Case study – reaktivační kampaň e-shopu Trenyrkarna.cz

Agentura Water Media připravila pro klienta Trenýrkárna.cz reaktivační kampaň v nástroji Ecomail, jejímž účelem bylo zreaktivovat téměř 80 000 kontaktů, které byly sbírány od roku 2014 na základě jejich tehdejší aktivity. Cílem bylo přimět tyto 5 let staré neaktivní kontakty k buď k otevření e-mailu, návštěvě webu nebo provedení nákupu.

Kolik kontaktů se nakonec podařilo zaktivizovat? Jak byla celá kampaň nastavena?


Prohlédněte si celou případovou studii.

Zaujaly vás výsledky této reaktivační kampaně? Uvažujete, že byste si taky konečně udělali pořádek ve své databázi, probudili spící kontakty a pokusili se je proměnit zpět v nakupující zákazníky? Pomůžeme vám, napište nám na support@ecomail.cz

One thought on “Case study – reaktivační kampaň e-shopu Trenyrkarna.cz

Add yours

Vložte váš komentář

Blog at WordPress.com.

Up ↑

%d bloggers like this: