Podzimní novinky 2023

Seznamte se s nejdůležitějšími novinkami tohoto podzimu. Update editoru šablon včetně OpenAI, nová verze reportů, funkce Benchmark a ještě mnohem víc. Pokračujte ve čtení a zjistěte, co všechno se v Ecomail aplikaci změnilo! 👇

Dáváte přednost raději video novinkám? Mrkněte 🍂

(Délka: 3:33 minut)

Update editoru e-mailových šablon včetně OpenAI

Drag & drop editor e-mailových šablon, který je součástí Ecomailu, už spoustu let vyvíjíme i jako samostatný produkt pod globální značkou Topol.io.

Editor je pro nás klíčová funkce a na jeho kvalitě a funkčnosti nám opravdu záleží. Proto sledujeme nejnovější trendy a technologie, a nasloucháme požadavkům našich zákazníků. Výsledkem je zcela nová verze editoru, která přináší nové funkce včetně umělé inteligence pro ještě snadnější tvorbu šablon.

Co je v editoru nového?

  • Refresh vzhledu celého editoru
  • Editor je nyní použitelný i na menším rozlišení
  • Vybírání emoji přímo v textovém editoru

  • Zobrazení nabídky existujících merge tagů

  • Možnost uložit obrázek z fotobanky do složky 

  • Možnost pojmenovat obrázek po upravení v editoru obrázků
  • Možnost pojmenovat obrázek při výběru z fotobanky
  • Nastavení globální barvy odkazů, sekcí, bloků

Kromě toho jsme do editoru e-mailových šablon nasadili ChatGPT – vašeho nového AI pomocníka při psaní newsletterů. Vložený text můžete v šabloně nechat vylepšitzcela přeformulovat nebo třeba jen prodloužit či zkrátit. A to vše jediným kliknutím.

Rychlejší tvorba newsletterů díky AI

Nová verze reportů kampaní

Vyhodnocování úspěšnosti e-mailingových kampaní je pro každého uživatele Ecomailu klíčové. Abyste byli schopni ještě lépe pracovat s jejich výsledky, vytvořili jsme pro vás zbrusu novou verzi reportů. Ta nabízí kromě užitečných vychytávek také kompletní redesign.

A jaká konkrétní vylepšení v reportech nově najdete?

  • Podrobnější porovnávání odeslaných kampaní, kde si můžete přehledněji vyhodnocovat vybrané metriky u dvou a více kampaní (doručeno, otevřeno, kliknuto a tak dále).

  • Náhled šablony, která byla v kampani odeslána a rozšířenější statistiky přímo v hlavním přehledu.

  • Sledování úspěšnosti kampaně v různých časových intervalech a to za první 3, 6, 12 a 24 hodin.

  • Přehlednější záložka “Odkazy”, kde je možné od teď zvýraznit odkazy pro lepší orientaci a vyhodnocování úspěšnosti jednotlivých stránek, na které odkazujete.

  • Nová záložka “Ostatní”, ve které najdete podrobné informace o lokalitě kontaktů, zařízeních, na kterých příjemci e-maily otevírají, poštovních klientech nebo také nejčastějších poštovních schránkách příjemců. 

V případě, že byste chtěli reporty kampaní něčím dalším doplnit, tak se nám ozvěte na support@ecomail.cz.

Benchmark

Zajímá vás, jak si v e-mailových rozesílkách vede konkurence ve stejném oboru, ve kterém podnikáte i vy? Na tuto otázku vám odpoví nová funkce Benchmark, díky které si budete moci anonymně porovnávat výsledky e-mailových kampaní s ostatními uživateli v Ecomailu.

Funkce je nyní součástí sekce “Reporty” a aktivujete ji výběrem oboru, ve kterém podnikáte, a odsouhlasením podmínek.

Následně si můžete s ostatními klienty srovnat metriky jako je míra otevření, kliknutí, vrácených e-mailů nebo označení za spam.

