Ecomail je jedním z nejoblíbenější doplňků na Shoptetu. Společný plugin zajišťuje automatický přenos dat o vašich zákaznících přímo do Ecomailu. Proč si vybrat zrovna doplněk Ecomail a co všechno umí?
Continue reading „Výhody propojení Shoptetu s Ecomailem“Opuštěný košík: ověřené tipy pro jeho záchranu
Podle nejnovějších výzkumů nákup na e-shopu nedokončí asi 70 % nakupujících. Proč se tak děje? Ukážeme příčiny a poradíme, jak na opuštěné košíky reagovat, abyste alespoň část konverzí zachránili.
Continue reading „Opuštěný košík: ověřené tipy pro jeho záchranu“Typy e-commerce e-mailů, které potřebuje každý e-shop
Věřte nebo ne, více prodejních e-mailů vám více prodejů nepřinese. Ono totiž dostávat stále dokola jen akční letáky a nabídky, to jednoho časem otráví. Existuje ale více typů e-mailů, které jsou přizpůsobeny nákupnímu procesu. Díky nim odběratele zaujmete, potěšíte, pobavíte. Prostě si ho „zaháčkujete“. A pak, ve správnou chvíli, zařadíte pobídku k nákupu. Pojďme se podívat na nejčastější typy e-commerce e-mailů, které potřebuje posílat každý e-shop.
Continue reading „Typy e-commerce e-mailů, které potřebuje každý e-shop“
Přehled e-mailových automatizací pro každý e-shop (3. díl)
Automatizované kampaně spouštěné na základě chování uživatele na webu nebo třeba v e-mailových kampaních jsou skvělým nástrojem pro pravidelnou komunikaci se zákazníky. Využijete je především, pokud spravujete e-mailing e-shopu. V posledním díle našeho seriálu o automatizacích si ukážeme, jaké údaje z e-shopu je vhodné pro automaty využít, a jaké kampaně můžete vyzkoušet pro váš e-shop.
Continue reading „Přehled e-mailových automatizací pro každý e-shop (3. díl)“Základní typy automatizací a jejich praktické využití (2. díl)
V 1. díle našeho mini seriálu jsme se blíže seznámili s pojmem automatizace a proč je dobré ji používat. V tomto pokračování si ukážeme několik základních a zároveň i nejoblíbenějších automatických kampaní. Pokud jste s automatizacemi ještě nezačali, přečtěte si náš článek a rovnou je vyzkoušejte.
Continue reading „Základní typy automatizací a jejich praktické využití (2. díl)“
Objevte sílu slevových kupónů
Slevy, kupóny, poukázky na nákup – právě na tato magická slůvka vaši zákazníci nejvíce slyší. Dokonce by se dalo říct, že je v Česku využívání slev jedním z novodobých koníčků. Používáte tuto taktiku na vaše zákazníky i vy? Pokud zní vaše odpověď ne, tak je právě teď ideální chvíle vyzkoušet nastavení slevových kupónů u Ecomailu a zjistit, jak vám tato marketingová strategie může přinést nové zákazníky, udržet ty stávající či zvýšit výnosy bez ohledu na to, v jakém odvětví podnikáte. Continue reading „Objevte sílu slevových kupónů“