Vánoce jsou sice za dveřmi, v Ecomailu ale zatím rozhodně nezahálíme a neustále přidáváme další nová vylepšení. Podívejte se, co jsme pro vás připravili tentokrát.
Vytvořte krásné vánoční přání nebo PF 2019
Potěšte své zákazníky a popřejte jim radostné Vánoce a vše nejlepší do nového roku. Do naší galerie přednastavených šablon jsme přidali nové designy, které můžete použít pro vaše vánoční newslettery a PF přání. Stačí si vybrat přímo ve vašem účtu u Ecomailu jednu z šablon, upravit podle svého vkusu a máte hotovo.
Nevyužíváte aktivně účet u Ecomailu? Rádi byste poslali vánoční přáníčko nebo PFko jen na několik kontaktů pomocí e-mailu nebo Facebook messengeru?
Navštivte naši vánoční stránku a začněte rovnou tvořit >>
Změny ve slevových kupónech
Minulý měsíc jsme vám představili nové prostředí pro nahrávání slevových kupónů, které plánujeme postupně rozvíjet. Mezi první novinky patří možnost již nahrané kupóny smazat a nahrát nové.
Pokud máte nastavenou automatickou kampaň, kde posíláte slevové kupóny (např. po registraci z pop-up okna), můžete se odběrateli po několika dnech připomenout, že slevu stále nevyužil. Do připomínkového e-mailu přidáte speciální merge tag *|ECM_LAST_COUPON|*. Příjemci se tak zobrazí stejný slevový kupón, který mu byl zaslán v první e-mailu.

Zjistěte, jak pracovat se slevovými kupóny v Ecomailu.
Personalizujte obsah pomocí našich nových merge tagů
Možná již máte zkušenosti s merge tagem “nakoupil produkt” – *|ECM_BOUGHT|*, který jsme před nedávnem uvedli. Pomocí tohoto merge tagu můžete odběrateli zobrazit ty produkty, které si u vás v minulosti zakoupil a doporučit tak další vhodné zboží. Nově jsme možnosti tohoto merge tagu rozšířili.
- K merge tagu “nakoupil produkt” si nyní můžete přidat nejrůznější podmínky. Pokud například potřebujete zjistit, zda zákazník nakoupil konkrétní produkt za posledních 14 dní a podle toho mu doporučit další vhodné produkty, můžete k merge tagu přidat ještě podmínku *|ECM_BOUGHT|*[‘kód produktu’] <= 14.
- Nemusíte se však omezovat pouze na konkrétní produkt. Doporučovat můžete také na základě kategorie, ze které zákazník produkt nakoupil. K tomu vám skvěle poslouží merge tag *|ECM_BOUGHT_CATEGORY|*[‘název kategorie’]. V těle e-mailu si nastavíte podmínku, zda zákazník z kategorie v minulosti nakoupil. Pokud podmínku splní, můžete mu zobrazit třeba banner s oblíbenou značkou. Na příkladu níže vidíte obrázek s personalizovaným bannerem v newsletteru, který byl zobrazen pouze vybraným zákazníkům.

- V některých případech stačí v e-mailu zkontrolovat pouze to, zda zákazník v zadaném časovém období nakoupil a nezáleží vám na konkrétním produktu ani kategorii. V tomto případě můžete použít merge tag *|ECM_BOUGHT_ANYTHING|*<= 30. Díky tomu budete schopni zobrazit speciální akci jako je doprava zdarma pouze těm zákazníkům, kteří u vás dlouho nenakoupili a rádi byste je reaktivovali.
Přečtěte si návod, jak pracovat s novými merge tagy.
Potřebujete přesouvat šablony mezi účty? Žádný problém.
Pokud v Ecomailu spravujete více účtů najednou nebo jste si omylem vytvořili šablonu v jiném účtu, než potřebujete, můžete hotové šablony mezi účty libovolně přesouvat. V sekci šablony klikněte na šipečku v pravém horním rohu, vyberte možnost “exportovat JSON”. Následně v účtu, kam si přejete šablonu nahrát, klikněte na “nová šablona”, vyberte poslední možnost “JSON import” a stáhnutou šablonu jednoduše nahrajte.


Máte připomínky, podněty ke zlepšení nebo dotazy, jak plně využít naše nové funkce? Ozvěte se nám na support@ecomail.cz nebo využijte náš online chat přímo v účtu. Rádi se vám budeme věnovat.
Vložte váš komentář