12 tipů, jak během léta připravit váš e-mailing na další sezónu

Rádi byste zapracovali na vašem e-mailingu, ale od začátku roku to neustále odkládáte? Naštěstí nás čeká letní okurková sezóna, během které si konečně můžete najít čas na pár vylepšení. Abyste věděli, na co se v průběhu letních měsíců zaměřit, připravili jsme pro vás jednoduchý check list, kterým se můžete inspirovat. Podívejte se na našich 12 tipů, jak během léta připravit váš e-mailing na další sezónu a využijte prázdniny efektivně.

Continue reading „12 tipů, jak během léta připravit váš e-mailing na další sezónu“

7 důvodů, proč se bez e-mail marketingu neobejdete

Možná jste se v poslední době setkali s tvrzením, že “newslettery už nikdo nečte”. E-mail marketing je ale stále podle spousty marketingových manažerů nejefektivnější formou digitální komunikace. Ačkoliv jsou investice do e-mailingu často menší položkou marketingového rozpočtu, mívají velmi dobré výsledky a vysokou návratnost. Jak je to možné? Je relativně snadné s e-mail marketingem začít a prakticky od první rozesílky můžete sledovat pozitivní vliv e-mailingu na váš obrat. Sepsali jsme pro vás 7 důvodů, proč by měl být e-mail marketing rozhodně součástí vašeho komunikačního mixu. 

Continue reading „7 důvodů, proč se bez e-mail marketingu neobejdete“

E-mailingový checklist: jak využít hlavní nákupní sezóny naplno

Konec roku přináší hlavní nákupní sezónu, která pro e-shopy znamená až třetinu celoročního obratu. Letos se očekávají ještě o 30 % větší tržby než loni a e-mailing je jedním z nejefektivnějších způsobů podpory sezónního prodeje. Jak můžete i vy díky e-mailingu využít tuto sezónu naplno? Využijte náš e-mailingový checklist.

Sepsali jsme pro vás 8 bodů, které vás provedou sezónním e-mailingem a poradí, jak můžete z konce roku vymáčknout co nejvíc a přitom se z toho nezbláznit. Na konci článku najdete e-mailingový checklist ke stažení zdarma, který vám pomůže nakopnout váš e-mailing raz dva. Tak jdeme na to! 

Continue reading „E-mailingový checklist: jak využít hlavní nákupní sezóny naplno“

Vše, co potřebujete vědět o transakčních e-mailech

Když se řekne e-mail marketing, většina lidí si vybaví propagační e-maily s různými nabídkami a akcemi. Existuje však i další skupina e-mailů, na kterou byste rozhodně neměli zapomínat – transakční e-maily. Většinou informují uživatele o důležitých změnách a mají velký vliv na míru spokojenosti zákazníka s vašimi službami. Pojďme se podívat, jak s nimi co nejlépe pracovat.

Continue reading „Vše, co potřebujete vědět o transakčních e-mailech“

Základní typy automatizací a jejich praktické využití (2. díl)

V 1. díle našeho mini seriálu jsme se blíže seznámili s pojmem automatizace a proč je dobré ji používat. V tomto pokračování si ukážeme několik základních a zároveň i nejoblíbenějších automatických kampaní. Pokud jste s automatizacemi ještě nezačali, přečtěte si náš článek a rovnou je vyzkoušejte.

Continue reading „Základní typy automatizací a jejich praktické využití (2. díl)“

Ecomail vs. MailChimp

Řada našich klientů se nás ptá, jaký je vlastně rozdíl mezi MailChimpem a Ecomailem. V základu se jedná o nástroje pro e-mail marketing s velmi podobnými funkcemi. V obou najdete editor e-mailů, šablony newsletterů, můžete jednoduše spravovat kontakty, sledovat statistiky a reporty nebo automatizovat kampaně. Problém, se kterým se setkáváme u klientů, kteří k nám přechází, spočívá v tom, že často právě kvůli angličtině nedokáží využívat MailChimp naplno a posílají pouze pravidelné kampaně. V Ecomailu nejen, že nemají s nastavením pokročilejších funkcí takové potíže, ale hlavně se mají na koho obrátit.   Continue reading „Ecomail vs. MailChimp“

Blog at WordPress.com.

Up ↑