Opusťte na chvíli letní radovánky a přečtěte si, na čem jsme v Ecomailu během června pracovali. A pokud již v e-mailingu aktivně pracujete s objednávkami z vašeho e-shopu, neměli byste si naše červnové novinky rozhodně nechat ujít.
Zobrazení naposledy zakoupených produktů v e-mailu
Díky novému megre tagu ECM_LAST_BOUGHT budete od teď schopni ve vašich kampaních odběratelům zobrazovat produkty, které u vás naposledy zakoupili. Možností využití v rámci automatizací je mnoho – pošlete vašemu zákazníkovi třeba poděkování za nákup konkrétních produktů a zeptejte se na zpětnou vazbu nebo zákazníka obdarujte slevou na další nákup. Šablonu s merge tagem připravíte podobně jako šablonu pro opuštěný košík. Jak na to se dozvíte v naší nápovědě >>

Aktualizujte své objednávky
Do Ecomail aplikace můžete posílat transakce z vašeho e-shopu. Již zaslanou objednávku jsme však neumožňovali dodatečně upravovat. V případě, kdy zákazník objednávku stornoval nebo došlo k jakékoli jiné změně, data v účtu nebyla zaktualizována. Nově jsme proto do API přidali “Update transaction” >> Od teď můžete s transakcemi pracovat přesně podle vašich představ a data v Ecomailu budete mít vždy aktuální.
Vlastní pole v objednávkách
Pro nestandardní typy produktů nyní můžete v rámci transakcí posílat takové vlastní pole, jaké budete zrovna potřebovat pro ještě lepší zacílení vašich kampaní. Na příkladu níže vidíte, jak by mohly v Ecomailu vypadat informace v objednávce, pokud prodáváte vstupenky. Funkci ale v praxi můžete využít i u běžného e-shopu, třeba když potřebujete informace o typu dopravy. V naší API tuto možnost naleznete v transakcích >> Konkrétně se jedná o přidání “props”: {“myCustomProp”: “customPropValue”}.

S vlastními poli z objednávek můžete následně pracovat v rámci segmentů a automatických kampaní. Jedná se již o pokročilejší typ segmentace dle vlastních dotazů. Podrobnější návod naleznete zde >>
Integrace pomocí Zapieru
Nevíte jak snadno Ecomail propojit s vaším e-shopem, CRM nebo jakýmkoli dalším nástrojem, který používáte ve vašem podnikání? Vyzkoušejte integraci pomocí aplikace Zapier. Data tak budete mít neustále připravena pro efektivnější komunikaci s vašimi zákazníky. Co vám propojení přinese a jak se Zapierem pracovat se dočtete tady >>
Transakční e-maily na více adresátů
Novinku jsme zavedli i do transakčních e-mailů. Nyní je možné do
requestu zařadit dalšího adresáta v kopii nebo slepé kopii. Můžete tak
například odeslat transakční e-mail na svoje CRM, případně na druhý e-mail zákazníka. Do kódu za parametr email stačí přidat: “cc”: pro
kopii a “bcc”: pro slepou kopii.
Nevíte si rady, jak to všechno nastavit? Máte nápad, jak Ecomail vylepšit? Jako obvykle se nám můžete ozvat.
Vložte váš komentář