Case study – Jak pomohla integrace s Shoptetem zvýšit tržby e-shopu o 105 %

Když se spojí kvalitní e-mailingový nástroj, e-shopové řešení a experti na e-mailing, můžete snadno dosáhnout skvělých výsledků. O tom se přesvědčil i e-shop levnytextil.cz, přečtěte si, jak začali efektivně využívat data díky integraci Shoptetu s Ecomailem, jak nastavili novou strategii s pomocí agentury Filipesmedia a jaké automatizace jim zvýšily tržby 📈

V létě 2022 začala agentura Filipesmedia spravovat e-mailing e-shopu levnytextil.cz, který běží na platformě Shoptet. Pro správu e-mailingu si zvolili nástroj Ecomail, a to i proto, že je doplňkem na Shoptetu. Integrace byla díky existujícímu propojení tomu snadná a rychlá 💪

Společně se jim povedlo nastavit novou strategii, která se zaměřila především na strategii segmentace kontaktů a automatizované kampaně. Například automatizace opuštěného košíku přinesla 51 % open rate a téměř 85 % zákazníků díky této kampani dokončilo nákup. Díky reaktivační automatizaci pak e-shop ušetřil své náklady a tržby zvýšil o 105 %.

Inspirujte se v case study a vylepšete e‑mailing i pro váš e-shop 👇

Nemáte ještě integraci Ecomailu se Shoptetem?
Pusťte si návod jak na to 👇

Vložte váš komentář

Blog at WordPress.com.

Up ↑

%d bloggers like this: