Když s e-shopem začínáte, často volíte mezi e-shopovými platformami, které vám umožňují jednoduše a levně e-shop spustit. Mezi hojně využívanou patří právě platforma Prestashop. Ecomail aplikace proto nabízí Prestashop plugin, pomocí kterého si snadno váš e-shop s Ecomailem projíte. Data o vašich zákaznících tak budete schopni využít pro automatizovaný a přesně zacílený e-mail marketing.
Všichni jsme denně zaplavováni neskutečným množstvím offline i online reklam – a samozřejmě i newslettery, které jsou v poměru cena/výkon levný komunikační kanál. Velké množstní e-shopů však neumí e-mail marketing dostatečně vytěžit. Nedělejte stejnou chybu jako ostatní obchodníci, kteří bez rozmyslu zaplavují své zákazníky pravidelnými newslettery. Posílejte vašim odběratelům e-maily na základě dat – podle zájmů a nákupního chování. Stačí propojit váš e-shop s Ecomailem a využívat data z e-shopu pro efektivnější komunikaci se zákazníky.
Co konkrétně získáte propojením Ecomailu s Prestashopem?
Propojením PrestaShopu s e-mailingovým nástrojem od Ecomailu budete moci plně využívat pokročilé funkce, které vám pomohou zvýšit vaše příjmy a efektivně komunikovat s vašimi stávajícími i potenciálními zákazníky.
1) Neustále aktuální seznam kontaktů
Základní funkcí pluginu je automatické posílání všech nových kontaktů do seznamů, které si předem v Ecomailu vytvoříte. Nemusíte se tak zdržovat ručním nahráváním e-mailovových adres a dalších informací, které o zákazníkovi máte. Kontakty z objednávek nebo třeba z pop-up formuláře máte navíc okamžitě k dispozici. Nově přihlášené tak můžete ihned oslovit uvítací sérií automaticky posílaných e-mailů nebo budete schopni potenciálnímu zákazníkovi automaticky zaslat kód se slevou na první nákup.

Náš tip!
Používáte pro sběr nových kontaktů webové pop-up formuláře? Vyzkoušejte si náš drag & drop editor, ve kterém se formuláře tvoří skoro samy 🙂
2) Přehled dokončených objednávek
Kromě e-mailu a vyplněných osobních údajů zákazníka je možné do Ecomailu zasílat také obsah objednávek realizovaných ve vašem e-shopu – název produktu, kategorii, množství a cenu. Na základě informací o minulých nákupech budete moci segmetovat vaši databázi, posílat lépe zacílené newslettery a vytvářet chytré automatické kampaně, které vám pomohou motivovat zákazníka k opakovaným nákupům.

3) Informace o pohybu uživatele na webu
Co si prohlížel návštěvník vašeho webu? Ano, i takové informace můžete v Ecomailu sbírat. U každého jednotlivého zákazníka vidíte přehled všech navštívených stránek. Způsobů, jak získané informace v e-mailingu využít, je mnoho. Záleží především na vámi stanovené strategii. Nejčastěji se data z tzv. webtrackingu využívají pro doporučování produktů v newsletteru nebo pro remarketingové kampaně.

4) A něco navíc – automatická kampaň “opuštěný košík”
Pomocí naší vlastní události “opuštěný košík”, kterou díky pluginu můžete sledovat, jednoduše zjistíte, že návštěvník vašeho e-shopu nedokončil objednávku. Naštěstí je možné jej ještě včas zachytit šikovnou automatizací. Uživateli může třeba po dvou hodinách přijít e-mail s připomínkou zanechaného zboží v košíku. V Ecomailu je navíc možné potenciálnímu zákazníkovi v newsletteru zobrazit konkrétní nezakoupené produkty.

Jak na propojení?
Propojení PrestaShopu s Ecomailem je snadné. Stačí si vytvořit účet u Ecomailu, postupovat přesně podle našeho návodu a máte hotovo.

Pokud budete během propojení potřebovat pomocnou ruku, máte se na koho obrátit. Na rozdíl od zahraničních konkurenčních nástrojů máte k dispozici přímo ve vašem účtu online chat v českém jazyce, kde vám vždy ochotně poradíme.
A úspěšným propojením to rozhodně nekončí. Segmentováním databáze a nastavením alespoň základních automatických kampaní posunete e-mail marketing vašeho e-shopu o významný krok kupředu. Nevíte si rady s nastavením automatických kampaní nebo potřebujete pomoci s přípravou e-mail marketingové strategie? Napište nám – rádi se vám budeme věnovat.
Vložte váš komentář