Nová funkce Benchmark

Více se o Benchmarku dozvíte v nápovědě >>

Vylepšená integrace se Shopify

Ecomail si můžete už nějakou dobu propojit s e-shopovým řešením Shopify, které přenáší kontakty z objednávek v reálném čase.

Integraci jsme ale posunuli o kus dál a od teď se automaticky přenáší také slevové kupóny pro automatické kampaně.

V rámci přenosu objednávek se přenáší také jejich stav

a kategorie.

Vlastníte e-shop na Shopify a ještě jej nemáte propojený s Ecomailem? Pomocí tohoto návodu máte hotovo za pár minut >>.

Export a import automatů

Vlastníte v Ecomailu více účtů a chcete u všech nastavit stejné automatické kampaně? Od teď už je nemusíte tvořit v každém dalším účtu od začátku.

Dříve vytvořené automatizace si můžete nově pohodlně převádět mezi účty pomocí jednoduchého exportu a následného importu. V automatizacích už poté stačí provést jen nezbytné úpravy.

Export automatizace

Import automatizace

Přehled dalších vylepšení

1. Nabídka ověřených domén při tvorbě kampaně

Ve druhém kroku e-mailové kampaně už není nutné vypisovat ručně e-mail odesílatele, který je potřeba mít na ověřené doméně. Nově si můžete ověřenou doménu snadno vybrat z nabízeného seznamu domén ve vašem účtu. 

Nabídka ověřených domén při tvorbě kampaně

2. Zobrazení počtu znaků u předmětu a jména odesílatele

Při vyplňování předmětu a jména odesílatele v rámci tvorby kampaně aplikace nově ukazuje počet znaků. Budete tak vědět, zda bude vámi zvolený text zcela viditelný v různých poštovních klientech.

Zobrazení počtu znaků u předmětu a jména odesílatele

3. Update datového feedu pomocí API

Datový feed můžete od teď aktualizovat pomocí API a není už jej nutné aktualizovat přímo v aplikaci. Podrobnosti najdete v dokumentaci >>.

Update datového feedu pomocí API

4. Změna role uživatele v aplikaci

Od teď můžete změnit “Majitele účtu”, tedy primární kontakt pro váš účet se všemi administrátorskými právy. Stačí, když se přihlásíte jako majitel účtu a tuto roli převedete na některého z dalších uživatelů nebo na nový kontakt.

Změna role uživatele v aplikaci

5. Nastavení vlastní měny v seznamu kontaktů

V seznamu kontaktů si můžete od teď nastavit kromě CZK, EUR a USD také libovolnou vlastní měnu.

Nastavení vlastní měny v seznamu kontaktů

6. Nový datový typ vlastního pole

Hodnota vlastního pole může být také desetinné číslo, které jsme do aplikace přidali jako nový typ vlastního pole.

Nový datový typ vlastního pole

7. Obousměrná synchronizace kontaktů s CRM RAYNET

U mazání kontaktů nyní probíhá integrace s CRM RAYNET obousměrně. Pokud se tedy uskuteční změna na straně RAYNETu, propíše se změna (smazání kontaktu) také v Ecomailu. 

Obousměrná synchronizace kontaktů se CRM RAYNET

8. Integrace s e-shopovým řešením nopCommerce

Máte e-shop na platformě nopCommerce? Propojte si jej jednoduše s Ecomailem pomocí pluginu. Po napojení se vám budou synchronizovat kontakty včetně údajů z nových i historických objednávek a spustí se trackování uživatelů.  Jak na propojení obou systémů najdete v naší nápovědě >>

Integrace s e-shopovým řešením nopCommerce

Chcete se dozvědět o uvedených funkcích více? Máte tipy, jak vylepšit naši aplikaci? Neváhejte a ozvěte se nám. Rádi s vámi vše probereme 💚

Vložte váš komentář

Blog at WordPress.com.

Up ↑

%d bloggers like this: