Důležitým bodem v e-mailingu je průběžné vyhodnocování úspěšnosti kampaní. Díky tomu zjistíte, co na vaše publikum platí a včas odhalíte problém. Lukáš Balek vás ve své přednášce provede základy analytiky a spolu s Honzou Jelínkem prozradí, jak analytika funguje v praxi. Pusťte si oba záznamy a začněte své kampaně vyhodnocovat správně 🤓
V záznamu přednášky se dozvíte:
- jaké metriky jsou v e-mail marketingu důležité
- jak přistupovat k analytice kampaní
- co je v e-mailingu parametrem úspěchu
- jak poznáte, že se vám daří
Pusťte si záznam přednášky 👇
Od teorie k praxi
Podívejte se na to, jak to dělají odborníci. V záznamu rozhovoru s Honzou Jelínkem (CMO, Alensa) se dozvíte, jak se k analytice staví jeden z největších e-shopů s kontaktními čočkami v Evropě.
V záznamu rozhovoru se dozvíte:
- jak se k analytice v e-mailingu staví v Alense
- jaké si kladou otázky
- co u e-mailingových kampaní sledují za metriky
- jak se díky analytice posouvají dál
Pusťte si záznam rozhovoru 👇
🙍♂️ Lukáš Balek je hlava a srdce strategického rozvoje klientů a inovací v Ecomailu. Konzultoval a nastavoval retenční strategie největším e-shopům v ČR, pravidelně školí a přednáší.
🙍♂️ Jan Jelínek vede v Alense, jednom z největších online prodejců kontaktních čoček v Evropě, marketingový tým pro 31 zemí. V online marketingu se pohybuje už od roku 2001 a v průběhu let pracoval například pro Elephant Orchestra, ČEZ a další.
Vzdělávejte se v e-mailingu dál!
Oba vzdělávací materiály jsme prezentovali na konferenci Hvězdy e-mailingu. Na všechny záznamy z konference se můžete podívat tady >>
Vložte váš komentář