Léto jsme zakončili několika novinkami v Ecomailu, které bezpochyby stojí za vaši pozornost. V srpnu jsme se zaměřili na zásobníky pro slevové kupóny a zjednodušili jsme práci s automatizacemi.
Složky slevových kupónů
V Ecomailu nemusíte posílat všem odběratelům kupón na uplatnění slevy ve stejném tvaru jako je “sleva100”. Pokud máte možnost vygenerovat pro váš e-shop unikátní slevové kupóny, můžete je snadno naimportovat do účtu u Ecomailu a použít v rámci automatických kampaní.
V minulosti bylo možné využívat pouze jeden typ unikátních kupónů třeba na slevu 100 Kč. Nově si můžete vytvořit více složek pro jednotlivé typy slev jako je doprava zdarma, sleva 10 % nebo zmíněná sleva 100 Kč na první nákup. Ke každému zásobníku se pro určitý typ kupónu vygeneruje speciální merge tag, který stačí jednoduše vložit do vaší šablony.

Chcete se dozvědět, jak v Ecomailu s kupóny efektivně pracovat? Prozkoumejte náš návod >>
Přejmenování automatizací
Další novinka se týká správy automatizací. Nově můžete u dříve vytvořených automatických kampaní zpětně upravit název automatizace a frekvenci spouštění. Tato možnost je dostupná i u automatizací, které zduplikujete. Stačí kliknout na kouzelné tlačítko “upravit”. Následně se vám otevře formulář pro úpravu automatu.

Zatím jste automatizace v Ecomailu nezkoušeli? Nebojte, není to nic složitého. Zjistěte, jak na automatické kampaně ještě dnes >>
Pokud máte dotaz k novým funkcím nebo tipy na další vylepšení, dejte nám vědět na support@ecomail.cz
Vložte váš komentář