Největší odpadovost zákazníků je mezi prvním a druhým nákupem. Poradíme vám, jak využít potenciálu e-mailingové komunikace s novým zákazníkem a zvyšit procento opakovaných nákupů.
V záznamu webináře se dozvíte, jak:
- přimějete zákazníka, aby u vás znovu nakoupil,
- připomenete poslední nákup díky personalizované rozesílce,
- využijete strategii up-sell a cross-sell (doporučení produktů podle předchozího nákupu),
- pracovat s dlouhodobě neaktivní částí databáze,
🎁 BONUS: Ukážeme vám, jak si náš klient Trenýrkárna.cz poradil s reaktivací téměř 80 000 kontaktů.
Zefektivněte svou ponákupní komunikaci 🛒 Pusťte si záznam:

Webinářem provádí Jakub Malý, spoluzakladatel agentury Promogen. Jakub se věnuje strategiím e-mailové komunikace a její efektivitě. Pomáhá s optimalizací rozesílek a vytváří inteligentní e-mailingové kampaně.
Vložte váš komentář