně poradíme. Našemu supportu můžete také zavolat nebo napsat e-mail na support@ecomail.cz
Nevíte, jak začít? Nemáte čas se e-mailingu aktivně věnovat? Nevadí. Obraťte se na naše specialisty >>