Zapojte chatbota a proměňte návštěvníky na e-shopu v zákazníky

Daří se vám přivést návštěvníky na váš e-shop, ale nedaří se vám z nich udělat zákazníky nebo alespoň registrované kontakty? Zapojte chatbota pro sběr kontaktů a e-mailingové kampaně, který vám jednoduše a levně pomůžou s proměnou potenciálů ve spokojené zákazníky. Máme pro vás praktické tipy, jak na to 👇

Continue reading “Zapojte chatbota a proměňte návštěvníky na e-shopu v zákazníky”

Case study – Jak pomohla integrace s Shoptetem zvýšit tržby e-shopu o 105 %

Když se spojí kvalitní e-mailingový nástroj, e-shopové řešení a experti na e-mailing, můžete snadno dosáhnout skvělých výsledků. O tom se přesvědčil i e-shop levnytextil.cz, přečtěte si, jak začali efektivně využívat data díky integraci Shoptetu s Ecomailem, jak nastavili novou strategii s pomocí agentury Filipesmedia a jaké automatizace jim zvýšily tržby 📈

Continue reading “Case study – Jak pomohla integrace s Shoptetem zvýšit tržby e-shopu o 105 %”

Propojte RAYNET s Ecomailem a vytvářejte perfektně zacílené kampaně (+ záznam webináře)

Máte účet na RAYNETu a chcete začít posílat kampaně, které zasáhnou váš vytoužený cíl? Máme pro vás super zprávu, díky propojení Ecomailu s RAYNETem můžete naplno využívat vaše obchodní data a s jejich pomocí posunout e-mailing na vyšší level.

Continue reading “Propojte RAYNET s Ecomailem a vytvářejte perfektně zacílené kampaně (+ záznam webináře)”

ShopMasters III – Budování značky a rozjezd brandingové strategie

Za úspěšnou firmou stojí silný brand. Třetí ShopMasters jsme proto zaměřili na to, jak budovat svou značku a zajistit jí další růst díky kvalitní brandingové strategii. Setkání e-shopařů jsme se Shoptetem, Zásilkovnou, Heurékou a Expandecem poprvé uspořádali v Bratislavě, a seznámili se tak se slovenskou e-commerce.

Continue reading “ShopMasters III – Budování značky a rozjezd brandingové strategie”

Blog at WordPress.com.

Up ↑