Sbíráte na svém webu kontakty? A jak vám to jde? Pojďme se podívat na 5 tipů, jak sběr kontaktů na vašem webu vylepšit a patřičně zefektivnit.
Continue reading “5 tipů, jak vylepšit sběr kontaktů na webu”10 tipů, jak se během léta připravit na další sezónu
Půl roku za námi a vy stále odkládáte věci, které jste chtěli mít hotové na začátku roku? Teď je ta správná chvíle to změnit a zapracovat na vašem e-mailingu. Abyste měli práci jednodušší, připravili jsme pro vás praktický checklist, kterým se můžete inspirovat. Využijte prázdniny efektivně a do nové sezóny naskočte připraveni a v plné síle.
Continue reading “10 tipů, jak se během léta připravit na další sezónu”Manuál: 6 kroků, jak si vybudovat a udržet aktivní e-mailovou databázi
Zajistěte si, aby výkonnost vašich kampaní neklesala. Stáhněte si manuál a vybudujte si kvalitní e-mailovou databázi, díky které podpoříte doručitelnost a výsledky svých kampaní, posílíte vztah s příjemci nebo zvýšíte šanci na nákup ve vašem e‑shopu.
Continue reading “Manuál: 6 kroků, jak si vybudovat a udržet aktivní e-mailovou databázi”AI Restart 2023: Držte krok s dobou a zjednodušte si práci díky AI
Umělá inteligence je tématem posledních měsíců. A protože držíme krok s dobou, vyrazili jsme na první ročník AI Restartu, který pořádal náš dlouholetý partner Taste. Čekalo nás 11 přednášek a panelová diskuze odborníků.
Continue reading “AI Restart 2023: Držte krok s dobou a zjednodušte si práci díky AI”Propojte RAYNET s Ecomailem a vytvářejte perfektně zacílené kampaně (+ záznam webináře)
Máte účet na RAYNETu a chcete začít posílat kampaně, které zasáhnou váš vytoužený cíl? Máme pro vás super zprávu, díky propojení Ecomailu s RAYNETem můžete naplno využívat vaše obchodní data a s jejich pomocí posunout e-mailing na vyšší level.
Continue reading “Propojte RAYNET s Ecomailem a vytvářejte perfektně zacílené kampaně (+ záznam webináře)”E-book: 15 e-mailových kampaní, které prodávají
Zákazník při nákupním procesu prochází několika fázemi – od chvíle, kdy o vás slyší poprvé, až do chvíle, kdy se stane věrným vaší značce. V tomto bezplatném průvodci najdete 15 tipů na e-mailovou komunikaci pro každou z těchto fází.
Continue reading “E-book: 15 e-mailových kampaní, které prodávají”Vytvořte si magnet na kontakty a nalákejte nové zákazníky
Získávání nových zákazníků může být časově náročné a komplikované. Ale nezoufejte! S lákavým magnetem vám to půjde mnohem rychleji a snáz.
V tomto článku se dozvíte, co je to magnet na kontakty a k čemu slouží. Zjistíte, jak vytvořit magnet na kontakty, který bude lákavý pro vaše potenciální zákazníky.
Continue reading “Vytvořte si magnet na kontakty a nalákejte nové zákazníky”5 prověřených segmentačních strategií
Kvalitní segmentace je nezbytný předpoklad pro naplnění prodejního potenciálu e-mailingové kampaně. Úspěchu můžete dosáhnout i bez ní, ale strategické rozdělení publika ho dokáže výrazně zvýšit. Tak proč zůstávat jen na půl cesty? V tomto článku si ukážeme 5 kritérií segmentace a způsob jejího nastavení.
Continue reading “5 prověřených segmentačních strategií”8 tipů, jak prodávat více (záznam webináře)
Cestou ke spokojenému zákazníkovi je efektivní komunikace. Ta musí ale ladit napříč kanály. Máme pro vás 8 tipů, jak na komunikaci před nákupem a po něm, abyste prodávali více.
Continue reading “8 tipů, jak prodávat více (záznam webináře)”Opuštěný košík: ověřené tipy pro jeho záchranu
Podle nejnovějších výzkumů nákup na e-shopu nedokončí asi 70 % nakupujících. Proč se tak děje? Ukážeme příčiny a poradíme, jak na opuštěné košíky reagovat, abyste alespoň část konverzí zachránili.
Continue reading “Opuštěný košík: ověřené tipy pro jeho záchranu”