Dubnové novinky

Dubnový přehled novinek rozhodně stojí za vaši pozornost. Novinkou měsíce je uvedení revoluční funkce Facebook follow up, která umožňuje pohodlné nastavení facebookové reklamní kampaně přímo v prostředí aplikace Ecomail. Snadno tak propojíte vaše e-mailové kampaně s těmi facebookovými. Zjistěte více.

Facebookové kampaně přímo v Ecomailu

Po odeslání vašeho newsletteru zdaleka ne všichni odběratelé otevřou e-mail nebo využijí vaší nabídky. Zvyšte své šance na úspěch a oslovte vaše publikum ve více kanálech najednou nebo komunikujte s vašimi zákazníky v místě, kde jsou skutečně aktivní. Se zbrusu novou „Facebook follow up“ funkcí od Ecomailu to zvládnete jednodušeji, než si myslíte.

Jak to funguje?

Pokud již využíváte placené kampaně na Facebooku, můžete vyzkoušet i cílení na publikum ze svých zákazníků / odběratelů newsletteru, se kterými již v Ecomailu pracujete.

Snadné nastavení facebookové kampaně v Ecomailu

Kompletní nastavení facebookové kampaně jsme přidali do tvorby e-mailové rozesílky. Nově tak můžete jednoduše připravit newsletter a zároveň přímo v aplikaci Ecomail nastavit kreativu, rozpočet i cílení reklamy na Facebooku. Díky tomu se vám podaří na Facebooku automaticky oslovit třeba ty uživatele, kteří váš newsletter neotevřeli.

Kromě samotné přípravy kampaně budete moci sledovat také výkonnost reklamy přímo v našich reportech.

Report reklamy na Facebooku

Podrobný návod k nastavení kampaně Facebook follow up naleznete v naší nápovědě >>

Vyplešení u preferenčních skupin

Mějte o vašich odběratelích více dat nebo se jich zeptejte na doplňující informace, které zrovna potřebujete. Díky možnosti vložení tzv. preferencí do newsletteru a nově i do webových formulářů, se můžete uživatelů zeptat, jaký typ nabídek či sdělení si přejí dostávat nebo jak často by s vámi rádi komunikovali. Výběr preferencí můžete nastavit i jako povinné pole.

Preference odběru vložené do webového formuláře

Pokud již kontakt v seznamu u Ecomailu existuje a chcete uživateli nabídnout např. e-book a zároveň do formuláře s nabídkou obsahu přidat i volbu preferencí, zadané údaje se u již dříve registrovaného kontaktu zaktualizují.

Předchozí nastavení preferencí může odběratel kdykoli změnit přímo v newsletteru. Stačí, když umístíte do patičky vaší šablony kromě odhlašovacího odkazu také volbu preferencí odběru. Dáte tak příjemci snadnou možnost změny preferencí, která může v některých případech zabránit přímému odhlášení z odběru.

Jak pracovat s preferenčními skupinami naleznete zde >>

Chcete se dozvědět o uvedených funkcích více? Máte tipy, jak vylepšit naši aplikaci? Neváhejte a ozvěte se nám. Rádi s vámi vše probereme.

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s

Blog na WordPress.com.

Nahoru ↑

%d blogerům se to líbí: