Podzimní novinky 2022

Hlavní nákupní sezóna roku je tady a s ní i přehled novinek v aplikaci Ecomail. Zjistěte, jak vám v e-mailingu pomohou Varianty e-mailů v automatických kampaních, vylepšení zobrazení naposledy zakoupeného zboží nebo nové designy šablon. Jste zvědaví? Čtěte dál a mrkněte, co je nového!

Dáváte přednost raději video novinkám? Mrkněte 🍂

Varianty e-mailů v automatických kampaních 

Od teď už nemusíte vytvářet složité a nekonečné scénáře automatů. Podmínky si jednoduše navolíte už v akci Odeslat e-mail díky funkci Varianty e-mailů. Zkrátíte si tak automatizaci o vyhodnocování některých podmínek. A jak na to?

Novou funkci si ukážeme na příkladu oblíbené kampaně opuštěný košík:

Posílejte zákazníkům, kteří více utrácí připomínkový e-mail se zapomenutými produkty rovnou se slevovým kupónem. Zvýšíte tak pravděpodobnost, že objednávku dokončí. Naopak zákazníkům, kteří tolik nenakupují pošlete e-mail pouze se zapomenutými produkty. E-mail se slevou i bez slevy nastavíte jednoduše v rámci kroku Odeslat e-mail.

Příklad varianty e-mailu se slevovým kupónem pro zákazníky, kteří více utrácí.

Nově už tedy není potřeba tvořit další podmínku pro kontrolu počtu nákupů a k tomu nastavovat dvě akce pro odeslání e-mailu. Příklad tohoto složitějšího scénáře můžete vidět na obrázku níže.

Příklad původního složitého scénáře kampaně opuštěný košík.

6 nových e-mailových šablon

Opět jsme rozšířili nabídku našich přednastavených šablon, kterých je teď více než 150. 6 nových originálních designů šablon si můžete prohlédnout v sekci Šablony a rovnou je využít pro vylepšení vzhledu vašich stávajících e-mailů.

Nové designy e-mailových šablon.

Nový merge tag*|ECM_LAST_BOUGHT_ANYTIME|*

Zajistěte si další objednávky od zákazníků, kteří na vašem e-shopu už jednou nakoupili. Díky novému merge tagu *|ECM_LAST_BOUGHT_ANYTIME|* zobrazíte zákazníkům zakoupené zboží i z více dokončených objednávek, ne jen z té poslední.

Merge tag se skvěle hodí třeba pro zaslání automatického e-mailu s připomínkou, zda zákazníkovi nedošlo již dříve zakoupené zboží (opakovaná spotřeba) a nebo pro doporučování dalšího zboží k zakoupeným produktům. Zvýšíte tím jejich motivaci k další objednávce.

Příklad kampaně s doporučováním dalšího zboží.

Více informací k používání merge tagu v automatizacích se dozvíte v nápovědě >>

Redesign hlavního dashboardu v aplikaci 

Díky neustálému vývoji designu celé aplikace se nám daří udržovat snadné a intuitivní prostředí. Nově jsme nasadili upravený vzhled úvodního dashboardu. V hlavním přehledu přibyly informace jako název účtu nebo detailnější statistiky o přírůstcích kontaktů. 

Chybí Vám v úvodním dashboardu více informací a metrik? Napište nám >>

Nový design úvodního dashboardu.

Integrace s Upgates

Ecomail můžete nově propojit s e-shopovým řešením Upgates. Díky integraci se budou jednou denně do zvoleného seznamu kontaktů přenášet nové kontakty vašich zákazníků z veškerých objednávek. Dojde také k přenosu historických objednávek. Více o propojení najdete v naší nápovědě >>

Integrace se Solidpixels

Máte e-shop nebo webové stránky na platformě Solidpixels? Propojte si ji s Ecomailem a přenášejte automaticky kontakty do Ecomailu. Zbavíte se tak pravidelného ručního importu kontaktů. Jak propojit Ecomail a Solidpixels se dočtete v nápovědě >>

Přehled dalších vylepšení

1. Nové funkce v editoru e-mailových šablon:

V editoru e-mailových šablon přibyla následující vylepšení, která vám ještě více usnadní pravidelnou úpravu e-mailu.

  • Možnost měnit zaoblení u sloupců.
Zaoblení u sloupců.

  • Přidání tabulky přímo přes textový editor.
Přidání tabulky přímo přes textový editor.

  • Jednoduché přetažení obrázku z plochy do správce souborů.
Jednoduché přetažení obrázku do správce souborů.

  • Nový přehled automatických kampaní

Přehled automatických kampaní se nepyšní jen novým vzhledem, ale také novými vychytávkami. Nyní můžete přímo v přehledu všech automatů rychle zkontrolovat, kolik kontaktů automatizací prochází a kolik jich už automat dokončilo. Dále je k dispozici datum a čas jeho vytvoření a poslední úpravy. 

Nový přehled automatických kampaní.

  • Omezení počtu znaků v poli Zdroj ve sběrných formulářích

V poli Zdroj u sběrných formulářů došlo k omezení počtu znaků, konkrétně na 30. Toto omezení slouží k bezchybnému fungování filtrace kontaktů podle jejich zdroje.

Omezení počtu znaků v poli zdroj.

  • Možnost využívat vlastní pole u podmíněných merge tagů

V rámci podmíněných merge tagů můžete kromě přednastavených polí využívat také vlastní vytvořená pole.

Použití podmíněných merge tagů s vlastním polem.

  • Informace o cenách SMS zpráv z celého světa

Přímo v aplikaci v sekci Nákup SMS kreditů se můžete nově jednoduše podívat na ceny SMS kreditů v dalších zemích světa. 

Informace o cenách SMS zpráv z celého světa.

  • Přenos informací do vlastních polí v integraci s Raynetem

Integrace s Rynetem nově přenáší do Ecomailu informace do vlastních polí: Vlastník, Vztah, Jazyk, Stav a Datum.

Přenos informací o zákazníkovi do vlastních polí v Ecomailu.

BONUS: Vánoční žně v e-mailingu 

Vánoční žně v e-mailingu.

Nabitá vánoční sezóna se blíží a práce je čím dál víc. Ecomail vás ale nenechá ve štychu!

Připravili jsme si pro vás vánoční balíček s užitečnými materiály zdarma, díky kterým zvládnete nastavit úspěšné prodejní kampaně. Prodeje vám pak už jen porostou.

A co je obsahem balíčku?

  • Záznam webináře Vánoční žně
  • Vánoční e-mailingový checklist
  • Tahák na Black Friday

Tak neváhejte a stáhněte si jej zdarma >>

Více se toho do podzimních novinek už nevešlo. Přejeme vám, ať se nejdůležitější sezóna v roce co nejvíce podaří! 🎄❤️

Vložte váš komentář

Blog at WordPress.com.

Up ↑

%d bloggers like this: