Webtracking aneb Sledujte chování uživatele

Získáním kontaktu vaše cesta k úspěšnému e-mailingu teprve začíná. Abyste mohli se svými kontakty dále efektivně pracovat, je třeba zjistit o uživateli, co nejvíce informací. Řeč není jen o demografických údajích, ale také o tom, na co uživatel skutečně reaguje, které produkty ho zajímají. Právě to umožňuje tzv. webtracking (sledování chování uživatele na vašem webu).

ill1

Jak na Webtracking v Ecomailu?

Abyste mohli začít uživatele sledovat je třeba mít na webu nasazen trackovací kód. Záznam uživatelovy cesty se spustí ihned poté, co se uživatel proklikne z e-mailu na váš web. Jiný způsob vyžaduje o trochu pokročilejší nastavení. O tom se dočtete zde.

Statistiky pak mohou vypadat takto

screen%20shot%202016-02-02%20at%209-57-37%20am

 

Jak z webtrackingu vytěžit co nejvíc?

Pesonalizujte

Hlavní výhodou webtrackingu je, že na základě získaných dat můžete vytvářet chytré segmenty a následně zasílat přesně cílené kampaně. Pošlete e-mail všem, kteří si prohlíželi vybrané zboží nebo kategorii ve vašem e-shopu. Uživatel tak dostane nabídku produktů z kategorie, která jej v minulosti skutečně zaujala.

tracking

Automatizujte

Snažte se zefektinvit váš e-mailing nastavením automatických kampaní. Zachytíte tak zákazníka v čase, kdy má skutečně o vaše zboží a služby zájem. Opustil uživatel nákupní košík bez zaplacení? Zeptejte se ho, jestli to není škoda. Připomenutí opuštěného košíku je jednou z nejvýkonnějších automatických kampaní. Více o automatizaci “opuštěný košík” naleznete v tomto článku. Můžete si připravit různé scénáře pro automatické kampaně na základě pohybu uživatele na webu. Nevíte si rady s nastavením konkrétní automatizace? Napište nám.

 

One thought on “Webtracking aneb Sledujte chování uživatele

Add yours

Vložte váš komentář

Blog at WordPress.com.

Up ↑

%d bloggers like this: