Se změnou e-mailingového nástroje se obvykle pojí obavy ze ztráty dat, zdlouhavého procesu a vysokých nákladů. Při přechodu na Ecomail se ale ničeho nemusíte bát. Podívejte se, jak probíhala změna nástroje u úspěšného e-shopu Agátin svět, který díky migraci rapidně zvýšil tržby z e-mailingu a snížil náklady na e-mailingový nástroj na polovinu.
Díky změně e-mailingového nástroje zvýšil e-shop Agátin svět své tržby z e-mailingu o 144 % a zároveň snížil náklady o celých 50 %.
Jak e-shop dokázal takto razantně zvýšit tržby se dozvíte v případové studii od agentury Water Media >>
Aktuálně možná nevyužíváte všechny dostupné možnosti pro efektivní e‑mail marketing, ten zahrnuje mnohem víc, než posílání newsletterů. Inspirujte se Agátiným světem a zvyšte své tržby s Ecomailem i vy!
S přechodem k Ecomailu vám pomůžeme – podívejte se na naši nabídku migračních balíčků. Stačí si vybrat jenom ty služby, které potřebujete. Pošlete to tam s Ecomailem!
Vložte váš komentář