Case study – Automatizace jako nepostradatelná součást e-mailingu e-shopu Grizly

Automatické kampaně by dnes měly být součástí e-mailingu nejen každého e-shopaře. Své o tom ví i e-shop Grizly, kterému e-mailing v roce 2021 tvořil 15 % obratu. Z toho 32 % tržeb pocházelo z automatických kampaní. Mrkněte se s námi, jaké automatizace využívá jedna z nejrychleji rostoucích firem Česka a inspirujete se!

E-shop Grizly je klientem Ecomailu od roku 2019 a o e-mailing se mu stará agentura Promogen, se kterou jsme případovou studii připravili. Najdete v ní konkrétní čísla nejúspěšnějších automatických kampaních, které má e-shop Grizly nastavené.

Chtěli byste přidat ke klasickým rozesílkám i ty automatické, a zvýšit si tak obrat z e-mailingu? Pusťte se do toho. V Ecomailu nastavení automatických kampaní zvládnete snadno a rychle díky přednastaveným scénářům automatizací, které jsou v aplikaci ihned k použití. Mezi nimi najdete kampaně jako je právě přání k narozeninám, sleva na první nákup nebo třeba opuštěný košík.

Pokud budete potřebovat pomocnou ruku, automatizace rádi nastavíme za vás >>.

Vložte váš komentář

Blog at WordPress.com.

Up ↑

%d bloggers like this: