Zimní novinky 2022

A je to tady – další přehled novinek z aplikace Ecomail, který vás rozhodně nenechá chladnými. Podívejte se, jak vám v e-mailingu pomohou naše nové funkce. Vyzkoušejte třeba RSS feedy nebo nově nasazené scénáře přednastavených automatizací. Dejte si teplou kávičku a rovnou se pusťte do prostudování zimních novinek ☕

Dáváte přednost raději video novinkám? Mrkněte ❄️

Snadnější přidávání obsahu z RSS feedu

Zjednodušte si přípravu šablon a nové články z vašeho webu nebo blogu nepřidávejte ručně, ale přímo z RSS feedu. Jeho URL jednoduše vložíte do Ecomailu a můžete ho začít ihned používat v běžných kampaních i automatizacích.

Přidání RSS feedu do aplikace
  • Použití v běžných kampaních

V klasických rozesílkách můžete do newsletteru přidat sekci “Co je nového na blogu” a nové články můžete posílat třeba jako doplňkovou informaci k dalšímu sdělení. Stačí, když v editoru prvek článek přetáhnete do šablony, a po odeslání se automaticky zobrazí nejnovější články.

Přidání prvku “článek” do e-mailové šablony v editoru
  • Použití v automatických kampaních

V rámci automatických kampaní můžete všem aktivním odběratelům článků zasílat pravidelně nejnovější články automaticky bez vašeho zásahu.

V automatizaci nastavíte frekvenci odesílání (třeba každé úterý), publikum a e-mail, do kterého se budou vždy automaticky propisovat nejnovější články.

Nastavení frekvence odesílání e-mailu s novými články

Více informací k RSS feedu a jeho využití v Ecomailu najdete v nápovědě >>

Nové přednastavené scénáře automatizací

Přednastavené automatizace jsme obohatili o dalších šest úspěšných scénářů. Nově si můžete téměř bez práce nastavit následující automatizace:

  • Zpětná vazba na 1. objednávku

V této automatické kampani dáte zákazníkům najevo, že vám záleží na jejich spokojenosti. Jakmile zákazník provede svou první objednávku, automat mu odešle e-mail s žádostí o hodnocení nákupu. Pokud je odpověď zákazníka negativní, automatizace zareaguje odesláním dalšího e-mailu například s omluvou a slevou na další nákup.

Zpětná vazba na 1. objednávku

  • Oslovení kontaktů se štítkem

Štítkujte si kontakty podle informací, které o nich získáváte. Další komunikaci pak můžete přizpůsobit předchozímu chování vašich odběratelů. Přednastavený automat níže ilustruje reakci na nespokojenost zákazníka odesláním e-mailu s projevením lítosti a slevou na další nákup. Scénář však můžete upravit i pro úplně jiné potřeby.

Oslovení kontaktů ze štítkem

  • Odměna pro VIP zákazníky

Automat odesílá e-mail s exkluzivní odměnou (například sleva na další nákup nebo body navíc ve věrnostním programu) ve chvíli, kdy se kontakt stává tzv. VIP zákazníkem. Podmínkou pro odeslání e-mailu může být určitý počet objednávek jako na příkladu níže. Díky tomuto scénáři se bude skupina VIP zákazníků cítit vyjímečně a bude u vás i nadále nakupovat.

Odměna pro VIP zákazníky

  • Reaktivace pro e-shop bez použití SMS

Nezapomínejte pravidelně reaktivovat kontakty ve vaší databázi. Skvěle vám s tím pomůže naše přednastavená reaktivační kampaň, která každý den zkontroluje vaši databázi a pro všechny neaktivní kontakty spustí sérii reaktivačních e-mailů. Díky této kampani můžete neaktivní zákazníky získat zpět.

Reaktivace pro e-shop bez použití SMS

  • Reaktivace pro e-shop s použitím SMS

Vyzkoušejte reaktivaci zákazníků i pomocí SMS. Automatizace každý den zkontroluje vaši databázi a na neaktivní kontakty odešle e-mail se slevou. Pokud se nepodaří kontakt zreaktivovat, můžete poslat jako “poslední záchranu” ještě SMS zprávu.

Reaktivace pro e-shop s použitím SMS

  • Reaktivace kontaktů neaktivních v kampaních

Nejste e-shopař, ale zároveň chcete mít pročištěnou databázi? Tento scénář pravidelně kontroluje kontakty, které více než rok neotevřely žádný váš e-mail. Těmto kontaktům se automaticky posílá reaktivační e-mail. Po neúspěšné reaktivaci je kontakt označen štítkem “neaktivní”. Takto označené kontakty můžete vyřadit z vašich rozesílek nebo je rovnou odhlásit.

Reaktivace kontaktů neaktivních v kampaních

Všechny informace k novým scénářům automatizací najdete zde >> 

Doporučování produktů pomocí umělé inteligence

Nabízejte svým zákazníkům produkty, které se jim přesně trefí do vkusu. S výběrem vhodných produktů do newsletteru vám nyní pomůže naše umělá inteligence.

Ecomail se dokáže učit z dat o chování vašich zákazníků. Do připravených produktových bloků v šabloně poté propíše ty produkty, které by si měl zákazník s největší pravděpodobností koupit.

Doporučování produktů pomocí umělé inteligence

Zajímá vás to? Pro více informací o funkci kontaktujte naši podporu >>

Záznam o prokliku na double opt-in odkaz

Pro kvalitní databázi kontaktů doporučujeme používat tzv. double opt-in (potvrzení přihlášení pomocí odkazu v e-mailu nově přihlášeného). Abyste měli kontrolu nad tím, zda double opt-in u vašich odběratelů funguje správně, přidali jsme do detailu kontaktu záznam o prokliku potvrzovacího odkazu.

U kontaktu tak uvidíte přesné datum a čas, kdy k potvrzení e-mailové adresy došlo.

Záznam o prokliku na double opt-in odkaz

Přehled dalších vylepšení

  • Integrace s Ineshop

Máte e-shop na platformě Ineshop? Propojte si jej s Ecomailem a spusťte automatickou synchronizaci kontaktů. Po napojení e-shopu lze přenášet kontakty do zvoleného seznamu, který se bude každé 4 hodiny aktualizovat. Jak propojit Ecomail a Ineshop se dočtete v nápovědě >>

Integrace s e-shopovým řešením Ineshop

  • Výběr z existujících štítků pomocí našeptávače 

V rámci segmentace a podmínek v automatizacích můžete vyhledávat existující štítky pomocí našeptávače.

Výběr štítků pomocí našeptávače

  • V select boxech je možné vyhledávat pole pomocí našeptávače

Všechna pole, která máte v aplikaci u kontaktů nastavena, můžete v segmentaci a automatizacích vyhledávat pomocí našeptávače.

Vyhledávání polí pomocí našeptávače
  • Možnost obnovit API klíč přímo v aplikaci

Unikátní API klíč si můžete nově sami vygenerovat i přímo v aplikaci v sekci “Integrace”.

Možnost vygenerovat nový API klíč v sekci Integrace

  • Stažení statistik automatů odeslaných přes API

Pokud vaše automatické kampaně posíláte přes API, můžete si nyní stáhnout i jejich reporty.

Stažení statistik automatů odeslaných přes API

Věříme, že se vám zimní novinky líbily a rovnou se pustíte do jejich testování. A pokud v Ecomailu cokoli postrádáte, dejte nám vědět >>

Vložte váš komentář

Blog at WordPress.com.

Up ↑

%d bloggers like this: