Rok 2021 už je sice minulostí, ale my jsme si pro vás připravili podrobný přehled nových funkcí, na kterých jsme ještě na konci roku zamakali. A co na vás čeká v zimních novinkách? Nový detail kontaktu, mobilní pop-up formulář nebo dva nové triggery v automatizacích. Nechybí ani další zajímavé vychytávky, tak čtěte dál!
Dáváte přednost raději video novinkám? Mrkněte 💚

Vylepšení v automatizacích
Další praktické funkce v automatických kampaních jsou na světě. Vylepšili jsme stávající trigger VÝROČÍ DATA a přidali i dva nové triggery. Pojďme si změny v automatizacích představit.
1. SPUSTIT NYNÍ
Díky tomuto triggeru můžete na vybraný segment kontaktů spustit celý automatický scénář. Dobře promyšlenou sérii automatických e-mailů, tak můžete spustit třeba i na kontakty, které se už nachází ve vaší databázi.

2. SPUSTIT OPAKOVANĚ
Trigger každý den ve vámi zvolenou hodinu zasílá sdělení vybranému segmentu kontaktů. Pokud tedy potřebujete pravidelně každý den posílat e-mail svým odběratelům, tak je tento trigger přesně pro vás. Využijete jej například pro zasílání poledního menu.

3. Stávající trigger VÝROČÍ DATA
Trigger VÝROČÍ DATA nově obsahuje nastavení vlastního času kontroly, který vám bude vyhovovat. Tato funkce umožňuje kontrolu například svátkového data u kontaktů i v pozdějších hodinách, než má aplikace defaultně nastaveno.

Nový detail kontaktu
Detail kontaktu prošel radikální změnou své podoby. Díky ní se ještě lépe vyznáte v kontaktech a údajích ve vaší databázi.
Po rozkliknutí konkrétního kontaktu se vám zobrazí obecné informace, základní přehled posledních událostí a seznamy kontaktů, ve kterých kontakt figuruje.
K dispozici máte také další záložky:
- Osobní údaje o kontaktu
- Aktivity v e-mailových rozesílkách, SMS kampaních & Události na vašem webu nebo e-shopu
- Provedené nákupy na vašem e-shopu
- Údaje z umělé intelegence, tzv. Machine learning
- Poznámky, které můžete ke konkrétnímu přiřadit

POP-UP formulář pro mobilní zařízení
Rádi byste zobrazili návštěvníkům vašeho webu oblíbený pop-up formulář i na jejich mobilu? Ecomail nově umožňuje tvorbu mobilního pop-up formuláře, který je přizpůsoben velikostem obrazovek mobilních telefonů.
Mobilní pop-up najdete v sekci Formuláře, odkud se můžete pustit do jeho tvorby, která je téměř totožná s formuláři pro desktop.
Přímo v editoru si pak také můžete vyzkoušet, jak bude pop-up vypadat na různých typech mobilních zařízení.

Integrace s FAPI

Pokud pro prodej vašich služeb využíváte nástroj FAPI, zpozorněte! Od teď si jej můžete propojit s Ecomailem a automaticky přenášet objednávky z prodejního formuláře včetně vlastních polí.
Jak na propojení obou systémů? Mrkněte do nápovědy >>
Rating kontaktů
Zjednodušili jsme pro vás správu kontaktů ve vaší databázi. Aplikace nyní automaticky vyhodnocuje aktivitu vašich odběratelů a přiřazuje jim tzv. Rating v podobě hvězdiček od jedné do pěti.
Na základě ratingu si můžete vytvořit například segment “aktivních kontaktů”, se kterými doporučujeme komunikovat častěji a odměňovat je za jejich věrnost a angažovanost v rozesílkách. Stejně tak ve vaší databázi snadněji identifikujete “mrtvé kontakty”, které byste měli zkusit reaktivovat.
Podívejte se na více příkladů segmentace na základě ratingu >>
Další vylepšení v aplikaci
1. Validace merge tagu při přidání přes API
Při přidání vlastního pole pomocí API se automaticky vytváří také merge tag. Ten nyní automaticky upravíme do potřebného tvaru (odstraní se diakritika a mezera).

2. Úprava Shoptet doplňku podle nového Cookies zákona
Od 1.1. 2022 začala platit novela zákona o elektronických komunikacích. Ta přináší povinnost pro provozovatele webů ukládat cookies pouze s aktivním souhlasem návštěvníků.
Pokud máte na svém e-shopu na Shoptetu cookie lištu a zároveň aktivní integraci s Ecomailem, posílají se aktivity kontaktů (jako je prohlížení webu nebo produktů) do Ecomailu až po odsouhlasení cookie lišty.

3. Nová notifikace v e-mailových kampaních
Běžné kampaně již není možné odeslat na seznam nebo segment kontaktů, který byl smazán například během tvorby kampaně.

4. Notifikace při nedostatku SMS kreditů
Aplikace nově upozorňuje na nedostatek SMS kreditů. Notifikace vás upozorní, pokud vám bude zbývat 100 / 50 / 30 / 10 SMS kreditů. Notifikaci zejména oceníte, pokud SMS zprávy aktivně používáte v automatických kampaních.

5. Nová informační hláška při přidání CNAME záznamu
Při ověřování domény vás aplikace informuje o krocích, které je nutné provést v hostingu. Hláška obsahuje také odkaz na nápovědu pro ověření Bounce domény.

6. Notifikace o zpracování detekce svátku a pohlaví
Po spuštění generování svátků a pohlaví v seznamu kontaktů vás aplikace nově informuje, že byl požadavek přidán do fronty na zpracování a bude vyřízen automaticky během několika minut.

Více se toho do zimních novinek nevešlo. Doufáme, že vám nová vylepšení zase o kousek víc usnadní práci v aplikaci a pošlete to tam s námi i v roce 2022!
Vložte váš komentář