Důležitým bodem v e-mailingu je průběžné vyhodnocování úspěšnosti kampaní. Díky tomu zjistíte, co na vaše publikum platí a včas odhalíte problém. Lukáš Balek vás ve své přednášce provede základy analytiky a spolu s Honzou Jelínkem prozradí, jak analytika funguje v praxi. Pusťte si oba záznamy a začněte své kampaně vyhodnocovat správně 🤓
Continue reading “Jak na analytiku v e-mailingu (záznam přednášky a rozhovoru)”E-mailing v číslech: Statistiky za rok 2022
Podívejte se, jaký byl e-mailing v Česku v roce 2022. Seznam.cz a Ecomail přináší důležitá data z oboru v přehledné infografice. Buďte v obraze a čtěte dál!
Continue reading “E-mailing v číslech: Statistiky za rok 2022”Jak za odpoledne napojit Ecomail a nastartovat e-mailing (záznam webináře)
Propojte svůj e-shop na Shoptetu s Ecomailem, pošlete první e-mailovou kampaň a nastavte si nejoblíbenější automatizace. Vše stihnete za jediné odpoledne. Přinášíme vám další webinář, který vznikl ve spolupráci s největší českou platformou pro správu e-shopů Shoptet.cz.
Continue reading “Jak za odpoledne napojit Ecomail a nastartovat e-mailing (záznam webináře)”E-book: 15 e-mailových kampaní, které prodávají
Zákazník při nákupním procesu prochází několika fázemi – od chvíle, kdy o vás slyší poprvé, až do chvíle, kdy se stane věrným vaší značce. V tomto bezplatném průvodci najdete 15 tipů na e-mailovou komunikaci pro každou z těchto fází.
Continue reading “E-book: 15 e-mailových kampaní, které prodávají”Vytvořte si magnet na kontakty a nalákejte nové zákazníky
Získávání nových zákazníků může být časově náročné a komplikované. Ale nezoufejte! S lákavým magnetem vám to půjde mnohem rychleji a snáz.
V tomto článku se dozvíte, co je to magnet na kontakty a k čemu slouží. Zjistíte, jak vytvořit magnet na kontakty, který bude lákavý pro vaše potenciální zákazníky.
Continue reading “Vytvořte si magnet na kontakty a nalákejte nové zákazníky”E-mail Restart: Praktické ukázky a návody pro restart vašeho e-mail marketingu
V lednu jsme s agenturou Taste zorganizovali E-mail Restart, největší e-mail marketingovou konferenci v Česku. Obsah sestavoval náš konzultant Lukáš Balek. Návštěvníci si mohli poslechnout inspirativní přednášky se špičkami v oboru. Přečtěte si, co si z konference odnesli – přinášíme vám jejich nezávislé pohledy.
Continue reading “E-mail Restart: Praktické ukázky a návody pro restart vašeho e-mail marketingu”5 prověřených segmentačních strategií
Kvalitní segmentace je nezbytný předpoklad pro naplnění prodejního potenciálu e-mailingové kampaně. Úspěchu můžete dosáhnout i bez ní, ale strategické rozdělení publika ho dokáže výrazně zvýšit. Tak proč zůstávat jen na půl cesty? V tomto článku si ukážeme 5 kritérií segmentace a způsob jejího nastavení.
Continue reading “5 prověřených segmentačních strategií”Výhody propojení Shoptetu s Ecomailem
Ecomail je jedním z nejoblíbenější doplňků na Shoptetu. Společný plugin zajišťuje automatický přenos dat o vašich zákaznících přímo do Ecomailu. Proč si vybrat zrovna doplněk Ecomail a co všechno umí?
Continue reading “Výhody propojení Shoptetu s Ecomailem”8 tipů, jak prodávat více (záznam webináře)
Cestou ke spokojenému zákazníkovi je efektivní komunikace. Ta musí ale ladit napříč kanály. Máme pro vás 8 tipů, jak na komunikaci před nákupem a po něm, abyste prodávali více.
Continue reading “8 tipů, jak prodávat více (záznam webináře)”Opuštěný košík: ověřené tipy pro jeho záchranu
Podle nejnovějších výzkumů nákup na e-shopu nedokončí asi 70 % nakupujících. Proč se tak děje? Ukážeme příčiny a poradíme, jak na opuštěné košíky reagovat, abyste alespoň část konverzí zachránili.
Continue reading “Opuštěný košík: ověřené tipy pro jeho záchranu”