Daří se vám přivést návštěvníky na váš e-shop, ale nedaří se vám z nich udělat zákazníky nebo alespoň registrované kontakty? Zapojte chatbota pro sběr kontaktů a e-mailingové kampaně, který vám jednoduše a levně pomůžou s proměnou potenciálů ve spokojené zákazníky. Máme pro vás praktické tipy, jak na to 👇
Continue reading “Zapojte chatbota a proměňte návštěvníky na e-shopu v zákazníky”Case study – Jak pomohla integrace s Shoptetem zvýšit tržby e-shopu o 105 %
Když se spojí kvalitní e-mailingový nástroj, e-shopové řešení a experti na e-mailing, můžete snadno dosáhnout skvělých výsledků. O tom se přesvědčil i e-shop levnytextil.cz, přečtěte si, jak začali efektivně využívat data díky integraci Shoptetu s Ecomailem, jak nastavili novou strategii s pomocí agentury Filipesmedia a jaké automatizace jim zvýšily tržby 📈
Continue reading “Case study – Jak pomohla integrace s Shoptetem zvýšit tržby e-shopu o 105 %”Jak využít e-mailing k větším tržbám v hlavní sezóně (záznam webináře)
Propojte svůj e-shop na Shoptetu s Ecomailem a připravte váš e-mailing na hlavní sezónu. Využijte na maximum data z vašeho e-shopu a proměňte je ve zlatý důl. Dozvíte se, jak správně stanovit cíle a nastavit výkonné e-mailingové strategie. V záznamu uvidíte i to, jak jednotlivé kroky snadno nastavit přímo v Ecomailu.
Continue reading “Jak využít e-mailing k větším tržbám v hlavní sezóně (záznam webináře)”ShopMasters III – Budování značky a rozjezd brandingové strategie
Za úspěšnou firmou stojí silný brand. Třetí ShopMasters jsme proto zaměřili na to, jak budovat svou značku a zajistit jí další růst díky kvalitní brandingové strategii. Setkání e-shopařů jsme se Shoptetem, Zásilkovnou, Heurékou a Expandecem poprvé uspořádali v Bratislavě, a seznámili se tak se slovenskou e-commerce.
Continue reading “ShopMasters III – Budování značky a rozjezd brandingové strategie”E-mailing v číslech: Statistiky za rok 2022
Podívejte se, jaký byl e-mailing v Česku v roce 2022. Seznam.cz a Ecomail přináší důležitá data z oboru v přehledné infografice. Buďte v obraze a čtěte dál!
Continue reading “E-mailing v číslech: Statistiky za rok 2022”Jak za odpoledne napojit Ecomail a nastartovat e-mailing (záznam webináře)
Propojte svůj e-shop na Shoptetu s Ecomailem, pošlete první e-mailovou kampaň a nastavte si nejoblíbenější automatizace. Vše stihnete za jediné odpoledne. Přinášíme vám další webinář, který vznikl ve spolupráci s největší českou platformou pro správu e-shopů Shoptet.cz.
Continue reading “Jak za odpoledne napojit Ecomail a nastartovat e-mailing (záznam webináře)”ShopMasters II – Strategie, efektivita i udržitelnost
E-commerce v roce 2022 poprvé zažila propad. Se Shoptetem a Zásilkovnou jsme se proto rozhodli, že druhé setkání e-shopařů ShopMasters zaměříme na strategické rozhodování. V kancelářích Shoptetu se sešlo přes sto e-shopařů s jasným cílem: zjistit, jak svým e-shopům znovu přinést růst.
Continue reading “ShopMasters II – Strategie, efektivita i udržitelnost”E-mail Restart: Praktické ukázky a návody pro restart vašeho e-mail marketingu
V lednu jsme s agenturou Taste zorganizovali E-mail Restart, největší e-mail marketingovou konferenci v Česku. Obsah sestavoval náš konzultant Lukáš Balek. Návštěvníci si mohli poslechnout inspirativní přednášky se špičkami v oboru. Přečtěte si, co si z konference odnesli – přinášíme vám jejich nezávislé pohledy.
Continue reading “E-mail Restart: Praktické ukázky a návody pro restart vašeho e-mail marketingu”Výhody propojení Shoptetu s Ecomailem
Ecomail je jedním z nejoblíbenější doplňků na Shoptetu. Společný plugin zajišťuje automatický přenos dat o vašich zákaznících přímo do Ecomailu. Proč si vybrat zrovna doplněk Ecomail a co všechno umí?
Continue reading “Výhody propojení Shoptetu s Ecomailem”ShopMasters – přednášky, mastermindy a networking pro e-shopaře v jednom
Společně se špičkami české e-commerce Zásilkovnou a Shoptetem jsme uspořádali první setkání e-shopařů ShopMasters. Místo, kde si budou e-shopaři vzájemně radit, předávat si své know-how a zkušenosti.
Continue reading “ShopMasters – přednášky, mastermindy a networking pro e-shopaře v jednom”