Zákazník při nákupním procesu prochází několika fázemi – od chvíle, kdy o vás slyší poprvé, až do chvíle, kdy se stane věrným vaší značce. V tomto bezplatném průvodci najdete 15 tipů na e-mailovou komunikaci pro každou z těchto fází.
Continue reading “E-book: 15 e-mailových kampaní, které prodávají”Vytvořte si magnet na kontakty a nalákejte nové zákazníky
Získávání nových zákazníků může být časově náročné a komplikované. Ale nezoufejte! S lákavým magnetem vám to půjde mnohem rychleji a snáz.
V tomto článku se dozvíte, co je to magnet na kontakty a k čemu slouží. Zjistíte, jak vytvořit magnet na kontakty, který bude lákavý pro vaše potenciální zákazníky.
Continue reading “Vytvořte si magnet na kontakty a nalákejte nové zákazníky”5 prověřených segmentačních strategií
Kvalitní segmentace je nezbytný předpoklad pro naplnění prodejního potenciálu e-mailingové kampaně. Úspěchu můžete dosáhnout i bez ní, ale strategické rozdělení publika ho dokáže výrazně zvýšit. Tak proč zůstávat jen na půl cesty? V tomto článku si ukážeme 5 kritérií segmentace a způsob jejího nastavení.
Continue reading “5 prověřených segmentačních strategií”8 tipů, jak prodávat více (záznam webináře)
Cestou ke spokojenému zákazníkovi je efektivní komunikace. Ta musí ale ladit napříč kanály. Máme pro vás 8 tipů, jak na komunikaci před nákupem a po něm, abyste prodávali více.
Continue reading “8 tipů, jak prodávat více (záznam webináře)”Opuštěný košík: ověřené tipy pro jeho záchranu
Podle nejnovějších výzkumů nákup na e-shopu nedokončí asi 70 % nakupujících. Proč se tak děje? Ukážeme příčiny a poradíme, jak na opuštěné košíky reagovat, abyste alespoň část konverzí zachránili.
Continue reading “Opuštěný košík: ověřené tipy pro jeho záchranu”E-book: 17 nejčastějších chyb v e-mailingu
Když se dělá e-mailing správně, může přinést skvělé výsledky. Úspěchu ale často brání zbytečné chyby. V tomto praktickém e-booku probereme ty nejčastější z nich a u každé konkrétně poradíme, jak to dělat správně a přidáme užitečné tipy navíc. 💪
Continue reading “E-book: 17 nejčastějších chyb v e-mailingu”14 osvědčených tipů na valentýnský e-mailing
Valentýn slaví více než polovina Čechů, což z něj dělá ideální nákupní příležitost. Každý potřebuje pro svou polovičku sehnat ten nejlepší dárek a byla by škoda toho nevyužít. Vytvořte pro své zákazníky kampaně, do kterých se zamilují. Tady je 14 osvědčených tipů, jak na to ❤️
Continue reading “14 osvědčených tipů na valentýnský e-mailing”Nejoblíbenější automatizace za pár minut
Automatické kampaně mají znatelně lepší výsledky než klasické hromadné rozesílky. Pojďme se podívat, jak na automaty vyzrát a jak je vytvořit snadno pomocí předpřipravených scénářů. Continue reading “Nejoblíbenější automatizace za pár minut”
9 tipů, jak využít e-mailing během Black Friday
Blíží se nejznámější slevová akce v roce. Jak se na Black Friday připravit a vytěžit z něj díky e-mailingu co nejvíc? Přečtěte si našich devět tipů, jak využít e-mailing pro Black Friday.
Continue reading “9 tipů, jak využít e-mailing během Black Friday”
5 výhod, proč se vyplatí používat odpočítávadlo v newsletteru
Vytvořit newsletter, který zaujme adresáta i v hlavní nákupní sezóně, není zrovna dvakrát jednoduché. Jak získat pozornost vašich zákazníků v záplavě e-mailů od konkurence? Vyzkoušet můžete třeba odpočítávadlo. Přečtěte si pět důvodů, proč se ho v e-mail marketingu vyplatí používat a jaké vám přinese výhody. 3, 2, 1… jdeme na to!
Continue reading “5 výhod, proč se vyplatí používat odpočítávadlo v newsletteru”