Cestou ke spokojenému zákazníkovi je efektivní komunikace. Ta musí ale ladit napříč kanály. Máme pro vás 8 tipů, jak na komunikaci před nákupem a po něm, abyste prodávali více.
Společně se Smartsuppem jsme dali dohromady praktické tipy na vylepšení komunikace. A to jak s potenciálními zákazníky, které chcete přimět k první objednávce, tak s těmi, kteří už u vás nakoupili a je šance, že nakoupí opakovaně. Konkrétní tipy a příklady se dozvíte v záznamu webináře.
Smartsupp je aplikace, která poskytuje live chat, chatboty a video nahrávky. Pomáhá měnit návštěvníky webu v zákazníky.
V záznamu vám poradíme:
• Jak efektivně pomoci zákazníkovi s výběrem zboží a přimět ho k objednávce.
• Jak se zákazníkem komunikovat, aby měl chuť se k vám vrátit.
• Jak ho znova a bez větších nákladů přivést na web a pomoci mu s výběrem dalších produktů.
• Jaké vychytávky můžete použít k zajištění opakovaných nákupů a jaký mají na zákazníka dopad.
• Jakou strategii zvolit, abyste se pro své zákazníky stali lovebrandem.
Pusťte si záznam 👇
Webinářem provází Lukáš Balek z Ecomail.cz a Daniel Višňák ze Smartsupp.
• Lukáš Balek je v Ecomailu hlavou a srdcem strategického rozvoje klientů a inovací. Podílí se na určování směru vývoje e-mail marketingových služeb. Konzultoval a nastavoval e-mailingové strategie největším e-shopům v ČR. O e-mailingu taky pravidelně přednáší a školí.
• Daniel Višňák je úspěšný e-shopař a zároveň Smartsupp ambassador. Vybudoval a následně prodal největší hokejový e-shop v ČR, aktuálně vede svůj nový e-shop x-trenink.cz. Je autorem projektu ESHOP RESTART, ve kterém předává své zkušenosti a ukazuje konkrétní kroky, které vedou k úspěšnému řízení e-shopu.
Vložte váš komentář