Ani v období prázdnin a dovolených se nenechte připravit o přehled nových funkcí v Ecomailu. Mezi největší novinky jsme zařadili rozšíření integrací o další e-shopová řešení a reklamní systém Sklik.cz, možnost kontroly kvality databáze přímo v aplikaci a zvýšení zabezpečení vašich účtů. Chcete se dozvědět víc? Nepřestávejte číst!
Dáváte přednost raději video novinkám? Mrkněte 🍦
Očištění databáze
Věděli jste, že až 23 % kontaktů ve vaší databázi může být chybných? Pravidelným posíláním na neexistující kontakty si můžete ohrozit reputaci a riskujete doručování vašich e-mailů do spam složky. Prověřte si včas kvalitu vaší databáze pomocí nové funkce Očištění databáze přímo v Ecomail aplikaci. Napojená platforma ContactSpotlight vám pomůže zbavit se neexistujících, neplatných, hard bounce adres nebo obávaných spam pastí ještě před ostrou rozesílkou.
Databázi prověříte pomocí tří jednoduchých kroků. V záložce Další v sekci ContactSpotlight nahrajete vaši databázi ve formátu CSV. Následně se vám na základě počtu kontaktů v databázi zobrazí přesná cena za služby ContactSpotlight. Po úhradě se vám v aplikaci zobrazí notifikace o úspěšném očištění databáze a následně si můžete očištěnou databázi stáhnout.
Více podrobností o očištění databáze najdete v naší nápovědě >>
Integrace s Sklik.cz
Používáte k propagaci reklamní systém Sklik.cz? Od teď si jej můžete během chvilky propojit s Ecomailem. Do Skliku poté budou automaticky zasílány vlastní okruhy uživatelů přímo z vašeho seznamu kontaktů. Na tyto okruhy pak můžete spouštět cílené reklamní kampaně.
Integrace umožňuje přenášet do Sklik účtu celý seznam kontaktů nebo vámi nadefinovaný segment. Spouštět reklamu na Skliku můžete i v rámci našich automatizací.
Díky integraci tak můžete zachytit třeba všechny zákazníky, kteří u vás dlouho nenakoupili, nebo zanechali zboží v košíku a nákup už nedokončili.
Jak na propojení Ecomailu a Sklikem najdete v naší nápovědě >>
Nové integrace s e-shopovými řešeními
Ecomail již několik let pomáhá s e-mailingem velké časti e-shopařů. Proto se neustále rozrůstá o další integrace na e-shopová řešení. Tentokrát jsme do aplikace napojili platformy Webareal, eBRÁNU a Ecwid. Máte e-shop právě na některém z těchto řešení? Podívejte se, jaká data o zákaznících se nově do Ecomailu přenáší.

Webareal – Propojte si Ecomail a Webareal. Naši aplikaci najdete i v jejich nově spuštěném MarketPlace. Propojení umožňuje přenos objednávek a registrovaných zákazníků v reálném čase z vašeho e-shopu do Ecomailu. Více o propojení obou systémů najdete v naší nápovědě.

eBRÁNA – Máte e-shop na platformě eBRÁNA? V rámci této integrace se přenáší kontakty z objednávek i z odběru newsletteru. Propojení dále umožňuje sledování opuštěného košíku u přihlášených zákazníků. Jak propojit Ecomail a eBRÁNU se dočtete v nápovědě.

