Na kvalitě e-mailingového nástroje záleží. O tom se přesvědčil e-shop Skladová-okna.cz. Ten svůj e-mailing svěřil do rukou agentury SHEAN s jasným cílem. Snížit náklady a zvýšit tržby. Přečtěte si, jak se jim to díky Ecomailu povedlo a inspirujte se!
Continue reading “Case study – Růst tržeb o 280 % díky novému e-mailingovému nástroji”Case study – Automatizace jako nepostradatelná součást e-mailingu e-shopu Grizly
Automatické kampaně by dnes měly být součástí e-mailingu nejen každého e-shopaře. Své o tom ví i e-shop Grizly, kterému e-mailing v roce 2021 tvořil 15 % obratu. Z toho 32 % tržeb pocházelo z automatických kampaní. Mrkněte se s námi, jaké automatizace využívá jedna z nejrychleji rostoucích firem Česka a inspirujete se!
Continue reading “Case study – Automatizace jako nepostradatelná součást e-mailingu e-shopu Grizly”Case study – Růst tržeb e-shopu Agátin svět o 144 % díky přechodu na nový e-mailingový nástroj
Se změnou e-mailingového nástroje se obvykle pojí obavy ze ztráty dat, zdlouhavého procesu a vysokých nákladů. Při přechodu na Ecomail se ale ničeho nemusíte bát. Podívejte se, jak probíhala změna nástroje u úspěšného e-shopu Agátin svět, který díky migraci rapidně zvýšil tržby z e-mailingu a snížil náklady na e-mailingový nástroj na polovinu.
Continue reading “Case study – Růst tržeb e-shopu Agátin svět o 144 % díky přechodu na nový e-mailingový nástroj”
Case study – reaktivační kampaň e-shopu Trenyrkarna.cz
Agentura Water Media připravila pro klienta Trenýrkárna.cz reaktivační kampaň v nástroji Ecomail, jejímž účelem bylo zreaktivovat téměř 80 000 kontaktů, které byly sbírány od roku 2014 na základě jejich tehdejší aktivity. Cílem bylo přimět tyto 5 let staré neaktivní kontakty k buď k otevření e-mailu, návštěvě webu nebo provedení nákupu.
Kolik kontaktů se nakonec podařilo zaktivizovat? Jak byla celá kampaň nastavena?
Prohlédněte si celou případovou studii.
Continue reading “Case study – reaktivační kampaň e-shopu Trenyrkarna.cz”