Typy e-commerce e-mailů, které potřebuje každý e-shop

Věřte nebo ne, více prodejních e-mailů vám více prodejů nepřinese. Ono totiž dostávat stále dokola jen akční letáky a nabídky, to jednoho časem otráví. Existuje ale více typů e-mailů, které jsou přizpůsobeny nákupnímu procesu. Díky nim odběratele zaujmete, potěšíte, pobavíte. Prostě si ho „zaháčkujete“. A pak, ve správnou chvíli, zařadíte pobídku k nákupu. Pojďme se podívat na nejčastější typy e-commerce e-mailů, které potřebuje posílat každý e-shop. 

Continue reading „Typy e-commerce e-mailů, které potřebuje každý e-shop“

Už máte propojený Facebook s nástrojem pro e-mailing?

Ještě ne? Tak hurá do toho. Při tvorbě reklamní kampaně na Facebooku nebo Instagramu je jedním z důležitých kroků nadefinování publika, kterému se bude reklama zobrazovat. Kromě tvorby okruhu uživatelů, kde navolíte demografické údaje nebo třeba zájmy, můžete vytvořit tzv. vlastní okruh uživatelů ze seznamu kontaktů.   Continue reading „Už máte propojený Facebook s nástrojem pro e-mailing?“

Začněte sbírat nové kontakty z Facebooku a Instagramu

Facebook Lead Ad, díky které můžete snadno sbírat kontakty získané na Facebooku, se stává stále populárnější. Nyní navíc rozšiřuje své pole působnosti také na dnes tak oblíbený Instagram. A není divu! Díky chytře nastaveným formulářům a uvítacím kampaním můžete jednoduše přeměnit uživatele sociálních sítí ve vaše věrné zákazníky. Continue reading „Začněte sbírat nové kontakty z Facebooku a Instagramu“

Blog at WordPress.com.

Up ↑