I my jsme se v Ecomailu během října chystali na vrchol sezóny. Jedním z highlightů je oblíbená akce Black Friday či Cyber Monday. Pokud pro vaše zákazníky na konec listopadu také připravujete pořádnou slevovou smršť, určitě oceníte naše nové šablony speciálně určené pro tyto akce. A nechybí ani další vylepšení – tak je běžte omrknout.
Připravte svou šablonu na Black Friday
Nákupní šílenství v podobě akce “Black Friday” je skoro za dveřmi. Tentokrát černý pátek připadá na 29.11. Pokud již připravujete speciální kampaň pro vaše zákazníky, rozhodně neponechejte nic náhodě a začněte ladit vaši e-mailovou šablonu. Abychom vám co nejvíce usnadnili práci, přidali jsme zbrusu nové šablony zaměřené právě na Black Friday i Cyber Monday newslettery.

Náš tip!
Black Friday slevy mají většinou časově omezenou platnost, zkuste proto obohatit vaše šablony o odpočítávadlo času. Pro jeho tvorbu vám skvěle poslouží online nástroj www.sendtric.com. Stačí upravit design, nastavit čas, zkopírovat krátký kód a vložit do Ecomail editoru jako “html obsah”.

Shoptet skupiny
V případě, že máte váš e-shop na Shoptetu, zpozorněte. Shoptet doplněk jsme vylepšili o dlouho očekávanou funkci “zákaznické skupiny”. Nově se do Ecomailu synchronizují také uživatelé ze seznamu “Zakazníci”, do kterého je uživatel zařazen, pokud se aktivně do e-shopu zaregistruje nebo jej v administraci Shoptetu přidáte ručně.
Navíc pokud zákazník provede objednávku a zároveň je zaregistrovaný jako koncový zákazník nebo třeba velkoobchodní odběratel, přidá se k němu v Ecomailu automaticky štítek s ID dané zákaznické skupiny. Budete tak pomocí Ecomailu schopni vytvářet segmenty podle zákaznických skupin a na ně následně zasílat relevantní obsah.
Jak to přesně funguje se dočtete v našich Shoptet FAQ (bod č. 11).
A to není všechno. Už teď pracujeme na doplnění synchronizace také z distribučního seznamu “newsletter” 👍
Integrace s platformou Fastcentrik

Neustále se snažíme rozšiřovat naše integrace o další e-shopové platformy. Tento měsíc máme dobrou zprávu pro e-shopaře z Fastcentriku. Napojte si váš e-shop na Ecomail ještě dnes a už se nebudete muset zatěžovat ručním importem vašich kontaktů.
Jak postupovat se dočtete v tomto článku >>
Vychytávky na závěr
- Uložené napojení na Google analytics. Pokud máte na reporty napojené GA účty a vybere si ten, který chcete napojit na konkrétní účet u Ecomailu, váš výběr zůstane uložený. Nemusíte tak při každém otevření reportu opakovaně vybírat účet, u kterého se potřebujete podívat na výsledky.

- Přidání času k notifikacím. O vybraných změnách v účtu vás upozorňujeme pomocí notifikací. Nově u nich naleznete i přesný čas, kdy ke změně došlo.

A to je pro tentokrát všechno, ale už teď můžeme prozradit, že pro vás chystáme další skvělé funkce, které budou stát za to! Máte nějaký tip pro vylepšení Ecomailu? Nenechávejte si ho pro sebe a napište nám >>
Dobrý den, návod na vytvoření odpočítávadla a jeho vložení do šablony v ecomailu jsem rozepsal ve samostatném článku pro usnadnění zde: https://adamkolek.cz/blog/jak-vlozit-odpocitavadlo-casu-do-newsletteru-black-friday-tip/