Ecwid – Ecomail nově nabízí propojení se zahraniční platformou Ecwid. Díky integraci můžete do Ecomailu přenášet objednávky a kontakty zákazníků v reálném čase. Obě platformy propojíte pomocí tohoto jednoduchého návodu.
Dvoufaktorové ověření vašeho účtu
Zvyšte zabezpečení vašeho účtu a ochraňte svá data před útokem hackerů nebo případnou krádeží. Stačí si aktivovat novou funkci dvoufaktorové ověření.
Klasické přihlášení pomocí e-mailu a hesla můžete nově rozšířit i o zadání ověřovacího kódu. Ten může být vygenerován naší aplikací nebo prostřednictvím autentizační aplikace jako je například Google Authenticator. Možnost dvoufaktorového ověření najdete ve Správě účtu v sekci Nastavení.
Podrobnější informace o dvoufaktorovém ověření vašeho účtu dozvíte v naší nápovědě>>.
Odhlášení z SMS kampaní
Využíváte Ecomail i k odesílání SMS kampaní? Zpozorněte. Kontakt musí mít ze zákona možnost odhlásit se i z SMS zprávy. Ecomail proto umožňuje vložit i do zprávy odhlašovací merge tag *|UNSUB|*, který automaticky vygeneruje odkaz pro odhlášení.
Nemusíte mít obavy, že vám odhlašovací odkaz zabere spoustu znaků. Do SMS zprávy se započítá pouze 9 znaků merge tagu, nikoliv výsledný odkaz.
Jak vložit merge tag do SMS zprávy? To se dočtete v naší nápovědě >>
Přehled dalších vylepšení
1. Nové funkce v editoru e-mailových šablon
V editoru e-mailových šablon přibyla následující vylepšení, které vám ještě více usnadní pravidelnou úpravu e-mailu.
- Možnost nahrávání více obrázků najednou.

- Řazení obrázků podle posledního nahraného obrázku.

- Funkce Roztáhnout na mobilu slouží pro stejně kvalitní zobrazení obrázku, jak na desktopu, tak na telefonu.

- Díky nové funkci našeptávání merge tagů pod tlačítkem nebo obrázkem nemusíte merge tagy složitě vypisovat nebo kopírovat z nápovědy. Aplikace vám nabídne jak předdefinovaná pole, tak i vlastní, která máte v Ecomailu vytvořená. Funkci můžete využít například pro zobrazení výběru preferencí přímo v šabloně e-mailu.

- Nový vzhled elementů pro přidávání obsahu (obrázek, text a další).

2. Aktualizace Woocommerce pluginu
Woocommerce plugin se aktualizoval o následující funkce:
- Možnost přenášet i telefonní číslo ke kontaktu.
- Hromadné nahrání stávajících kontaktů. Od teď už není nutné dělat ruční export a následný import do Ecomail aplikace.
- Sledování a přenášení naposledy zobrazených produktů vašich zákazníků.
- Aktualizace pluginu na major wp update 6.0.
3. Nová volba ve vlastních oprávněních uživatelů
Ve vlastních oprávněních pro uživatele můžete nově povolit uživateli kompletně vytvářet e-mailovou kampaň, ale zároveň zamítnout její odeslání nebo vymazání.
4. Úpravy v triggeru Spustit opakovaně
Trigger spustit opakovaně slouží pro automatické e-maily, které se odběrateli mohou zasílat opakovaně po splnění zadaných podmínek. Spuštění triggeru můžete nastavit na každý den a nebo od teď pouze na vybrané dny v týdnu. Kromě toho si můžete navolit i vlastní frekvenci opakování. Trigger se tak může spouštět jen co 14 dní, vždy 3. den v měsíci nebo třeba každé pondělí. Všechny možnosti nastavení najdete zde.
5. Výběr zemí v segmentaci
Aplikace nově nabízí v rámci segmentace výběr zemí, podle kterých můžete filtrovat své odběratele.

6. Nový typ vlastního pole
Jako typ vlastního pole můžete přidávat text, číslo, datum, URL a nově také JSON/Array. Tento druh pole slouží k nahrávání většího množství informací do jednoho pole přes API.

7. Našeptávač při vkládání trackovací domény
Při přidání trackovací domény vám aplikace našpetává její správný tvar. Kromě toho zde najdete také proklik na nápovědu ohledně nastavení trackovací domény.

8. Volba přenosu druhé e-mailové adresy v integraci s Raynetem
V případě, že máte v profilu u kontaktu v Raynetu vyplněny dvě e-mailové adresy, tak si můžete zvolit jejich přenos. V Ecomailu se poté vytvoří dva totožné profily akorát s jinou e-mailovou adresou.
Chcete se dozvědět o uvedených funkcích více? Máte tipy, jak vylepšit naši aplikaci? Neváhejte a ozvěte se nám. Rádi s vámi vše probereme. A nezapomeňte si pořádně užít letních dnů 🍦
Vložte váš komentář