Loajalita zákazníků je jedním ze základních kamenů udržitelného a stabilního růstu firmy. V tomto článku se proto zaměříme na to, jak loajalitu rozvíjet pomocí retence. Co to vlastně retence je a k čemu slouží? Jak ji měřit a proč je důležitá pro úspěch vašeho podnikání? 👀
Continue reading „E-mailingem k opakovaným nákupům“E-mailing v číslech: Statistiky za rok 2023
Zajímá vás, jak si vedl e-mailing v loňském roce? Opět jsme spojili síly se Seznam.cz a přinášíme vám nejaktuálnější data z prostředí českého trhu. Podívejte se na podrobnou infografiku, která nabízí pohled na český e-mailing za rok 2023 👇
Continue reading „E-mailing v číslech: Statistiky za rok 2023“ShopMasters V – Budování pevné základny zákazníků a důležitost retence
Klíčovým faktorem pro růst každého e-shopu je základna věrných zákazníků. Hlavním tématem 5. setkání ShopMasters tedy byla retence. Tentokrát jsme setkání e-shopařů, které pořádáme se Shoptetem, Zásilkovnou a Heurekou, měli na starost my – Ecomail. Sešli jsme se v krásných prostorách Visionary v pražských Holešovicích.
Continue reading „ShopMasters V – Budování pevné základny zákazníků a důležitost retence“Case Study – Automatizace jako MUST HAVE úspěšného e‑mailingu
Freshlabels vsadilo na automatizace. Vyplatilo se? 🧐 Přečtěte si novou case study, kde se dozvíte, jak automatizované kampaně pomohly Freshlabels zvýšit tržby z e-mailingu o 15 %. Zjistíte, jak velký podíl má e-mailing na celkovém obratu nebo které kampaně jim fungují nejlépe 😉
Continue reading „Case Study – Automatizace jako MUST HAVE úspěšného e‑mailingu“Ecomail v roce 2023
Rok 2023 bychom v Ecomailu mohli shrnout slovem “růst”. Významně jsme rozšířili tým, dosáhli plánovaného obratu a portfolio našich klientů se rozrostlo o další významné hráče. Šlápli jsme do vývoje, nasadili další skvělé funkce, expandovali do zahraničí, a k tomu stihli navštívit spoustu akcí. Pojďte se na loňskou jízdu podívat zblízka!
Continue reading „Ecomail v roce 2023“Zimní novinky 2023
Konec roku byl v Ecomailu plný novinek a tak je na čase vám je všechny představit. Nasadili jsme generování předmětu pomocí AI a spustili integraci s Google Looker Studio. Ale to není vše! Přečtěte si článek až do konce.
Continue reading „Zimní novinky 2023“E-mail Restart 2024: Co se děje ve světě e-mailingu
V lednu proběhl další úspěšný E-mail Restart od agentury Taste, kde mohli návštěvníci načerpat nové postřehy ze světa e-mailingu od expertů z oboru. Ecomail, jako jeden z hlavních partnerů, na konferenci nemohl chybět 💚
Přečtěte si to nejdůležitější 👇
Continue reading „E-mail Restart 2024: Co se děje ve světě e-mailingu“Case study – E‑mailingem k milionovým tržbám e-shopu KitchenAid
KitchenAid zapojil e-mailing u Ecomailu do svého marketingového mixu, přizval ke správě agenturu a díky správným kampaním i automatizacím utržili z e-mailingu přes 9 milionů. Vybodovali si jeden z nejvíce konverzních kanálů, navíc zvětšili databázi kontaktů o 50 % a průměrný open rate se jim zvýšil o 11 %.
Continue reading „Case study – E‑mailingem k milionovým tržbám e-shopu KitchenAid“Velký vánoční e-mailingový checklist – ke stažení ZDARMA
Připravte svůj e-mailing na nejvýdělečnější sezónu v roce 🎁 V našem praktickém vánočním checklistu najdete přehled všech aktivit, díky kterým zvládnete maximalizovat své tržby z e‑mailových kampaní a nadělíte svému podnikání bohaté Vánoce.
Continue reading „Velký vánoční e-mailingový checklist – ke stažení ZDARMA“Zapojte chatbota a proměňte návštěvníky na e-shopu v zákazníky
Daří se vám přivést návštěvníky na váš e-shop, ale nedaří se vám z nich udělat zákazníky nebo alespoň registrované kontakty? Zapojte chatbota pro sběr kontaktů a e-mailingové kampaně, který vám jednoduše a levně pomůžou s proměnou potenciálů ve spokojené zákazníky. Máme pro vás praktické tipy, jak na to 👇
Continue reading „Zapojte chatbota a proměňte návštěvníky na e-shopu v zákazníky“