A je to tady – další přehled novinek z aplikace Ecomail, který vás rozhodně nenechá chladnými. Podívejte se, jak vám v e-mailingu pomohou naše nové funkce. Vyzkoušejte třeba RSS feedy nebo nově nasazené scénáře přednastavených automatizací. Dejte si teplou kávičku a rovnou se pusťte do prostudování zimních novinek ☕
Dáváte přednost raději video novinkám? Mrkněte ❄️
Snadnější přidávání obsahu z RSS feedu
Zjednodušte si přípravu šablon a nové články z vašeho webu nebo blogu nepřidávejte ručně, ale přímo z RSS feedu. Jeho URL jednoduše vložíte do Ecomailu a můžete ho začít ihned používat v běžných kampaních i automatizacích.

- Použití v běžných kampaních
V klasických rozesílkách můžete do newsletteru přidat sekci “Co je nového na blogu” a nové články můžete posílat třeba jako doplňkovou informaci k dalšímu sdělení. Stačí, když v editoru prvek článek přetáhnete do šablony, a po odeslání se automaticky zobrazí nejnovější články.

- Použití v automatických kampaních
V rámci automatických kampaní můžete všem aktivním odběratelům článků zasílat pravidelně nejnovější články automaticky bez vašeho zásahu.
V automatizaci nastavíte frekvenci odesílání (třeba každé úterý), publikum a e-mail, do kterého se budou vždy automaticky propisovat nejnovější články.

Více informací k RSS feedu a jeho využití v Ecomailu najdete v nápovědě >>
Nové přednastavené scénáře automatizací
Přednastavené automatizace jsme obohatili o dalších šest úspěšných scénářů. Nově si můžete téměř bez práce nastavit následující automatizace:
- Zpětná vazba na 1. objednávku
V této automatické kampani dáte zákazníkům najevo, že vám záleží na jejich spokojenosti. Jakmile zákazník provede svou první objednávku, automat mu odešle e-mail s žádostí o hodnocení nákupu. Pokud je odpověď zákazníka negativní, automatizace zareaguje odesláním dalšího e-mailu například s omluvou a slevou na další nákup.

- Oslovení kontaktů se štítkem
Štítkujte si kontakty podle informací, které o nich získáváte. Další komunikaci pak můžete přizpůsobit předchozímu chování vašich odběratelů. Přednastavený automat níže ilustruje reakci na nespokojenost zákazníka odesláním e-mailu s projevením lítosti a slevou na další nákup. Scénář však můžete upravit i pro úplně jiné potřeby.

- Odměna pro VIP zákazníky
Automat odesílá e-mail s exkluzivní odměnou (například sleva na další nákup nebo body navíc ve věrnostním programu) ve chvíli, kdy se kontakt stává tzv. VIP zákazníkem. Podmínkou pro odeslání e-mailu může být určitý počet objednávek jako na příkladu níže. Díky tomuto scénáři se bude skupina VIP zákazníků cítit vyjímečně a bude u vás i nadále nakupovat.

- Reaktivace pro e-shop bez použití SMS
Nezapomínejte pravidelně reaktivovat kontakty ve vaší databázi. Skvěle vám s tím pomůže naše přednastavená reaktivační kampaň, která každý den zkontroluje vaši databázi a pro všechny neaktivní kontakty spustí sérii reaktivačních e-mailů. Díky této kampani můžete neaktivní zákazníky získat zpět.

- Reaktivace pro e-shop s použitím SMS
Vyzkoušejte reaktivaci zákazníků i pomocí SMS. Automatizace každý den zkontroluje vaši databázi a na neaktivní kontakty odešle e-mail se slevou. Pokud se nepodaří kontakt zreaktivovat, můžete poslat jako “poslední záchranu” ještě SMS zprávu.

- Reaktivace kontaktů neaktivních v kampaních
Nejste e-shopař, ale zároveň chcete mít pročištěnou databázi? Tento scénář pravidelně kontroluje kontakty, které více než rok neotevřely žádný váš e-mail. Těmto kontaktům se automaticky posílá reaktivační e-mail. Po neúspěšné reaktivaci je kontakt označen štítkem “neaktivní”. Takto označené kontakty můžete vyřadit z vašich rozesílek nebo je rovnou odhlásit.

Všechny informace k novým scénářům automatizací najdete zde >>
Doporučování produktů pomocí umělé inteligence
Nabízejte svým zákazníkům produkty, které se jim přesně trefí do vkusu. S výběrem vhodných produktů do newsletteru vám nyní pomůže naše umělá inteligence.
Ecomail se dokáže učit z dat o chování vašich zákazníků. Do připravených produktových bloků v šabloně poté propíše ty produkty, které by si měl zákazník s největší pravděpodobností koupit.

Zajímá vás to? Pro více informací o funkci kontaktujte naši podporu >>
Záznam o prokliku na double opt-in odkaz
Pro kvalitní databázi kontaktů doporučujeme používat tzv. double opt-in (potvrzení přihlášení pomocí odkazu v e-mailu nově přihlášeného). Abyste měli kontrolu nad tím, zda double opt-in u vašich odběratelů funguje správně, přidali jsme do detailu kontaktu záznam o prokliku potvrzovacího odkazu.
U kontaktu tak uvidíte přesné datum a čas, kdy k potvrzení e-mailové adresy došlo.

Přehled dalších vylepšení
- Integrace s Ineshop
Máte e-shop na platformě Ineshop? Propojte si jej s Ecomailem a spusťte automatickou synchronizaci kontaktů. Po napojení e-shopu lze přenášet kontakty do zvoleného seznamu, který se bude každé 4 hodiny aktualizovat. Jak propojit Ecomail a Ineshop se dočtete v nápovědě >>

- Výběr z existujících štítků pomocí našeptávače
V rámci segmentace a podmínek v automatizacích můžete vyhledávat existující štítky pomocí našeptávače.

- V select boxech je možné vyhledávat pole pomocí našeptávače
Všechna pole, která máte v aplikaci u kontaktů nastavena, můžete v segmentaci a automatizacích vyhledávat pomocí našeptávače.

- Možnost obnovit API klíč přímo v aplikaci
Unikátní API klíč si můžete nově sami vygenerovat i přímo v aplikaci v sekci “Integrace”.

- Stažení statistik automatů odeslaných přes API
Pokud vaše automatické kampaně posíláte přes API, můžete si nyní stáhnout i jejich reporty.

Věříme, že se vám zimní novinky líbily a rovnou se pustíte do jejich testování. A pokud v Ecomailu cokoli postrádáte, dejte nám vědět >>
Vložte váš komentář