Když se dělá e-mailing správně, může přinést skvělé výsledky. Úspěchu ale často brání zbytečné chyby. V tomto praktickém e-booku probereme ty nejčastější z nich a u každé konkrétně poradíme, jak to dělat správně a přidáme užitečné tipy navíc. 💪
Continue reading „E-book: 17 nejčastějších chyb v e-mailingu“Nejoblíbenější automatizace za pár minut
Automatické kampaně mají znatelně lepší výsledky než klasické hromadné rozesílky. Pojďme se podívat, jak na automaty vyzrát a jak je vytvořit snadno pomocí předpřipravených scénářů. Continue reading „Nejoblíbenější automatizace za pár minut“
9 tipů, jak využít e-mailing během Black Friday
Blíží se nejznámější slevová akce v roce. Jak se na Black Friday připravit a vytěžit z něj díky e-mailingu co nejvíc? Přečtěte si našich devět tipů, jak využít e-mailing pro Black Friday.
Continue reading „9 tipů, jak využít e-mailing během Black Friday“
5 výhod, proč se vyplatí používat odpočítávadlo v newsletteru
Vytvořit newsletter, který zaujme adresáta i v hlavní nákupní sezóně, není zrovna dvakrát jednoduché. Jak získat pozornost vašich zákazníků v záplavě e-mailů od konkurence? Vyzkoušet můžete třeba odpočítávadlo. Přečtěte si pět důvodů, proč se ho v e-mail marketingu vyplatí používat a jaké vám přinese výhody. 3, 2, 1… jdeme na to!
Continue reading „5 výhod, proč se vyplatí používat odpočítávadlo v newsletteru“
Dotáhněte své e-mailové šablony k dokonalosti díky novému drag & drop editoru
Jakmile adresáta zaujmete natolik, aby váš newsletter otevřel, máte již z půlky vyhráno. Co ale udělat proto, abyste jej motivovali k přečtení celého e-mailu, nebo k nákupu?
Klíčem je vaše e-mailová šablona. Pomocí zbrusu nové verze našeho drag & drop editoru ji snadno dotáhnete k dokonalosti. V tomto článku se dozvíte, jakých 15 nejnovějších funkcí aktuální verze editoru nabízí, a jak je využít pro přípravu ještě krásnějších šablon jako od profíka.
Continue reading „Dotáhněte své e-mailové šablony k dokonalosti díky novému drag & drop editoru“
Zaměřte se na doručitelnost vašeho e-mailingu
Spam je hojně skloňovaným slovem, o kterém se hovoří ve většině diskuzí na téma e-mailing. A není divu. Doručený e-mail je úplným základem fungujícího e-mail marketingu. Pojďte se s námi podívat, na co všechno si dát pozor, abyste se vyhnuli spam složce.
Continue reading „Zaměřte se na doručitelnost vašeho e-mailingu“12 tipů, jak během léta připravit váš e-mailing na další sezónu
Rádi byste zapracovali na vašem e-mailingu, ale od začátku roku to neustále odkládáte? Naštěstí nás čeká letní okurková sezóna, během které si konečně můžete najít čas na pár vylepšení. Abyste věděli, na co se v průběhu letních měsíců zaměřit, připravili jsme pro vás jednoduchý check list, kterým se můžete inspirovat. Podívejte se na našich 12 tipů, jak během léta připravit váš e-mailing na další sezónu a využijte prázdniny efektivně.
Continue reading „12 tipů, jak během léta připravit váš e-mailing na další sezónu“
Jak pracovat s dark mode v e-mailingu
O vlivu dark mode (tmavého režimu) na e-mail marketing se začalo mluvit už v roce 2018, a od té doby je pro marketéry docela výzvou. Dark mode totiž mění zobrazení uživatelského rozhraní celého zařízení nebo konkrétní aplikace. Změna se tak nevyhne ani zobrazení e-mailů, které příjemci na zařízeních otevírají. Pojďme se podívat na to, co je dark mode, které aplikace jej podporují a jak s ním v e-mailingu efektivně pracovat 👇
10 důvodů, proč vybrat e-mailing od Ecomail.cz
Často se u potenciálních klientů setkáváme s otázkou “Proč bychom si měli vybrat zrovna Ecomail?”. V následujícím článku jsme se proto rozhodli blíže popsat funkce naší aplikace, které při výběru e-mailingového nástroje hrají velkou roli. Věříme, že vám tyto informace pomohou lépe zhodnotit, zda Ecomail splňuje vaše očekávání. Continue reading „10 důvodů, proč vybrat e-mailing od Ecomail.cz“
Typy e-commerce e-mailů, které potřebuje každý e-shop
Věřte nebo ne, více prodejních e-mailů vám více prodejů nepřinese. Ono totiž dostávat stále dokola jen akční letáky a nabídky, to jednoho časem otráví. Existuje ale více typů e-mailů, které jsou přizpůsobeny nákupnímu procesu. Díky nim odběratele zaujmete, potěšíte, pobavíte. Prostě si ho „zaháčkujete“. A pak, ve správnou chvíli, zařadíte pobídku k nákupu. Pojďme se podívat na nejčastější typy e-commerce e-mailů, které potřebuje posílat každý e-shop.
Continue reading „Typy e-commerce e-mailů, které potřebuje každý e-shop“