Červnové novinky

Opusťte na chvíli letní radovánky a přečtěte si, na čem jsme v Ecomailu  během června pracovali. A pokud již v e-mailingu aktivně pracujete s objednávkami z vašeho e-shopu, neměli byste si naše červnové novinky rozhodně nechat ujít.

Zobrazení naposledy zakoupených produktů v e-mailu

Díky novému megre tagu ECM_LAST_BOUGHT budete od teď schopni ve vašich kampaních odběratelům zobrazovat produkty, které u vás naposledy zakoupili. Možností využití v rámci automatizací je mnoho – pošlete vašemu zákazníkovi třeba poděkování za nákup konkrétních produktů a zeptejte se na zpětnou vazbu nebo zákazníka obdarujte slevou na další nákup. Šablonu s merge tagem připravíte podobně jako šablonu pro opuštěný košík. Jak na to se dozvíte v naší nápovědě >>

Naposledy nakoupené
Merge tagy jsou v těle šablony nahrazeny názvem, popiskem, cenou a obrázkem naposledy nakoupeného produktu.

Aktualizujte své objednávky

Do Ecomail aplikace můžete posílat transakce z vašeho e-shopu. Již zaslanou objednávku jsme však neumožňovali dodatečně upravovat. V případě, kdy zákazník objednávku stornoval nebo došlo k jakékoli jiné změně, data v účtu nebyla zaktualizována. Nově jsme proto do API přidali „Update transaction“ >> Od teď můžete s transakcemi pracovat přesně podle vašich představ a data v Ecomailu budete mít vždy aktuální.

Vlastní pole v objednávkách

Pro nestandardní typy produktů nyní můžete v rámci transakcí posílat takové vlastní pole, jaké budete zrovna potřebovat pro ještě lepší zacílení vašich kampaní. Na příkladu níže vidíte, jak by mohly v Ecomailu vypadat informace v objednávce, pokud prodáváte vstupenky. Funkci ale v praxi můžete využít i u běžného e-shopu, třeba když potřebujete informace o typu dopravy. V naší API tuto možnost naleznete v transakcích >> Konkrétně  se jedná o přidání „props“: {„myCustomProp“: „customPropValue“}.

vlastní pole objednávky
Vlastní pole v objednávce pro příklad „rezervace vstupenky“.

S vlastními poli z objednávek můžete následně pracovat v rámci segmentů a automatických kampaní. Jedná se již o pokročilejší typ segmentace dle vlastních dotazů. Podrobnější návod naleznete zde >>

Integrace pomocí Zapieru

zapier-logoNevíte jak snadno Ecomail propojit s vaším e-shopem, CRM nebo jakýmkoli dalším nástrojem, který používáte ve vašem podnikání? Vyzkoušejte integraci pomocí aplikace Zapier. Data tak budete mít neustále připravena pro efektivnější komunikaci s vašimi zákazníky. Co vám propojení přinese a jak se Zapierem pracovat se dočtete tady >>

Transakční e-maily na více adresátů

Novinku jsme zavedli i do transakčních e-mailů. Nyní je možné do
requestu zařadit dalšího adresáta v kopii nebo slepé kopii. Můžete tak
například odeslat transakční e-mail na svoje CRM, případně na druhý e-mail zákazníka. Do kódu za parametr email stačí přidat: „cc“: pro
kopii
a „bcc“: pro slepou kopii.

Nevíte si rady, jak to všechno nastavit? Máte nápad, jak Ecomail vylepšit? Jako obvykle se nám můžete ozvat.

Vložte váš komentář

Blog at WordPress.com.

Up ↑

%d bloggers like this: