Case study – Růst tržeb e-shopu Agátin svět o 144 % díky přechodu na nový e-mailingový nástroj

Se změnou e-mailingového nástroje se obvykle pojí obavy ze ztráty dat, zdlouhavého procesu a vysokých nákladů. Při přechodu na Ecomail se ale ničeho nemusíte bát. Podívejte se, jak probíhala změna nástroje u úspěšného e-shopu Agátin svět, který díky migraci rapidně zvýšil tržby z e-mailingu a snížil náklady na e-mailingový nástroj na polovinu.
Continue reading „Case study – Růst tržeb e-shopu Agátin svět o 144 % díky přechodu na nový e-mailingový nástroj“

Case study – reaktivační kampaň e-shopu Trenyrkarna.cz

Agentura Water Media připravila pro klienta Trenýrkárna.cz reaktivační kampaň v nástroji Ecomail, jejímž účelem bylo zreaktivovat téměř 80 000 kontaktů, které byly sbírány od roku 2014 na základě jejich tehdejší aktivity. Cílem bylo přimět tyto 5 let staré neaktivní kontakty k buď k otevření e-mailu, návštěvě webu nebo provedení nákupu.

Kolik kontaktů se nakonec podařilo zaktivizovat? Jak byla celá kampaň nastavena?


Prohlédněte si celou případovou studii.

Continue reading „Case study – reaktivační kampaň e-shopu Trenyrkarna.cz“

Blog at WordPress.com.

Up ↑