Těšíte se na nové funkce, které nám na jaře vyrostly v aplikaci? Máme pro vás praktické vychytávky v klasických rozesílkách, ve slevových kupónech nebo v personalizaci e-mailů. Tohle a ještě mnohem víc jsou jarní novinky 2022 – a ty rozhodně musíte vidět!
Dáváte přednost raději video novinkám? Mrkněte 🌷
Merge tag Aktuální datum
Vytvořili jsme merge tag, který do šablony e-mailu propisuje Aktuální datum odeslání vašeho sdělení. Merge tag kromě toho dokáže přičítat nebo odečítat libovolné množství dní, které si zvolíte.
V praxi jej využijete například k propsání konkrétního data platnosti slevového kupónu, data expirace věrnostní karty nebo třeba k informování uživatele, za jak dlouho mu pošlete další část obsahu. Možností je spoustu.
Použití merge tagu si ukážeme na příkladu s věrnostní kartou. Představte si, že zákazníkovi odesíláte informaci, že na něj na pobočce čeká věrnostní karta. K tomu budete chtít připsat její platnost, která bude například jeden rok ode dne, kdy e-mail odesíláte. V tom případě stačí ke klasickému tvaru merge tagu |DATE:d/m/y| přidat + 365.

Více informací o nastavení merge tagu v kampaních najdete v naší nápovědě >> .
Vlastní oprávnění pro práci v aplikaci
Do jednoho účtu u Ecomailu můžete přizvat více uživatelů. V minulosti jste jim mohli přiřazovat role jako administrátor, editor, čtenář nebo support a práva pro každou roli byla pevně daná. Od teď můžete díky funkci Vlastní oprávnění přidělovat práva přesně podle vašich představ.
Některým zaměstnancům tak snadno omezíte přístup například k databázi kontaktů, k tvorbě kampaní nebo třeba k platbám.

Více informací o nastavení vlastního oprávnění jsme pro vás sepsali do přehledné nápovědy >> .
Nové vychytávky ve slevových kupónech
Slevové kupóny jsou u českých zákazníků velmi populární a jsou tak skvělým prostředkem pro motivaci zákazníka k dokončení nákupu. V Ecomailu jsme proto funkci slevových kupónu obohatili o další nová vylepšení.
1. Platnost kupónů
Nově můžete při nahrávaní slevových kupónu nastavit i jejich platnost tak, aby se shodovala s nastavenou platností ve vašem e-shopu. Po jejím vypršení je možné v Ecomailu platnost prodloužit nebo nevyužité kupóny hromadně smazat. Funkce slouží především pro váš přehled a měla by zamezit automatickému odeslání již nefunkčního kupónu vašemu zákazníkovi.

2. Vlastní upozornění pro limit zbývajících kupónů
V prostředí slevových kupónů si můžete nyní zvolit vlastní limit zbývajících kupónů. Ve chvíli dosažení nastaveného limitu vás aplikace upozorní v účtu pomocí notifikace a zároveň vám odešle e-mail. Limit zbývajících kupónů nastavíte ve vlastní vytvořené složce.

3. Hromadné nahrávání slevových kupónů přes API
Slevové kupóny je od teď možné přidávat nejen pomocí copy and paste a CSV souboru v prostředí aplikace, ale také hromadně prostřednictvím API. Pokud do Ecomailu importujete pravidelně velký objem slevových kupónů, tak vám funkce určitě usnadní práci.

Vylepšení v klasických kampaních
Sekce klasických kampaní je jednou z nejpoužívanějších částí z celé aplikace. Proto se ji snažíme stále vylepšovat, abychom vám tvorbu a orientaci v rozesílkách maximálně zjednodušili.
1. Prostředí klasických rozesílek
Stávalo se vám, že jste zduplikovali kampaň, ale zapomněli jste změnit její název a rovnou odeslali jako novou kampaň? V minulosti poté nešlo upravit její název. Od teď je možné i odeslané kampaně přejmenovat. Nestane se tak, že se vám bude v kampaních špatně orientovat.
Pro zefektivnění správy kampaní jsme také přidali funkci pro hromadné mazání kampaní.

