Manuál: 6 kroků, jak si vybudovat a udržet aktivní e-mailovou databázi

Zajistěte si, aby výkonnost vašich kampaní neklesala. Stáhněte si manuál a vybudujte si kvalitní e-mailovou databázi, díky které podpoříte doručitelnost a výsledky svých kampaní, posílíte vztah s příjemci nebo zvýšíte šanci na nákup ve vašem e‑shopu.

V manuálu se dozvíte, jak, kdy a proč do e-mailingu zařadit těchto 6 kroků:

● Správné ověření domény
Technikálie, bez které se neobejdete.

● Aktivace double opt-in
Pusťte si do databáze jen ty, kteří o to opravdu stojí.

● Pravidelná segmentace
Posílejte na správné cílové skupiny.

● Pročištění databáze pomocí ContactSpotlight
Zbavte se kontaktů, na které se vám nevyplatí posílat.

● Automatizovaná reaktivace kontaktů
Snažte se pravidelně a automaticky oživit neaktivní kontakty.

● Analýza databáze
Sledujte a vyhodnocujte, v jaké kondici je vaše databáze.


💚 Bonus: Každý krok pro Vás okomentovali odborníci, kteří přidali postřehy ze své praxe.

One thought on “Manuál: 6 kroků, jak si vybudovat a udržet aktivní e-mailovou databázi

Add yours

Vložte váš komentář

Blog at WordPress.com.

Up ↑

%d bloggers like this: