Jak na analytiku v e-mailingu (záznam přednášky a rozhovoru)

Důležitým bodem v e-mailingu je průběžné vyhodnocování úspěšnosti kampaní. Díky tomu zjistíte, co na vaše publikum platí a včas odhalíte problém. Lukáš Balek vás ve své přednášce provede základy analytiky a spolu s Honzou Jelínkem prozradí, jak analytika funguje v praxi. Pusťte si oba záznamy a začněte své kampaně vyhodnocovat správně 🤓

V záznamu přednášky se dozvíte:

  • jaké metriky jsou v e-mail marketingu důležité
  • jak přistupovat k analytice kampaní
  • co je v e-mailingu parametrem úspěchu
  • jak poznáte, že se vám daří

Pusťte si záznam přednášky 👇

Od teorie k praxi

Podívejte se na to, jak to dělají odborníci. V záznamu rozhovoru s Honzou Jelínkem (CMO, Alensa) se dozvíte, jak se k analytice staví jeden z největších e-shopů s kontaktními čočkami v Evropě.

V záznamu rozhovoru se dozvíte:

  • jak se k analytice v e-mailingu staví v Alense
  • jaké si kladou otázky
  • co u e-mailingových kampaní sledují za metriky
  • jak se díky analytice posouvají dál

Pusťte si záznam rozhovoru 👇

🙍‍♂️ Lukáš Balek je hlava a srdce strategického rozvoje klientů a inovací v Ecomailu. Konzultoval a nastavoval retenční strategie největším e-shopům v ČR, pravidelně školí a přednáší.

🙍‍♂️ Jan Jelínek vede v Alense, jednom z největších online prodejců kontaktních čoček v Evropě, marketingový tým pro 31 zemí. V online marketingu se pohybuje už od roku 2001 a v průběhu let pracoval například pro Elephant Orchestra, ČEZ a další.

Vzdělávejte se v e-mailingu dál!

Oba vzdělávací materiály jsme prezentovali na konferenci Hvězdy e-mailingu. Na všechny záznamy z konference se můžete podívat tady >>

Vložte váš komentář

Blog at WordPress.com.

Up ↑

%d bloggers like this: