ShopMasters V – Budování pevné základny zákazníků a důležitost retence

Klíčovým faktorem pro růst každého e-shopu je základna věrných zákazníků. Hlavním tématem 5. setkání ShopMasters tedy byla retence. Tentokrát jsme setkání e-shopařů, které pořádáme se Shoptetem, Zásilkovnou a Heurekou, měli na starost my – Ecomail. Sešli jsme se v krásných prostorách Visionary v pražských Holešovicích.

Continue reading „ShopMasters V – Budování pevné základny zákazníků a důležitost retence“

Ecomail v roce 2023

Rok 2023 bychom v Ecomailu mohli shrnout slovem “růst”. Významně jsme rozšířili tým, dosáhli plánovaného obratu a portfolio našich klientů se rozrostlo o další významné hráče. Šlápli jsme do vývoje, nasadili další skvělé funkce, expandovali do zahraničí, a k tomu stihli navštívit spoustu akcí. Pojďte se na loňskou jízdu podívat zblízka!

Continue reading „Ecomail v roce 2023“

Case study – E‑mailingem k milionovým tržbám e-shopu KitchenAid

KitchenAid zapojil e-mailing u Ecomailu do svého marketingového mixu, přizval ke správě agenturu a díky správným kampaním i automatizacím utržili z e-mailingu přes 9 milionů. Vybodovali si jeden z nejvíce konverzních kanálů, navíc zvětšili databázi kontaktů o 50 % a průměrný open rate se jim zvýšil o 11 %. 

Continue reading „Case study – E‑mailingem k milionovým tržbám e-shopu KitchenAid“

Zapojte chatbota a proměňte návštěvníky na e-shopu v zákazníky

Daří se vám přivést návštěvníky na váš e-shop, ale nedaří se vám z nich udělat zákazníky nebo alespoň registrované kontakty? Zapojte chatbota pro sběr kontaktů a e-mailingové kampaně, který vám jednoduše a levně pomůžou s proměnou potenciálů ve spokojené zákazníky. Máme pro vás praktické tipy, jak na to 👇

Continue reading „Zapojte chatbota a proměňte návštěvníky na e-shopu v zákazníky“

Blog at WordPress.com.

Up ↑