Víte, že si můžete Ecomail propojit se svým e-shopem od oXyShopu? Propojením se vám budou jednoduše přenášet data přímo do Ecomailu, získáte možnost pracovat hromadně s vašimi kontakty, vytvářet automatizace a spravovat individuální e-mailové skupiny.
Proč začít propojení využívat?
Pokud máte e-shop, pravděpodobně posíláte svým zákazníkům e-maily po registraci, zakoupení produktu nebo přijaté platbě. Proč ale nevyužít dalších možností e-mailového marketingu? Připomeňte se vašim zákazníkům a nastavte automatické přání k narozeninám, svátkovou kampaň se slevou a zabraňte nedokončeným nákupům pomocí nejoblíbenější automatizace opuštěný košík.
Co přesně získáte propojením oXyShopu s Ecomailem?
Po propojení oXyShopu s Ecomailem budete moci posílat pravidelné newslettery a získáte přístup k pokročilým funkcím, které vám pomohou zvýšit vaše příjmy z e-mailingu a efektivně komunikovat s vašimi stávajícími i potenciálními zákazníky.
1) Neustále aktuální seznam kontaktů
Základní funkcí je automatické synchronizování všech nových kontaktů do seznamu, který si předem vytvoříte v Ecomailu. Nemusíte se tak zdržovat ručním nahráváním. Kontakty z objednávek nebo třeba z pop-up formuláře máte okamžitě k dispozici. Nově přihlášené kontakty tak můžete ihned oslovit uvítací sérií automatických e-mailů nebo budete schopni potenciálnímu zákazníkovi automaticky zaslat kód se slevou na první nákup.

2) Přehled dokončených objednávek
Kromě e-mailu a vyplněných osobních údajů zákazníka je možné do Ecomailu zasílat také obsah objednávek realizovaných ve vašem e-shopu – název produktu, kategorii, množství a cenu. Na základě informací o minulých nákupech budete moci segmentovat databázi, posílat lépe zacílené newslettery s doporučenými produkty v tzv. personalizovaných blocích a vytvářet chytré automatické kampaně, které vám pomohou motivovat zákazníka k opakovaným nákupům.

3) Informace o pohybu uživatele na webu
Co si prohlížel návštěvník vašeho webu? Ano, i takové informace můžete sbírat. Po napojení na Ecomail bude do kódu vašeho e-shopu automaticky přidán speciální trackovací kód pro sledování pohybu uživatele na webu. U každého zákazníka tak uvidíte přehled všech navštívených stránek. Způsobů, jak získané informace v e-mailingu využít, je mnoho. Záleží především na vámi stanovené strategii. Nejčastěji se data využívají pro doporučování produktů v newsletteru nebo pro remarketingové kampaně.

4) Možnost posílat automatickou kampaň opuštěný košík
Díky používání našeho doplňku jednoduše zjistíte, že návštěvník vašeho e-shopu nedokončil objednávku. Naštěstí jej můžete ještě včas oslovit automatizací opuštěný košík. Uživateli může třeba po dvou hodinách přijít e-mail s připomínkou zboží v košíku. V Ecomailu je navíc možné zákazníkovi v newsletteru zobrazit konkrétní nezakoupené produkty.

A něco navíc – napojení na další kanály
Kromě běžné nebo automatické rozesílky e-mailů můžete účet u Ecomailu využívat také na SMS kampaně, nebo se napojit na váš reklamní účet na Facebooku/Instagramu.
Budete tak moci:
- sbírat e-mailové kontakty přímo z Facebooku (FB lead Ads) a poté začít ihned komunikovat s novým uživatelem pomocí e-mailu,
- zacílit reklamu na Facebooku/Instragramu přímo na všechny zákazníky z vaší databáze nebo vybrané segmenty.
Jak na propojení oXyShopu s Ecomailem?
Pro aktivaci rozšíření je nutné kontaktovat podporu oXyShopu, případně vašeho projektového manažera.
Na vaši žádost vám do správy vašeho oXyShopu přidají modul Ecomail a pomohou vám s úvodním nastavením napojení. Nastavení integrace probíhá ve správě e-shopu v oXyShopu.
Jak na e-mailing s e-shopem u oXyShopu?
Pusťte si záznam společného webináře 👇 Dozvíte se, jak s e-mail marketingem jednoduše začít a jak i díky integraci oXyShopu s Ecomailem efektivně používat data z vašeho e-shopu.
Webinářem vás provedou:
🙋♀️ Monika Poláková, která je odbornicí nejen na e-mailing, ale hlavně na aplikaci Ecomail, kterou zná dokonale. Kromě podpory vývoje se specializuje na e-mailingové strategie a vzdělávání našich uživatelů i zaměstnanců.
🙋♂️ Martin Sokol z oXyShopu se specializuje na vedení e-commerce projektů, jejich realizaci a rozvoj. S realizací projektů má mnoho zkušenosti, podílel se totiž už na více jak 300 projektech.
Nevíte jak začít? Nemáte čas se e-mailingu aktivně věnovat? Obraťte se na naše specialisty >> a nechce si vypracovat strategii na míru.
Vložte váš komentář