E-book: 15 e-mailových kampaní, které prodávají

Zákazník při nákupním procesu prochází několika fázemi – od chvíle, kdy o vás slyší poprvé, až do chvíle, kdy se stane věrným vaší značce. V tomto bezplatném průvodci najdete 15 tipů na e-mailovou komunikaci pro každou z těchto fází.

Cenné tipy vám pomohou oslovit nové zákazníky a posílit vztahy s těmi stávajícími a tím nakopnout vaše prodeje.

V průvodci najdete tipy na komunikaci pro tyto fáze nákupního cyklu:

  • Potenciální zákazník
    Nenechte návštěvníky webu jen tak odejít.
  • Nerozhodný zákazník
    Navyšte procento dokončených nákupů.
  • Vracející se zákazník
    První nákup je dokončený, nyní začíná veškeré úsilí.
  • Upevňování vztahu
    Pečujte o své klienty a oni u vás nepřestanou nakupovat.
  • Ztracený zákazník
    Zaujměte zákazníka znovu, i když jste ho ztratili.

Vložte váš komentář

Blog at WordPress.com.

Up ↑

%d bloggers like this: