Podzimní kampaně jsou v plném proudu a vrchol sezóny před vámi. Pokud aktuálně usilovně pracujete na vánočních kampaních, určitě oceníte několik novinek v Ecomailu, které jsme pro vás v poslední době připravili. Zejména nová funkce slevové kupóny vám může pomoci nalákat více zákazníků, a to nejen před Vánoci.
Zvyšte své prodeje pomocí slevových kupónů
Možná si říkáte, že tato funkce již byla dostupná v Ecomailu i v minulosti. Máte pravdu. Unikátní slevové kódy bylo skutečně možné na vyžádání využívat v nejrůznějších automatických kampaních. Stačilo zaslat csv soubor s kódy a připravit šablonu s merge tagem*|ECM_COUPON|*. Nově si však můžete vlastní slevové kódy nahrát sami přímo do účtu a zároveň sledovat, co se s nimi děje.

Jak můžete vidět na obrázku výše, získáte přehled, kolik kupónů již bylo odesláno a kolik je ještě k dispozici. A to není všechno. V následujících měsících se můžete těšit ještě na další vylepšení v rámci této funkce.
Více o možnostech použití slevových kupónů se dočtete v tomto článku.
Chcete začít se slevovými kupóny rovnou pracovat? Mrkněte na naši nápovědu.
“Nakoupil produkt” – novinka mezi merge tagy
Rádi byste zákazníkovi doporučili vhodný produkt nebo máte novinku, kterou byste potřebovali nabídnout jen vybrané skupině odběratelů, které by mohl nový produkt zajímat? K tomu vám může skvěle posloužit merge tag “nakoupil produkt”. Jak může merge tag fungovat v praxi si prohlédněte na příkladu jednoho z našich klientů níže.

Upozorňujeme, že k využívání této funkce, je potřeba do Ecomailu posílat data o vašich objednávkách.
Pro správné nastavení doporučování produktů postupujte podle našeho návodu.
Datová velikost newsletteru
Automaticky zkrácený newsletter v e-mailové schránce. Tomu se chceme rozhodně všichni vyhnout. Není nic horšího, než že se váš pracně vytvořený newsletter nezobrazí vašim odběratelům celý. Jak a kdy k tomu může dojít? Významný poskytovatel freemailových schránek Gmail automaticky zkracuje e-maily, u kterých datová velikost přesáhne 100 kB.

Jakmile máte v Ecomailu vaši šablonu hotovou, po uložení a zavření si můžete zkontrolovat, jakou má datovou velikost.

Sledujte výkonnost kampaně v reportech
V reportech vašich odeslaných kampaní je možné si nyní navolit, co přesně chcete sledovat. Můžete se třeba podívat, jak byl váš newsletter otevírán v každou jednotlivou hodinu.

Potřebujete poradit s nastavením nových funkcí nebo nám chcete sdělit vaše konkrétní připomínky a doporučení? Jako obvykle jsme tady pro vás na e-mailu support@ecomail.cz nebo na chatu v pracovní dny od 9 do 17 h.
Vložte váš komentář