Za úspěšnou firmou stojí silný brand. Třetí ShopMasters jsme proto zaměřili na to, jak budovat svou značku a zajistit jí další růst díky kvalitní brandingové strategii. Setkání e-shopařů jsme se Shoptetem, Zásilkovnou, Heurékou a Expandecem poprvé uspořádali v Bratislavě, a seznámili se tak se slovenskou e-commerce.
Continue reading “ShopMasters III – Budování značky a rozjezd brandingové strategie”E-mailing v číslech: Statistiky za rok 2022
Podívejte se, jaký byl e-mailing v Česku v roce 2022. Seznam.cz a Ecomail přináší důležitá data z oboru v přehledné infografice. Buďte v obraze a čtěte dál!
Continue reading “E-mailing v číslech: Statistiky za rok 2022”Jak za odpoledne napojit Ecomail a nastartovat e-mailing (záznam webináře)
Propojte svůj e-shop na Shoptetu s Ecomailem, pošlete první e-mailovou kampaň a nastavte si nejoblíbenější automatizace. Vše stihnete za jediné odpoledne. Přinášíme vám další webinář, který vznikl ve spolupráci s největší českou platformou pro správu e-shopů Shoptet.cz.
Continue reading “Jak za odpoledne napojit Ecomail a nastartovat e-mailing (záznam webináře)”ShopMasters II – Strategie, efektivita i udržitelnost
E-commerce v roce 2022 poprvé zažila propad. Se Shoptetem a Zásilkovnou jsme se proto rozhodli, že druhé setkání e-shopařů ShopMasters zaměříme na strategické rozhodování. V kancelářích Shoptetu se sešlo přes sto e-shopařů s jasným cílem: zjistit, jak svým e-shopům znovu přinést růst.
Continue reading “ShopMasters II – Strategie, efektivita i udržitelnost”E-mail Restart: Praktické ukázky a návody pro restart vašeho e-mail marketingu
V lednu jsme s agenturou Taste zorganizovali E-mail Restart, největší e-mail marketingovou konferenci v Česku. Obsah sestavoval náš konzultant Lukáš Balek. Návštěvníci si mohli poslechnout inspirativní přednášky se špičkami v oboru. Přečtěte si, co si z konference odnesli – přinášíme vám jejich nezávislé pohledy.
Continue reading “E-mail Restart: Praktické ukázky a návody pro restart vašeho e-mail marketingu”Výhody propojení Shoptetu s Ecomailem
Ecomail je jedním z nejoblíbenější doplňků na Shoptetu. Společný plugin zajišťuje automatický přenos dat o vašich zákaznících přímo do Ecomailu. Proč si vybrat zrovna doplněk Ecomail a co všechno umí?
Continue reading “Výhody propojení Shoptetu s Ecomailem”ShopMasters – přednášky, mastermindy a networking pro e-shopaře v jednom
Společně se špičkami české e-commerce Zásilkovnou a Shoptetem jsme uspořádali první setkání e-shopařů ShopMasters. Místo, kde si budou e-shopaři vzájemně radit, předávat si své know-how a zkušenosti.
Continue reading “ShopMasters – přednášky, mastermindy a networking pro e-shopaře v jednom”Opuštěný košík: ověřené tipy pro jeho záchranu
Podle nejnovějších výzkumů nákup na e-shopu nedokončí asi 70 % nakupujících. Proč se tak děje? Ukážeme příčiny a poradíme, jak na opuštěné košíky reagovat, abyste alespoň část konverzí zachránili.
Continue reading “Opuštěný košík: ověřené tipy pro jeho záchranu”14 osvědčených tipů na valentýnský e-mailing
Valentýn slaví více než polovina Čechů, což z něj dělá ideální nákupní příležitost. Každý potřebuje pro svou polovičku sehnat ten nejlepší dárek a byla by škoda toho nevyužít. Vytvořte pro své zákazníky kampaně, do kterých se zamilují. Tady je 14 osvědčených tipů, jak na to ❤️
Continue reading “14 osvědčených tipů na valentýnský e-mailing”Typy e-commerce e-mailů, které potřebuje každý e-shop
Věřte nebo ne, více prodejních e-mailů vám více prodejů nepřinese. Ono totiž dostávat stále dokola jen akční letáky a nabídky, to jednoho časem otráví. Existuje ale více typů e-mailů, které jsou přizpůsobeny nákupnímu procesu. Díky nim odběratele zaujmete, potěšíte, pobavíte. Prostě si ho „zaháčkujete“. A pak, ve správnou chvíli, zařadíte pobídku k nákupu. Pojďme se podívat na nejčastější typy e-commerce e-mailů, které potřebuje posílat každý e-shop.
Continue reading “Typy e-commerce e-mailů, které potřebuje každý e-shop”