5 výhod, proč se vyplatí používat odpočítávadlo v newsletteru

Vytvořit newsletter, který zaujme adresáta i v hlavní nákupní sezóně, není zrovna dvakrát jednoduché. Jak získat pozornost vašich zákazníků v záplavě e-mailů od konkurence? Vyzkoušet můžete třeba odpočítávadlo. Přečtěte si pět důvodů, proč se ho v e-mail marketingu vyplatí používat a jaké vám přinese výhody. 3, 2, 1… jdeme na to! 

Continue reading „5 výhod, proč se vyplatí používat odpočítávadlo v newsletteru“

Dotáhněte své e-mailové šablony k dokonalosti díky novému drag & drop editoru

Jakmile adresáta zaujmete natolik, aby váš newsletter otevřel, máte již z půlky vyhráno. Co ale udělat proto, abyste jej motivovali k přečtení celého e-mailu, nebo k nákupu?
Klíčem je vaše e-mailová šablona. Pomocí zbrusu nové verze našeho drag & drop editoru ji snadno dotáhnete k dokonalosti
. V tomto článku se dozvíte, jakých 15 nejnovějších funkcí aktuální verze editoru nabízí, a jak je využít pro přípravu ještě krásnějších šablon jako od profíka. 

Continue reading „Dotáhněte své e-mailové šablony k dokonalosti díky novému drag & drop editoru“

12 tipů, jak během léta připravit váš e-mailing na další sezónu

Rádi byste zapracovali na vašem e-mailingu, ale od začátku roku to neustále odkládáte? Naštěstí nás čeká letní okurková sezóna, během které si konečně můžete najít čas na pár vylepšení. Abyste věděli, na co se v průběhu letních měsíců zaměřit, připravili jsme pro vás jednoduchý check list, kterým se můžete inspirovat. Podívejte se na našich 12 tipů, jak během léta připravit váš e-mailing na další sezónu a využijte prázdniny efektivně.

Continue reading „12 tipů, jak během léta připravit váš e-mailing na další sezónu“

Jak pracovat s dark mode v e-mailingu

O vlivu dark mode (tmavého režimu) na e-mail marketing se začalo mluvit už v roce 2018, a od té doby je pro marketéry docela výzvou. Dark mode totiž mění zobrazení uživatelského rozhraní celého zařízení nebo konkrétní aplikace. Změna se tak nevyhne ani zobrazení e-mailů, které příjemci na zařízeních otevírají. Pojďme se podívat na to, co je dark mode, které aplikace jej podporují a jak s ním v e-mailingu efektivně pracovat 👇

Continue reading „Jak pracovat s dark mode v e-mailingu“

Typy e-commerce e-mailů, které potřebuje každý e-shop

Věřte nebo ne, více prodejních e-mailů vám více prodejů nepřinese. Ono totiž dostávat stále dokola jen akční letáky a nabídky, to jednoho časem otráví. Existuje ale více typů e-mailů, které jsou přizpůsobeny nákupnímu procesu. Díky nim odběratele zaujmete, potěšíte, pobavíte. Prostě si ho „zaháčkujete“. A pak, ve správnou chvíli, zařadíte pobídku k nákupu. Pojďme se podívat na nejčastější typy e-commerce e-mailů, které potřebuje posílat každý e-shop. 

Continue reading „Typy e-commerce e-mailů, které potřebuje každý e-shop“

Osvědčené copy tipy pro vylepšení newsletterů

Psaní textů do e-mailových kampaní může vypadat jako oříšek, zuby si na něm však lámat nemusíte. Existuje pár základních copywriterských technik, které vám s tvorbou a vylepšením vašich newsletterů pomohou.  

V tomto článku naleznete několik tipů a doporučení, jak těchto technik využít. Podívejte se, jak tvořit e-maily, které si každý rád přečte, nebo čeho byste se měli vyvarovat.

Continue reading „Osvědčené copy tipy pro vylepšení newsletterů“

Přehled e-mailových automatizací pro každý e-shop (3. díl)

Automatizované kampaně spouštěné na základě chování uživatele na webu nebo třeba v e-mailových kampaních jsou skvělým nástrojem pro pravidelnou komunikaci se zákazníky. Využijete je především, pokud spravujete e-mailing e-shopu. V posledním díle našeho seriálu o automatizacích si ukážeme, jaké údaje z e-shopu je vhodné pro automaty využít, a jaké kampaně můžete vyzkoušet pro váš e-shop.

Continue reading „Přehled e-mailových automatizací pro každý e-shop (3. díl)“

Vše, co potřebujete vědět o transakčních e-mailech

Když se řekne e-mail marketing, většina lidí si vybaví propagační e-maily s různými nabídkami a akcemi. Existuje však i další skupina e-mailů, na kterou byste rozhodně neměli zapomínat – transakční e-maily. Většinou informují uživatele o důležitých změnách a mají velký vliv na míru spokojenosti zákazníka s vašimi službami. Pojďme se podívat, jak s nimi co nejlépe pracovat.

Continue reading „Vše, co potřebujete vědět o transakčních e-mailech“

Jak zvýšit výkon e-mailingu pomocí A/B testu

Vytvoření každé kampaně vás stojí velké úsilí a po každém odeslání doufáte, že výsledky budou co nejlepší. Úspěšnost e-mailové rozesílky ale ovlivňuje mnoho aspektů jako je vzhled samotného newsletteru, předmět nebo třeba jméno odesílatele. Nesnažte se vsadit vše na jednu kartu a využijte možnosti testování více variant pomocí funkce A/B testování. Jen tak zjistíte, co funguje zrovna na vaše odběratele a jakým typem komunikace můžete maximalizovat příjmy z e-mailových kampaní.

Continue reading „Jak zvýšit výkon e-mailingu pomocí A/B testu“

Základní typy automatizací a jejich praktické využití (2. díl)

V 1. díle našeho mini seriálu jsme se blíže seznámili s pojmem automatizace a proč je dobré ji používat. V tomto pokračování si ukážeme několik základních a zároveň i nejoblíbenějších automatických kampaní. Pokud jste s automatizacemi ještě nezačali, přečtěte si náš článek a rovnou je vyzkoušejte.

Continue reading „Základní typy automatizací a jejich praktické využití (2. díl)“

Blog at WordPress.com.

Up ↑