Náročný vrchol letošní sezóny je tady a s ním i podzimní přehled novinek v Ecomailu. Tentokrát jsme pilně pracovali na novém segmentačním builderu a přidali vylepšení ve formulářích pro sběr kontaktů. Kromě toho v aplikaci přibyly i nové halloweenské šablony. Čtěte dál a buďte v obraze!
Dáváte přednost video novinkám? Mrkněte 💚
Změny v segmentaci kontaktů
Odesílání newsletterů na přesně zacílenou skupinu kontaktů je v Ecomailu možné pomocí segmentace podle různých kritérií. Ať už se segmenty aktivně pracujete nebo je teprve plánujete vyzkoušet, určitě oceníte zcela nový builder pro tvorbu segmentů, který je ještě přehlednější a intuitivnější.
Nové segmenty se však neliší pouze vzhledem, ale také novými funkcemi.
1. Nové podmínky v segmentaci podle data svátku nebo narozenin. U “Datum narozenin” byla přidána podmínka (V daný den – jakýkoliv rok) a u “Datum svátku” byly přidány podmínky (Není v daný měsíc, Je v daný den).
Nová podmínka v segmentaci podle data narozenin
2. Přidání výchozího segmentu v automatických kampaních
Díky této novince už nebudete muset pracně vytvářet podmínky v automatizaci od začátku. Stačí, když vyberete již v minulosti připravený segment. Často používaným segmentem bývá kontrola nákupu zákazníkem za dané období. Pokud segment v automatizaci upravíte, původní segment v seznamu kontaktů zůstane beze změny.
Výchozí segment v automatizacích
3. Zcela viditelný název kampaně při vyhledávání v podmínce Aktivita uživatelů v kampani
Pokud budete segmentovat na základě aktivity uživatelů v konkrétní kampani, tak se vám nově zobrazí celý název kampaně a také datum a čas odeslání.
Zcela viditelný název kampaně při vyhledávání
Nevyužíváte segmentaci a posíláte stále na celou databázi? Naučte se pracovat se segmenty >>
Halloweenské šablony 🎃
Nezapomeňte využít Halloween jako skvělou prodejní příležitost a překvapte své odběratele speciální tématickou nabídkou. Skvěle vám k tomu poslouží naše nově vytvořené šablony, které najdete v účtu pod záložkou Halloween.
Nové halloweenské šablony
Vychytávky ve formulářích pro sběr kontaktů
Webové formuláře jsou základním kamenem pro sběr vašich e-mailových kontaktů. Celé prostředí pro jejich tvorbu jsme obohatili o další užitečné funkce.
1. Přidání kroku Zpět a Dopředu v editoru formulářů
V editoru všech tří typů formulářů je nově přidaný krok Zpět a Dopředu, abyste se mohli pohodlně vracet k úpravám.
Přidání kroku Zpět a Dopředu v editoru formulářů
2. Export formulářů
Formuláře si můžete od teď vyexportovat a poté nahrát do jiného účtu u Ecomailu, nebo jej pouze přesunout do jiného seznamu kontaktů v rámci jednoho účtu.
Export a přesun formulářů pro sběr kontaktů
3. Možnost úplného zavření vysouvací lišty
Poslední změna se týká pouze vysouvací lišty. V nastavení zobrazení vysouvací lišty přibyla možnost Po zavření znovu formulář nezobrazovat. Pokud si uživatel na webu lištu zobrazí a zavře bez vyplnění, tak se mu při další návštěvě znovu nezobrazí.
Možnost úplného zavření vysouvací lišty
Propojení s platformou Shopify
V sekci Integrace nově naleznete kompletní přehled dostupných integrací. Největší novinkou je propojení s e-shopovým řešením Shopify, které využívá více než 1 milon e-shopařů po celém světě.
Plugin pro integraci se Shopify
Po úspěšném propojení se do Ecomailu přenesou historické kontakty s informacemi o objednávkách a následně se již budou kontakty včetně objednávek automaticky přenášet v reálném čase. Ušetříte tak spoustu času díky snadnější správě kontaktů. Data o vašich zákaznících budete navíc moci používat pro segmentaci, personalizované kampaně a e-shopové automatizace jako sleva na další nákup.
Pokud máte e-shop právě na Shopify, dopučujeme si integraci vyzkoušet. Novým zákazníkům navíc umožňujeme vyzkoušet Ecomail s propojením se Shopify na měsíc ZDARMA pro celou databázi.
Více informací o propojení najdete v naší nápovědě >>
Přidání maďarského a finského kalendáře
Máte maďarskou nebo finskou mutaci vašeho e-shopu, či webu? V tom případě pro vás máme dobrou zprávu. Aplikace nově obsahuje také maďarský a finský kalendář. Díky tomu budete moci i tyto odběratele oslovit křestním jménem, nebo jim zasílat svátkovou automatizaci.
Kromě e-mailové adresy nezapomeňte ke kontaktu naimportovat také křestní jméno a pole Země se značkou Finska nebo Maďarska, tedy FI nebo HU.
Import maďarských a finských jmen do aplikace
Svátkovou automatizaci můžete vytvořit pomocí přednastaveného scénáře >>
Další vylepšení v aplikaci
1. Redesign dostupných integrací v aplikaci – V aplikaci nově najdete podrobný výčet všech dostupných integrací. U každého propojení najdete popis funkcí, které daný plugin umožňuje a odkaz na nápovědu.
Redesign integrací v aplikaci
2. Přidávání podmíněných merge tagů přímo z editoru – Nová verze editoru šablon nyní umožňuje rychlejší vkládání i podmíněných merge tagů přímo v editoru.
Přidávání podmíněných merge tagů přímo v editoru šablon
3. Notifikace při špatné synchronizaci zbožového feedu – Pokud při synchronizaci zbožového feedu nastane chyba, tak vás upozorníme v sekci Zbožové feedy a nově také prostřednictvím notifikace v hlavním menu.
Notifikace o špatné synchronizaci zbožového feedu
4. Optimalizace načítání produktů z produktových feedů – Při tvorbě produktové šablony se produkty ze zbožového feedu načítají rychleji, i v případě, že feed obsahuje nadměrné množství produktů.
5. Detailnější informace v notifikaci o neodesílaní dat na webhook – V notifikaci o neodeslání dat na webhook je nově k dispozici proklik na automatizaci nebo na seznam kontaktů, odkaz webhooku a také konkrétní chyba.
Notofikace o neodeslání dat na webhook
A to je z podzimních novinek všechno. Už teď pro vás připravujeme další vylepšení, aby se vám v aplikaci pracovalo co nejlépe. Rádi byste nám poradili, na čem bychom měli zapracovat? Stačí se ozvat na support@ecomail.cz. Ochotně s vámi probereme vaše připomínky a předáme je do vývoje.
Vložte váš komentář