ShopMasters III – Budování značky a rozjezd brandingové strategie

Za úspěšnou firmou stojí silný brand. Třetí ShopMasters jsme proto zaměřili na to, jak budovat svou značku a zajistit jí další růst díky kvalitní brandingové strategii. Setkání e-shopařů jsme se Shoptetem, Zásilkovnou, Heurékou a Expandecem poprvé uspořádali v Bratislavě, a seznámili se tak se slovenskou e-commerce.

Continue reading “ShopMasters III – Budování značky a rozjezd brandingové strategie”

E-mail Restart: Praktické ukázky a návody pro restart vašeho e-mail marketingu

V lednu jsme s agenturou Taste zorganizovali E-mail Restart, největší e-mail marketingovou konferenci v Česku. Obsah sestavoval náš konzultant Lukáš Balek. Návštěvníci si mohli poslechnout inspirativní přednášky se špičkami v oboru. Přečtěte si, co si z konference odnesli – přinášíme vám jejich nezávislé pohledy.

Continue reading “E-mail Restart: Praktické ukázky a návody pro restart vašeho e-mail marketingu”

Typy e-commerce e-mailů, které potřebuje každý e-shop

Věřte nebo ne, více prodejních e-mailů vám více prodejů nepřinese. Ono totiž dostávat stále dokola jen akční letáky a nabídky, to jednoho časem otráví. Existuje ale více typů e-mailů, které jsou přizpůsobeny nákupnímu procesu. Díky nim odběratele zaujmete, potěšíte, pobavíte. Prostě si ho „zaháčkujete“. A pak, ve správnou chvíli, zařadíte pobídku k nákupu. Pojďme se podívat na nejčastější typy e-commerce e-mailů, které potřebuje posílat každý e-shop. 

Continue reading “Typy e-commerce e-mailů, které potřebuje každý e-shop”

Blog at WordPress.com.

Up ↑