Kvalitní segmentace je nezbytný předpoklad pro naplnění prodejního potenciálu e-mailingové kampaně. Úspěchu můžete dosáhnout i bez ní, ale strategické rozdělení publika ho dokáže výrazně zvýšit. Tak proč zůstávat jen na půl cesty? V tomto článku si ukážeme 5 kritérií segmentace a způsob jejího nastavení.
Continue reading „5 prověřených segmentačních strategií“8 tipů, jak prodávat více (záznam webináře)
Cestou ke spokojenému zákazníkovi je efektivní komunikace. Ta musí ale ladit napříč kanály. Máme pro vás 8 tipů, jak na komunikaci před nákupem a po něm, abyste prodávali více.
Continue reading „8 tipů, jak prodávat více (záznam webináře)“Opuštěný košík: ověřené tipy pro jeho záchranu
Podle nejnovějších výzkumů nákup na e-shopu nedokončí asi 70 % nakupujících. Proč se tak děje? Ukážeme příčiny a poradíme, jak na opuštěné košíky reagovat, abyste alespoň část konverzí zachránili.
Continue reading „Opuštěný košík: ověřené tipy pro jeho záchranu“E-book: 17 nejčastějších chyb v e-mailingu
Když se dělá e-mailing správně, může přinést skvělé výsledky. Úspěchu ale často brání zbytečné chyby. V tomto praktickém e-booku probereme ty nejčastější z nich a u každé konkrétně poradíme, jak to dělat správně a přidáme užitečné tipy navíc. 💪
Continue reading „E-book: 17 nejčastějších chyb v e-mailingu“Nejoblíbenější automatizace za pár minut
Automatické kampaně mají znatelně lepší výsledky než klasické hromadné rozesílky. Pojďme se podívat, jak na automaty vyzrát a jak je vytvořit snadno pomocí předpřipravených scénářů. Continue reading „Nejoblíbenější automatizace za pár minut“
9 tipů, jak využít e-mailing během Black Friday
Blíží se nejznámější slevová akce v roce. Jak se na Black Friday připravit a vytěžit z něj díky e-mailingu co nejvíc? Přečtěte si našich devět tipů, jak využít e-mailing pro Black Friday.
Continue reading „9 tipů, jak využít e-mailing během Black Friday“
5 výhod, proč se vyplatí používat odpočítávadlo v newsletteru
Vytvořit newsletter, který zaujme adresáta i v hlavní nákupní sezóně, není zrovna dvakrát jednoduché. Jak získat pozornost vašich zákazníků v záplavě e-mailů od konkurence? Vyzkoušet můžete třeba odpočítávadlo. Přečtěte si pět důvodů, proč se ho v e-mail marketingu vyplatí používat a jaké vám přinese výhody. 3, 2, 1… jdeme na to!
Continue reading „5 výhod, proč se vyplatí používat odpočítávadlo v newsletteru“
Dotáhněte své e-mailové šablony k dokonalosti díky novému drag & drop editoru
Jakmile adresáta zaujmete natolik, aby váš newsletter otevřel, máte již z půlky vyhráno. Co ale udělat proto, abyste jej motivovali k přečtení celého e-mailu, nebo k nákupu?
Klíčem je vaše e-mailová šablona. Pomocí zbrusu nové verze našeho drag & drop editoru ji snadno dotáhnete k dokonalosti. V tomto článku se dozvíte, jakých 15 nejnovějších funkcí aktuální verze editoru nabízí, a jak je využít pro přípravu ještě krásnějších šablon jako od profíka.
Continue reading „Dotáhněte své e-mailové šablony k dokonalosti díky novému drag & drop editoru“
Zaměřte se na doručitelnost vašeho e-mailingu
Spam je hojně skloňovaným slovem, o kterém se hovoří ve většině diskuzí na téma e-mailing. A není divu. Doručený e-mail je úplným základem fungujícího e-mail marketingu. Pojďte se s námi podívat, na co všechno si dát pozor, abyste se vyhnuli spam složce.
Continue reading „Zaměřte se na doručitelnost vašeho e-mailingu“12 tipů, jak během léta připravit váš e-mailing na další sezónu
Rádi byste zapracovali na vašem e-mailingu, ale od začátku roku to neustále odkládáte? Naštěstí nás čeká letní okurková sezóna, během které si konečně můžete najít čas na pár vylepšení. Abyste věděli, na co se v průběhu letních měsíců zaměřit, připravili jsme pro vás jednoduchý check list, kterým se můžete inspirovat. Podívejte se na našich 12 tipů, jak během léta připravit váš e-mailing na další sezónu a využijte prázdniny efektivně.
Continue reading „12 tipů, jak během léta připravit váš e-mailing na další sezónu“