Ani měsíc listopad nezůstal bez dalších vylepšení v aplikaci. Zjednodušili jsme vyhledávání v reportech a šablonách, přidali několik vychytávek do importu kontaktů a mezi naše napojení zařadili další CRM řešení. A jako bonus najdete na konci článku inspirativní case study e-shopu Agátin svět. Tak mrkněte a buďte v obraze.
Vyhledávání v reportech a šablonách
Rádi byste se v reportu odeslané kampaně nebo probíhající automatizace podívali na informace ke konkrétnímu kontaktu? Nově jsme do sekce aktivity přidali vyhledávání podle e-mailové adresy, díky kterému můžete jednoduše zkontrolovat například čas, kdy byl e-mail z klasické rozesílky nebo automatizace doručen.

Vyhledávání se objevilo také v sekci “Šablony”, kde můžete nyní vyhledávat na základě jejich názvu. Pokud máte v účtu více šablon, toto nové pole vám určitě usnadní práci.

Novinky v importu kontaktů
V Ecomailu aktivně pracujeme na redesignu celé aplikace. Jako další jsme upravili prostředí pro import kontaktů. Změnili jsme nejen design, ale přidali i několik vylepšení pro ještě pohodlnější nahrávání nových kontaktů.
Od teď můžete v aplikaci kontrolovat stav probíhajícího importu kontaktů. To oceníte zvláště v případě, kdy nahráváte větší množství e-mailových adres najednou.

Dalším skvělým vylepšením v importech je určení vlastních polí při importu z CSV souboru.
Aplikace při importu sama uhodne vlastní hodnoty podle textu v hlavičce. Vlastní pole, tak nebudete muset vybírat ručně.

Validace vlastních hlaviček
Při tvorbě běžné kampaně umožňuje aplikace přidávat vlastní hodnoty do hlavičky e-mailu. Tato funkce se dá využít například pro Topování na Seznamu, které vám umožní dostat vaši rozesílku na první místo ve složce “Hromadné” po dobu jednoho týdne.
Abychom zamezili chybnému nastavení hlaviček e-mailu v rozesílkách, přidali jsme do pole pro vlastní hlavičky validaci zadaných hodnot.

Jak s funkcí pracovat a jak funguje topování na Seznamu najdete v naší nápovědě >>
Propojení s SugarCRM

Naše integrace jsme v listopadu obohatili o nástroj SugarCRM, který slouží pro evidenci obchodních případů. Pokud již nástroj využíváte nebo to plánujete, doporučujeme si jej propojit i s Ecomailem. Po integraci pomocí API se vám bude oboustranně synchronizovat vybraný seznam kontaktů. Nebudete tak muset kontakty importovat ručně.
Podívejte se, jak propojení nastavit >>
Nové vánoční a novoroční designy šablon
Nabídku předpřipravených vánočních a novoročních šablon jsme i tento měsíc rozšířili. Vyberte si jednu ze vzorových šablon, upravte dle vašich potřeb a vánoční přání nebo originální PF 2021 pro vaše zákazníky je na světě.
Tak neváhejte a běžte je omrknout do sekce “Šablony” přímo ve vašem účtu.


BONUS: Případová studie e-shopu Agátin svět
Listopadové novinky tentokrát nejsou pouze o nových vychytávkách v aplikaci, ale také o nové case study e-shopu Agátin svět. V případové studii se dozvíte, jak e-shop díky přechodu na Ecomail a novému nastavení výrazně zefektivnil svůj e-mailing.
Nechte se inspirovat a přečtěte si tipy, které můžete použít i pro e-mailing vašeho e-shopu. Celou case study najdete na našem webu >>

Více se toho do listopadových novinek nevešlo. Máte tip na vylepšení nástroje? Čekáte dlouho na nějakou funkcionalitu? Neváhejte se nám ozvat >>

Vložte váš komentář