Nahlédněte do zákulisí marketingu Ecomailu a zjistěte, jaké jsou naše priority, po čem se nám stýská, a proč jsme začali budovat komunitu. Sepsali jsme pro vás zkrácený report z rozhovoru v Kafe a Marketing, pusťte se do čtení!
Když kamarádi Jakub Stupka a Jan Tlapák v roce 2014 zakládali Ecomail, shodli se na tom, že chtějí nástroj, který bude fungovat a uživatelům opravdu pomůže, a na takovém základu se dá stavět to ostatní. Naopak to jde těžko, protože ani sebelepší marketing nezachrání špatný produkt.
Jako hlavní prioritu si tedy stanovili kvalitu a tak bylo jasné, že vlastně nebude nikdy hotovo, protože s tím, jak se vyvíjí potřeby a nároky zákazníků, se musí vyvíjet i aplikace. V praxi to znamená, že naši vývojáři kontinuálně pracují na nových funkcích a vychytávkách, které uživatelům ještě více usnadní práci.
Uživatelé rádi vědí, co se děje
Většina našich aktivit se točí kolem produktu a proto velkou část naší komunikace tvoří produktový marketing a pravidelné newslettery, ve kterých uživatele informujeme o veškerých změnách v nástroji. Posíláme čtvrtletní novinky o zásadních vylepšeních aplikace, a taky changelog s aktuálními informacemi o menších změnách, opravách a o tom, čemu se zrovna ve vývoji věnujeme.
Loni jsme rozhodli vyjít zpoza počítačů a jít s kůží na trh. Novinky jsme začali vydávat i ve video podobě a ukázalo se, že to byl správný krok, na videa máme skvělou zpětnou vazbu. Jestli jste ještě žádné video novinky neviděli, koukněte se třeba na tyto z října a dejte nám vědět, jak se vám líbí.
Ideální pro e-shopaře, ale také malé a střední podniky
Vylepšení v aplikaci nejsou zaměřená pouze na funkce, ale taky na to, aby byla práce s Ecomailem co nejjednodušší a každý tak mohl vytvářet a posílat skvělé e-maily. Třeba i malá firma, která nemá vlastní marketingové oddělení, natož e-mailingového specialistu. S Ecomailem zvládne e-mail marketing levou zadní opravdu každý.
Ani náročnější uživatelé ale nepřijdou zkrátka, nabízíme spoustu pokročilých a profesionálních funkcí, jako jsou například funkce na míru pro e-shopy, díky kterým mohou pracovat s objednávkami, prohlíženými produkty, opuštěnými košíky nebo XML feedy. Ostatní uživatelé si zase chválí propojení s Facebookem, A/B testování nebo dostupné napojení na další služby.
Mezi naše spokojené klienty patří například Douglas, Freshlabels, Costa Coffee, Urban Store, Grizly, Knihcentrum a další…

Offline byla větší zábava, teď děláme aspoň online akce
Jestli nám teď něco chybí, tak je to osobní kontakt na offline akcích. Stánky na různých oborových konferencích jsou velkou součástí našeho marketingu, a jestli jste byli třeba na Reshoperu v lednu 2020, musí vám být jasné, že nás to baví. Vždycky se snažíme tak trochu vyčnívat z davu, a na Reshoperu jsme to vzali doslova a postavili jsme dvoupatrový dřevěný stánek s terasou.
Konference jsou zároveň skvělou příležitostí pro představení našeho nástroje, proto máme vždy na stánku naše specialisty, kteří nejen dokonale znají aplikaci Ecomail, ale dokáží taky poradit s e-mail marketingem, a mohou tak neúnavně diskutovat s návštěvníky.
Bez akcí si to nedokážeme představit, a tak jsme se teď do nich pustili aspoň online. Zaměřili jsme se na webináře, na kterých učíme o e-mailingu a jak efektivně pracovat s aplikací Ecomail. Některé z nich si můžete pustit na našem YouTube kanále. Do online prostředí jsme přesunuli i individuální workshopy, které děláme pro naše klienty jako součást služeb e-mail marketingu.
Budujeme komunitu
V čase mezi různými offline a online akcemi nám chybělo místo, kde bychom se mohli s ostatními bavit o e-mailingu, a proto v květnu 2020 vznikla Ecomail poradna. Cílem této skupiny je spojit lidi, kteří se zajímají o e-mail marketing a chtějí ho dělat správně a efektivně. Snažíme se vytvořit místo, kde si budou lidé vzájemně pomáhat a inspirovat se. A my k tomu pravidelně přidáváme užitečné materiály, tipy a speciální výhody pro členy.
Ještě v poradně nejste? Přidejte se k nám a získejte spoustu výhod 🙂
Plány do budoucna
Jak jsme psali na začátku, naše práce nikdy nekončí, a tak je náš plán jasný: makat! A to hlavně na vývoji aplikace, rozvoji služeb e-mailingových specialistů, tvorbě kvalitního obsahu a vzdělávacích zdrojů, a doufejme i na offline akcích.
Další plány ještě necháme trošku uzrát a v pravý čas se s vámi o ně podělíme. Rozhodně se máte na co těšit 🙂
Záznam rozhovoru Kafe & Marketing
Pokud se vám vhled do zákulisí marketingu Ecomailu líbil a chtěli byste se dozvědět více podrobností, podívejte se na záznam rozhovoru s Jakubem Stupkou (COO), který byl hostem v Kafe & Marketing od agentury Včeliště >>

Vložte váš komentář