Pokud svůj internetový obchod provozujete u e-shopové platformy Upgates, máme pro vás dobrou zprávu. Díky propojení můžete začít naplno využívat Ecomail. Co všechno nový doplněk, který vznikl přímo v Ecomailu, umožní?
S novými zákazníky budete ihned v kontaktu
Díky doplňku už se nemusíte starat o ruční přenos kontaktů nových nebo stávajících zákazníků z e-shopového systému do Ecomailu. Přenos kontaktů probíhá automaticky a v reálném čase. Jeho součástí je import nezbytných kontaktů, včetně vytvoření automatického oslovení a přiřazení data svátku podle cílové země.
Vy si díky tomu můžete pohodlně vytvořit například sekvenci uvítacích emailů a vybudovat si tak s novým zákazníkem vztah. Vyzkoušet také můžete automatický e-mail se slevou na první nákup.

Po integraci dojde k přenosu historie objednávek a slevových kupónů. Na základě objednávkové historie pak můžete své zákazníky segmentovat do vhodných skupin a cílit na ně ještě osobnější e-maily, čímž opět zvyšujete šance na další dokončené objednávky.
TIP od Ecomailu: Nevíte, jak začít se segmentací kontaktů? Inspirujte se u těchto 5 prověřených segmentačních strategií 👍
Jak Ecomail a Upgates propojit?
Pokud už máte svůj Upgates e-shop, potřebujete ještě účet u Ecomailu. Registrace je zdarma 💪

Pro propojení obou systémů stačí ve vašem účtu v Ecomailu vyplnit několik kolonek údajů, které vám poskytneme. Stejně jednoduchý je proces i v administraci Upgates. Podrobný návod, jak oba systémy propojit, najdete v naší nápovědě.
Krátce o Upgates
Upgates patří mezi nejrychleji rostoucí e-shopové platformy v Česku. Aktuálně na řešení od Upgates provozuje své e-shopy více než 1 500 českých a slovenských obchodníků.
Upgates konkurenci uniká především ve čtyřech oblastech. Jde o grafiku, multijazyčnost, otevřenost systému a transparentní cenovou politiku.
- Po grafické stránce si klienti Upgates mohou své e-shopy přizpůsobit podle svého gusta. Nejsou tak odkázání na unifikované šablony. Místo toho se mohou skutečně odlišit od konkurence. Každý e-shop u Upgates má k dispozici grafický konfigurátor Designer. Náročnější a zkušenější uživatelé si pak vzhled e-shopu mohou přizpůsobovat přímo v Editoru kódu.

- Férová cenová politika znamená maximálně jednoduché ceníky. Klienti Upgates mají k dispozici čtyři tarify, které se liší především počtem produktů a jazyků. Ne ale funkcemi. Ty mají všichni zákazníci vždy automaticky v ceně v plném rozsahu.
- Multijazyčnost ocení všichni ti, kteří se svým e-shopem pokukují do zahraniční. Upgates totiž umožňuje správu více plnohodnotných jazykových mutací z jedné administrace, a to v podobě, kdy zákazníkovi v zahraniční zemi nabídnete vždy přesně to, co potřebujete. Kromě překladů jde o měny, dopravu, platbu, či DPH a další nezbytnosti.

- Díky otevřenosti systému si klienti u Upgates mohou své e-shopy podle libosti dále rozšiřovat o požadované nástroje. Kromě výběru z více než stovky hotových doplňků totiž mají k dispozici také otevřené API, prostřednictvím kterého lze e-shop ve vlastní režii napojit na další systémy.
Kampaně pro záchranu opuštěných košíků již brzy
Nalámejte hůl nad zákazníkem, který už zboží přidal do košíku, ale nedokončil objednávku. Nedokončené objednávky totiž rozhodně stojí za záchranu 🛒 Přečtěte si více o opuštěném košíku.
Také doplněk Ecomail pro Upgates s touto funkcionalitou počítá. Objeví se ale až později s rozšířením naší společné integrace. Určitě se o tom dozvíte na našich sociálních sítích.
Autor článku: Michal Benatzky z Upgates
Dobry den, chybi tam jeste spoustu veci jako napriklad vi ma klient v kosiku na jalych strankach byl atd…