Pracujete ve svých direct e-mailech s produkty ze svého e-shopu? Máme pro vás tip. Nahrajte do Ecomailu XML feed pro Heureka.cz nebo Zbozi.cz. Své produkty pak snadno dostanete do kampaně pouze zadáním názvu produktu. Do šablony se v mžiku načte název, cena i obrázek produktu. Produkty pak akorát doplníte o popis, poutavý nadpis a upravíte výzvu k akci.
S množstvím produktů v šabloně to raději nepřehánějte, zákazník by mohl být zmaten.
Výhody práce s produktovým feedem
- nemusíte nahrávat produktové fotografie
- ihned máte k dispozici aktuální cenu a název produktu
- šetříte čas
Přesný postup pro práci s XML feedem se dočtete zde. Ještě nemáte produktový feed? Zapracujte na něm, určitě se vám bude hodit pro propagaci produktů ve zbožových srovnávačích.
A tím to vše jen začíná, připravte se na Machine Learning
Už brzy bude Ecomail v rámci machine learningu vybírat produkty pro vaše zákazníky za vás na základě jejich chování na webu. S výběrem produktů do svých nabídek si už nebudete muset lámat hlavu.