Case study – Růst tržeb e-shopu Agátin svět o 144 % díky přechodu na nový e-mailingový nástroj

Se změnou e-mailingového nástroje se obvykle pojí obavy ze ztráty dat, zdlouhavého procesu a vysokých nákladů. Při přechodu na Ecomail se ale ničeho nemusíte bát. Podívejte se, jak probíhala změna nástroje u úspěšného e-shopu Agátin svět, který díky migraci rapidně zvýšil tržby z e-mailingu a snížil náklady na e-mailingový nástroj na polovinu.

Díky změně e-mailingového nástroje zvýšil e-shop Agátin svět své tržby z e-mailingu o 144 % a zároveň snížil náklady o celých 50 %.

Jak e-shop dokázal takto razantně zvýšit tržby se dozvíte v případové studii od agentury Water Media >>

Stáhnout case study v pdf.

Aktuálně možná nevyužíváte všechny dostupné možnosti pro efektivní e‑mail marketing, ten zahrnuje mnohem víc, než posílání newsletterů. Inspirujte se Agátiným světem a zvyšte své tržby s Ecomailem i vy!

S přechodem k Ecomailu vám pomůžeme – podívejte se na naši nabídku migračních balíčků. Stačí si vybrat jenom ty služby, které potřebujete. Pošlete to tam s Ecomailem!

Vložte váš komentář

Blog at WordPress.com.

Up ↑

%d bloggers like this: