Jarní měsíce v Ecomailu přinesly zásadní změny v aplikaci. Revolučními vylepšeními jsou především přednastavené scénáře nejúspěšnějších automatických kampaní a nové možnosti personalizace pomocí automatizace “Opuštěné prohlížení”. Nechybí ani další zajímavé vychytávky, tak pokračujte ve čtení našich novinek!
Přednastavené scénáře automatizací
Zvažujete zapojení automatických kampaní do vašeho e-mailingu, ale nevíte si rady? V tom případě rozhodně oceníte naši novou funkci přednastavené scénáře automatizací. Vybrali jsme pro vás ty nejúspěšnější automatizace, které můžete nyní v účtu nastavit jen pomocí několika kliků. Můžete si vybrat z 8 scénářů automatizací jako je opuštěný košík, přání k svátku nebo třeba sleva na první nákup. Scénáře jsou vám k dispozici včetně šablon e-mailů, které stačí jen lehce poupravit. Více podrobností o nastavení najdete v naší nápovědě.

Přednastavené automaty budeme postupně rozšiřovat. Pokud máte tip na další scénáře, ozvěte se nám >>
Personalizace pomocí naposledy navštíveného produktu
Rádi byste zvýšili procento dokončených nákupů a tím zvýšili obrat z vašeho e-mailingu? V tom případě rozhodně využijete náš nový merge tag pro personalizaci newsletterů *|ECM_LAST_VIEW|*.
Ve vašem účtu můžete nově nastavit automatizaci, která zákazníkovi zašle e-mail s jeho naposledy navštívenými produkty, které zákazník nakonec nezakoupil. Stačí mít vložený aktivní zbožový feed do aplikace a nastavit zasílání vlastních událostí o prohlížení produktů z vašeho e-shopu.
Jak na vytvoření šablony a celé automatizace? Podívejte se na podrobný návod.
Aktualizace Shoptet doplňku
Ecomail je součástí Shoptet doplňků již přes dva roky a proto jsme přistoupili k plánované aktualizaci celého propojení. Integrace nyní umožňuje přenášet ještě více informací z e-shopu a především splňuje požadavky našich zákazníků.
Propojení nyní umožňuje následující možnosti:
Více informací k integraci najdete zde >>
Doplněk budeme i nadále rozvíjet. Pokud do něj budete chtít cokoliv přidat, dejte nám vědět >>
Další vylepšení v aplikaci:
- Skrytí vybraných formulářů na mobilu i na desktopu – Nově můžete skrýt vysovací lištu a statický formulář na mobilním zařízení nebo na desktopu. Pro desktop tedy můžete vyžívat pop-up formulář a pro mobilní zařízení vysouvací lištu.
Nastavení skrytí formuláře - Přidání vysvětlivek k nejčastějším hláškám ze SPAM testu – Při vyhodnocování SPAM testu se nyní objeví vysvětlení nejčastějších hlášek. Od teď budete ihned vědět, co ve vašem e-mailu ještě opravit.
Vysvětlivky hlášek ze SPAM testu - Vlastní otázky ve Facebook Lead Ads – Získejte nově ještě více informací o svých odběratelích díky využití vlastních otázek v rámci reklamy na Facebooku pro sběr nových kontaktů.
Vlastní otázky ve Facebook Lead Ads - Vyhledávání v transakčních e-mailech podle předmětu i stavu e-mailu – Pro váš lepší přehled jsme v transakčních e-mailech přidali vyhledávání také podle předmětu a podle stavu e-mailu (Otevřeno, kliknuto etc.)
Rozšířené vyhledávání v transakčních e-mailech - Přenos štítků ze CRM Raynet do Ecomailu – Kromě štítku “Raynet” se do Ecomailu přenáší také další štítky, které jsou u jednotlivých kontaktů v CRM Raynet.
Štítky přenášené z Raynetu do Ecomailu - Přesměrování po registraci v Ecomail formulářích – V nastavení seznamu kontaktů můžete vložit libovolnou stránku pro přesměrování po registraci v Ecomail formulářích. Nově i bez používání double opt-in.
Přesměrování po registraci v sekci “Nastavení”
Chcete se dozvědět o uvedených funkcích více? Máte tipy, jak vylepšit naši aplikaci? Neváhejte a ozvěte se nám. Rádi s vámi vše probereme.
Vložte váš komentář