Ani v červenci jsme se nezastavili a vytvořili jsme několik vylepšení, které urychlí vaši práci v Ecomail aplikaci. Přečtěte si náš pravidelný přehled novinek a zůstaňte v obraze.
Zjednodušili jsme přípravu personalizovaných šablon
V Ecomailu je možné pomocí merge tagů zobrazit v e-mailu každému odběrateli produkty “na míru” jeho zájmům. Může se jednat o produkty zanechané v košíku nebo třeba poslední zakoupené produkty. V šabloně e-mailu bylo v minulosti potřeba vždy ručně vypsat parametry u všech produktů, které by se mohly zákazníkovi v e-mailu zobrazit. Pro urychlení tvorby šablony jsme nově přidali funkci “smyčka” neboli “loop”. Merge tagy pro prvky jako popisek, cena apod. je od teď nutné v šabloně vypsat pouze jednou. Jak vám může nová funkcionalita pomoci a jak vše nastavit se dozvíte v tomto návodu.

AMP html u transakčních e-mailů
O technologii AMP – Accelerated Mobile Pages už jste možná slyšeli v souvislosti s vašimi webovými stránkami. Jedná se o Google technologii, která významně zrychluje načtení webu na mobilních zařízeních s cílem zlepšovat uživatelský zážitek. Ecomail nově AMP podporuje v rámci transakčních e-mailů >>

Vyhledávání podle názvu firmy
Rozšířili jsme možnosti pro vyhledávání ve vašem seznamu kontaktů. Od teď můžete vybraný kontakt v databázi najít i podle názvu firmy.
Kontrola připojené facebookové stránky
Ecomail umožňuje propojení seznamu kontaktů s vaší Facebookovou stránkou. Propojení je možné v praxi použít pro reklamní kampaň Facebook Lead Ads (sběr potenciálních zákazníků). Pokud již máte kampaň na Facebooku připravenou, ale nejste si jisti, zda bude vše fungovat správně a nové kontakty budou automaticky padat do Ecomailu, můžete si ještě správnost napojení s Facebookem zkontrolovat. V seznamu kontaktů klikněte na “Facebook integrace”. Jakmile vidíte u vaší facebookové stránky “connected”, propojení je v pořádku a můžete reklamní kampaň bez obav spustit.

Lepší přehlednost v automatech
V nastavených scénářích automatických kampaní můžete nyní sledovat počty kontaktů, které prošly danou podmínkou (např. nakoupil uživatel v obchodě?). V rámci “stromu” automatizace od teď vidíte, kolik uživatelů splnilo podmínku a kolik nikoli.

Máte další tipy na zlepšení nebo potřebujete poradit? Napište nám na podporu. Rádi se Vám budeme věnovat.
Vložte váš komentář