Výhody propojení Shoptetu s Ecomailem

Ecomail je jedním z nejoblíbenější doplňků na Shoptetu. Společný plugin zajišťuje automatický přenos dat o vašich zákaznících přímo do Ecomailu. Proč si vybrat zrovna doplněk Ecomail a co všechno umí?

Co získáte propojením Shoptetu s Ecomailem?

Všechna důležitá data o vašich zákaznících se vám budou automaticky a v reálném čase synchronizovat. Nemusíte se zatěžovat ručním importem a trávit hodiny nastavováním propojení.

Potřebná data budete mít na jednom místě a díky tomu budete moct tvořit e-mailing personalizovaně na základě aktivit uživatelů.

Získáte spolehlivý e-mailingový nástroj s českou podporou na kterou se můžete vždy obrátit. Funkce Ecomailu jsou navíc přizpůsobeny potřebám českých a slovenských e-shopů.

1) Vždy aktuální seznam kontaktů

Základní funkcí pluginu je automatická synchronizace všech kontaktů do Ecomailu. Nemusíte se zdržovat ručním nahráváním e-mailů a dalších informací o zákaznících. Kontakty z objednávek nebo z formulářů máte okamžitě k dispozici. Nově přihlášené oslovte uvítací sérií e-mailů a pošlete jim třeba slevový kód na první nákup.

Welcome e-mail.
Welcome e-mail se slevou 10 %.

TIP: Používáte formuláře pro sběr kontaktů? Vytvořte si je v Ecomailu. Vyzkoušejte náš editor, ve kterém si formuláře vytvoříte jednoduše sami a snadno si je přidáte na web.

2) Přehled všech objednávek

Kromě e-mailu a osobních údajů zákazníka se vám budou přenášet i všechny objednávky z e-shopu. V Ecomailu najdete všechny informace, jako jsou názvy produktů, kategorie a ceny.

Díky informacím o nákupech můžete segmentovat vaši databázi a posílat lépe zacílené newslettery s doporučenými produkty, vytvářet chytré automatizace na základě předchozích nákupů, a tak motivovat zákazníka k opakovaným nákupům.

Nákupy v detailu kontaktu.
V detailu kontaktu vidíte informace o objednávkách.

3) Informace o pohybu uživatelů na e-shopu

V Ecomailu uvidíte, jaké stránky na vašem e-shopu uživatelé navštívili. Do e-shopu bude automaticky přidán trackovací kód, který sleduje pohyb uživatelů na webu.

Způsobů, jak tyto informace v e-mailingu využít je mnoho a záleží především na vaší strategii. Nejčastěji se data využívají pro doporučování prohlížených produktů např. v remarketingových kampaních.

Návštěvy na webu.
V detailu kontaktu vidíte, jaké stránky uživatel na e-shopu navštívil.

4) Opuštěný košík

Díky pluginu v Ecomailu ihned uvidíte, že návštěvník vašeho e-shopu nedokončil objednávku. Naštěstí je možné jej zachytit oblíbenou automatizací Opuštěný košík. Uživateli může třeba po 2 hodinách přijít e-mail s připomínkou zboží, které nechal v košíku. A pokud budete chtít, příjemce v e-mailu uvidí i konkrétní nezakoupené produkty.

Opuštěný košík od Grizlyho
E-mail s připomínkou nedokončené objednávky.

TIP: Automatizaci Opuštěný košík nastavíte jednoduše pomocí naší nápovědy nebo výukového videa 👇

5) Zákaznické skupiny a štítky

Všechny kontakty přenesené z Shoptetu do Ecomail jsou automaticky štítkovány.

V případě, že kontakt udělá objednávku, uvidíte u něj štítek shoptet-orders. Pokud se přihlásí k odběru newsletterů, získá štítek shpt_newsletters a při registraci je mu přidělen štítek shoptet_X. Místo písmena X doplníme číslo zákaznické skupiny, což můžou být např. koncoví zákazníci, velkoobchodní odběratelé nebo vaše další skupiny.

Příklad: Pokud kontakt dokončí objednávku, potvrdí souhlas s odběrem newsletterů, a zároveň se zaregistruje, uvidíte u něj v Ecomailu celkem 3 štítky. Více o štítcích z Shoptetu se dozvíte v naší nápovědě.

Díky automatickým štítkům můžete s kontakty pracovat systematicky. Jednoduše je segmentovat a cílit automatizované kampaně.

Kontakt z Shoptetu.
Detail kontaktu který nakoupil, registroval se a je přihlášený k odběru newsletterů.

6) Napojení na další kanály

Kromě běžné nebo automatizované rozesílky e-mailů můžete v Ecomailu vytvářet i SMS kampaně nebo reklamu pro Facebook.

Díky propojení s Facebookem můžete:

  • sbírat nové e-mailové kontakty z Facebooku (díky Lead Ads),
  • přenášet do Facebooku vlastní okruhy kontaktů z databáze a cílit na ně reklamu na FB,
  • vytvořit přímo v Ecomailu reklamu pro Facebook, kterou zacílíte na zákazníky z vaší e-mailové databáze (stačí postupovat podle této nápovědy).

Jak na propojení Shoptetu s Ecomailem

Stačí mít zaregistrovaný účet u Ecomailu, v Shoptetu objednat doplněk Ecomail na doplnky.shoptet.cz/ecomail (nebo doplnky.shoptet.sk/ecomail). Propojení dokončíte ve vašem účtu v Ecomailu, postupujte podle tohoto návodu.

Doplněk je zdarma a propojení máte hotové během pár minut.

Po propojení se vám do Ecomailu nahrají všechny historické kontakty, objednávky a začnou se synchronizovat všechna nová data.

Shoptet doplněk Ecomail.
Na stránce Shoptet doplňků vyberete a objednáte doplněk Ecomail.

Testování na 14 dní zdarma

Po aktivaci doplňku můžete začít s testováním Ecomailu. Účet u Ecomailu můžete vyzkoušet na 14 dní zdarma – napište na support@ecomail.cz a o testování požádejte.

Po dokončení testovacího období je pro aktivní propojení potřeba pracovat v tarifu Marketer+.

Nebudete na to sami

Pokud budete kdykoliv potřebovat pomocnou ruku, máte se na koho obrátit. Přímo v Ecomailu je online chat v českém jazyce, kde vám vždy ochotně poradíme. Našemu supportu můžete také zavolat nebo napsat e-mail na support@ecomail.cz

Nevíte, jak začít? Nemáte čas se e-mailingu aktivně věnovat? Nevadí. Obraťte se na naše specialisty >> 

One thought on “Výhody propojení Shoptetu s Ecomailem

Add yours

Vložte váš komentář

Blog at WordPress.com.

Up ↑

%d bloggers like this: