Zákazník při nákupním procesu prochází několika fázemi – od chvíle, kdy o vás slyší poprvé, až do chvíle, kdy se stane věrným vaší značce. V tomto bezplatném průvodci najdete 15 tipů na e-mailovou komunikaci pro každou z těchto fází.
Cenné tipy vám pomohou oslovit nové zákazníky a posílit vztahy s těmi stávajícími a tím nakopnout vaše prodeje.
V průvodci najdete tipy na komunikaci pro tyto fáze nákupního cyklu:
- Potenciální zákazník
Nenechte návštěvníky webu jen tak odejít. - Nerozhodný zákazník
Navyšte procento dokončených nákupů. - Vracející se zákazník
První nákup je dokončený, nyní začíná veškeré úsilí. - Upevňování vztahu
Pečujte o své klienty a oni u vás nepřestanou nakupovat. - Ztracený zákazník
Zaujměte zákazníka znovu, i když jste ho ztratili.
Vložte váš komentář