Březnové novinky

Březen je už minulostí a proto jsme pro vás připravili již tradiční přehled novinek v Ecomailu. Tentokrát máme velkou radost z nasazení dlouho očekávané funkce, kterou je A/B testování obsahu. Přidali jsme ale i další vylepšení, která si určitě nenechte ujít.

A/B testování obsahu v kampaních

Nejste si jistí, jaký newsletter bude fungovat zrovna na vaše odběratele? Doporučujeme vyzkoušet funkci A/B testování, díky které můžete na jeden vzorek odběratelů poslat variantu newsletteru A a na druhý vzorek variantu newsletteru B. Vítězná varianta se následně odešle na většinu vaší databáze.

V minulosti jste mohli v Ecomailu testovat varianty různých předmětů a jmen odesílatele. Nově si můžete vyzkoušet i testování samotného obsahu newsletteru. Typickými příklady pro testování obsahu e-mailu může být umístění menu v hlavičce nebo patičce šablony, nebo třeba e-mail s úvodním textem či bez něj. Možností je spoustu. Doporučujeme však vždy testovat co nejméně prvků v šabloně, ideálně pouze jeden. Jen tak zjistíte, co má skutečný vliv na úspěšnost vaší rozesílky.

Podívejte se, jak A/B testování kampaně nastavit přímo v Ecomailu >>

Vyzkoušejte nový vzhled reportů

Usilovně pokračujeme v úpravách designu celé Ecomail aplikace tak, aby se vám s ní co nejefektivněji pracovalo. Jednou z posledních významných úprav jsou reporty odeslaných kampaní. Zjednodušili jsme úvodní přehled, ve kterém aktuálně najdete opravdu jen ty nejdůležitější informace, přidali jsme metriku CTR (poměr kliknutí na otevření) a už teď můžeme prozradit, že brzy v repotech naleznete také data o počtu konverzí a tržbách z vašich newsletterů. A to není všechno. Reporty se aktuálně mnohem lépe zobrazují na mobilu. Dostanete se tak k výsledkům kampaní snadno a rychle prakticky odkukoliv.

Nový vzhled reportů si můžete nyní vyzkoušet přímo v účtu v sekci reporty. Stačí, když kliknete na informační zprávu v horní části stránky s reporty.

Budeme moc rádi, když nám dáte vědět, jak se vám nové reporty líbí a zda byste něco potřebovali změnit či přidat. Těšíme se na vaši zpětnou vazbu >>

Návod pro reporty kampaní >>

Přenos kontaktů ze Shoptetu

Dobré zprávy máme speciálně i pro e-shopaře na platformě Shoptet. Funkcionality Shoptet API se stále posouvají kupředu a tak i my máme možnost Ecomail doplněk neustále vylepšovat. Poslední novinkou je automatická synchronizace kontaktů z distribučního seznamu „newsletternově v reálném čase. Pokud tedy používáte webové a pop-up formuláře od Shoptetu nebo máte check box pro registraci k newsletteru v objednávkovém procesu, nemusíte tato data převádět do nástroje pro e-mailing ručně.

Upozornění: přenos kontaktů z distribučního seznamu „newsletter“ je potřeba pro Ecomail doplněk povolit přímo v administraci Shoptetu. Více v našem návodu (bod č. 6).

Věříme, že se vám naše novinky líbily a rovnou se pustíte do jejich testování. A pokud v Ecomailu cokoli postrádáte, dejte nám vědět. Pokusíme se co nejrychleji váš požadavek vyřešit.

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s

Blog na WordPress.com.

Nahoru ↑

%d blogerům se to líbí: