Jak docílit opakovaných nákupů pomocí e-mailingu (záznam webináře)

Největší odpadovost zákazníků je mezi prvním a druhým nákupem. Poradíme vám, jak využít potenciálu e-mailingové komunikace s novým zákazníkem a zvyšit procento opakovaných nákupů.

V záznamu webináře se dozvíte, jak:

  • přimějete zákazníka, aby u vás znovu nakoupil,
  • připomenete poslední nákup díky personalizované rozesílce,
  • využijete strategii up-sell a cross-sell (doporučení produktů podle předchozího nákupu),
  • pracovat s dlouhodobě neaktivní částí databáze,

🎁 BONUS: Ukážeme vám, jak si náš klient Trenýrkárna.cz poradil s reaktivací téměř 80 000 kontaktů.

Zefektivněte svou ponákupní komunikaci 🛒 Pusťte si záznam:

Webinářem provádí Jakub Malý, spoluzakladatel agentury Promogen. Jakub se věnuje strategiím e-mailové komunikace a její efektivitě. Pomáhá s optimalizací rozesílek a vytváří inteligentní e-mailingové kampaně.

Vložte váš komentář

Blog at WordPress.com.

Up ↑

%d bloggers like this: