Zimní novinky 2021

Rok 2021 už je sice minulostí, ale my jsme si pro vás připravili podrobný přehled nových funkcí, na kterých jsme ještě na konci roku zamakali. A co na vás čeká v zimních novinkách? Nový detail kontaktu, mobilní pop-up formulář nebo dva nové triggery v automatizacích. Nechybí ani další zajímavé vychytávky, tak čtěte dál!

Continue reading „Zimní novinky 2021“

Case study – reaktivační kampaň e-shopu Trenyrkarna.cz

Agentura Water Media připravila pro klienta Trenýrkárna.cz reaktivační kampaň v nástroji Ecomail, jejímž účelem bylo zreaktivovat téměř 80 000 kontaktů, které byly sbírány od roku 2014 na základě jejich tehdejší aktivity. Cílem bylo přimět tyto 5 let staré neaktivní kontakty k buď k otevření e-mailu, návštěvě webu nebo provedení nákupu.

Kolik kontaktů se nakonec podařilo zaktivizovat? Jak byla celá kampaň nastavena?


Prohlédněte si celou případovou studii.

Continue reading „Case study – reaktivační kampaň e-shopu Trenyrkarna.cz“

10 typů e-mailingových kampaní, které by měla posílat každá neziskovka

Každá nezisková organizace potřebuje komunikovat se svými podporovateli a dárci jednoduše, efektivně a levně. Jedním z nejúčinnějších kanálů pro komunikaci a budování vztahů je e-mailing, díky kterému můžete dát svým příjemcům vědět o nových projektech, aktuálních možnostech darování, nebo je můžete pozvat na vámi organizované události. Pojďme se společně podívat na ty nejúčinnější kampaně, které se hodí právě pro neziskový sektor. 

Continue reading „10 typů e-mailingových kampaní, které by měla posílat každá neziskovka“

Blog at WordPress.com.

Up ↑