2. Uložený datum a čas naplánované rozesílky
Pokud potřebujete ještě na poslední chvíli opravit již naplánovanou kampaň, nemějte obavu, že se smaže předem zvolený datum a čas rozesílky. Kampaň od teď zůstane naplánována podle původního nastavení.

BONUS: Tvorba automatizace na míru přímo z aplikace
Rádi byste přidali ke klasickým rozesílkám i automatizace, ale nevíte, jak začít? Automatizace už vám v Ecomailu běží a vy si nejste jisti jejich aktuálním nastavením? Požádejte nás o pomoc přímo z vašeho účtu a zvyšte tak výkon vašeho e-mailingu. 🚀
V aplikaci nově najdete formulář pro nezávaznou poptávku pro tvorbu automatizace na míru. Stačí jej jednoduše vyplnit a náš specialista se vám ozve s konkrétní nabídkou možností přímo pro vaše podnikání.

Přehled dalších vylepšení
1. Náhled šablony v automatizacích v akci Odeslat e-mail
Pokud použijete akci Odeslat e-mail v automatizaci, tak se vám po výběru šablony k odeslání zobrazí i její náhled.

2. Přehlednější zobrazení štítků v detailu kontaktu
V detailu kontaktu se nově zobrazují štítky pouze do určitého počtu. Všechny štítky si můžete zobrazit kliknutím na Další štítky.

3. Přidání rakouských svátků
Do aplikace jsme přidali rakouský kalendář. Budete tak moct i rakouské odběratele oslovovat jménem nebo jim zasílat blahopřání k svátku. Stačí, když kromě e-mailové adresy naimportujete ke kontaktu také křestní jméno a pole Země se značkou Rakouska –> AT.

4. Trigger Spustit nyní a Spustit opakovaně spustíte i na celý seznam kontaktů
Trigger Spustit nyní a Spustit opakovaně můžete kromě vybraného segmentu kontaktů spustit také na celý seznam kontaktů.
Trigger spustit opakovaně můžete využít pro existující kontakty, které se například chtějí přihlásit na další díl webináře.
Trigger spustit nyní můžete využít pro hromadnou úpravu stávajících kontaktů.

5. Upravená záložka Facebook Integrace v seznamu kontaktů
Záložka Facebook integrace v seznamu kontaktů změnila svou podobu. Od teď pro vás bude propojení Ecomailu a Facebooku zase o něco jednodušší.

6. Upozornění při odhlašování kontaktů
Pokud budete chtít odhlásit kontakty z vaší databáze pomocí importu nebo v prostředí segmentace, aplikace vás upozorní, že v dalším kroku kontakty definitivně vyřadíte z aktivní databáze.

7. V API můžete spustit automat i u “bulk subscribe”
V prostředí API můžete nově spouštět automatizace také na kontakty, které byly přihlášeny metodou bulk subscribe.

8. Nemožnost uložení šablony se stejným názvem
Při tvorbě nového e-mailu v sekci Šablony již nemůžete uložit šablonu s názvem, který už existuje. Toto pravidlo platí také v případě, že budete přejmenovávat již existující šablonu.

9. Integrace s Raynetem – přenos klientů a aktivit z automatizací
Rozšířili jsme integraci s Raynetem. Kromě kontaktních osob se nově přenáší také klienti. Dále v prostředí Raynetu nyní uvidíte také aktivity z automatických kampaní.

Věříme, že se vám jarní novinky líbily a rovnou se vrhnete do jejich testování. A pokud v Ecomailu cokoli postrádáte, dejte nám vědět. Budeme se vašim požadavkům rádi věnovat. Přejeme vám, ať váš e-mailing jenom vzkvétá 🌸.
Vložte váš komentář