Jak na analytiku v e-mailingu (záznam přednášky a rozhovoru)

Důležitým bodem v e-mailingu je průběžné vyhodnocování úspěšnosti kampaní. Díky tomu zjistíte, co na vaše publikum platí a včas odhalíte problém. Lukáš Balek vás ve své přednášce provede základy analytiky a spolu s Honzou Jelínkem prozradí, jak analytika funguje v praxi. Pusťte si oba záznamy a začněte své kampaně vyhodnocovat správně 🤓

Continue reading “Jak na analytiku v e-mailingu (záznam přednášky a rozhovoru)”

ShopMasters III – Budování značky a rozjezd brandingové strategie

Za úspěšnou firmou stojí silný brand. Třetí ShopMasters jsme proto zaměřili na to, jak budovat svou značku a zajistit jí další růst díky kvalitní brandingové strategii. Setkání e-shopařů jsme se Shoptetem, Zásilkovnou, Heurékou a Expandecem poprvé uspořádali v Bratislavě, a seznámili se tak se slovenskou e-commerce.

Continue reading “ShopMasters III – Budování značky a rozjezd brandingové strategie”

Vytvořte si magnet na kontakty a nalákejte nové zákazníky

Získávání nových zákazníků může být časově náročné a komplikované. Ale nezoufejte! S lákavým magnetem vám to půjde mnohem rychleji a snáz.

V tomto článku se dozvíte, co je to magnet na kontakty a k čemu slouží. Zjistíte, jak vytvořit magnet na kontakty, který bude lákavý pro vaše potenciální zákazníky. 

Continue reading “Vytvořte si magnet na kontakty a nalákejte nové zákazníky”

Blog at WordPress.com.

Up ↑