Zářijové novinky

Neustále se snažíme Ecomail aplikaci posouvat kupředu a plnit vaše přání. Ani v uplynulém měsíci tomu nebylo jinak. Ba naopak. Pilně jsme pracovali na nových vychytávkách u běžných kampaní i automatů. Kromě toho máme velkou radost, že jsme naše partnery oficiálně rozšířili také o Oxyshop, jedno z nejúspěšnějších řešení pro vývoj e-shopů v Česku.

Novinky v procesu tvorby kampaně

1) Vlastní hlavičky e-mailu

Do druhého kroku procesu tvorby běžné rozesílky jsme přidali možnost vložení tzv. vlastní hlavičky e-mailu.

Novou funkci můžete nyní využít třeba pro topování na Seznamu. A jak to celé funguje? Pokud chcete, aby váš e-mail zůstal na prvních příčkách ve složce „hromadné“ i několik dní po odeslání newsletteru, můžete si to u Seznamu předplatit. Jakmile se rozhodnete některou e-mailovou kampaň „topovat“, stačí do vlastní hlavičky e-mailu přidat přidělený unikátní kód, který od Seznamu dostanete.

Chcete se dozvědět víc? Přečtěte si článek v našem centru nápovědy >>

2) Přehled uživatelů

Do vašeho účtu u Ecomailu má často přístup hned několik uživatelů. Typicky se jedná o případ, kdy klient pozve do účtu svého konzultanta nebo účet používá více zaměstnanců najednou. Jednoduše se tak může stát, že se v procesu tvorby kampaně objeví 2 uživatelé. Pokud k této situaci dojde, tak nově vidíte, kdo přesně se v dané kampani nachází. Podobně jako v editoru šablon navíc budete upozorněni v případě, kdy uživatel udělá nějakou změnu (např. přepíše předmět).

3) Upozornění na chybu v merge tagu

Ať už používáte základní nebo složitější podmíněné merge tagy pro personalizaci obsahu vašeho e-mailu, občas se může stát, že v merge tagu uděláte malou chybu. Ta by mohla způsobit, že by vašim odběratelům místo zajímavého obsahu na míru, přišly nesmyslné texty. Ve čtvrtém kroku tvorby kampaně vás proto Ecomail na chybku automaticky upozorní. Můžete se tak před odesláním kampaně vrátit zpět do šablony a chybu opravit.

Omrkněte vychytávky v automatech

1) Přiblížení a oddálení

Tohle vylepšení se vám bude rozhodně hodit, pokud v Ecomailu nastavujete složitější „stromy“ automatických kampaní. Od teď si můžete hotový automat kdykoli přiblížit nebo naopak oddálit, abyste si mohli pohodlně prohlédnout kompletní scénář automatizace.

2) Dodatečné přidání podmínky

Může se stát, že potřebujete hotovou automatizaci ještě upravit. V případě, že jste v minulosti chtěli dodatečně přidat podmínku (např. zda uživatel nakoupil v obchodě), tak nebylo možné zbývající část automatu na podmínku navázat a museli jste začít tvořit o nuly. Nyní můžete podmínku přidat kamkoli a rozhodnout se, do které větvě – ANO/NE se má hotová část automatu přidat. Na obrázku níže můžete vidět, že bylo v podmínce nastaveno, aby se následující akce přidala pod větev „NE“.

Propojení s Oxyshopem

E-mail marketing e-shopu se už v dnešní době bez dat o vašich zákaznících prostě neobejde. V Ecomailu se vám snažíme ulehčit práci a rozšiřujeme proto napojení o nejrůznější e-shopové platformy a jiné nástroje. Mezi naše další partnery patří i Oxyshop.

Pokud vám jede e-shop na Oxyshopu, můžete o propojení s účtem u Ecomailu napsat přímo na jejich podporu >>

A k čemu vám napojení vlastně bude? Po dokončení integrace vám budou do Ecomailu automaticky padat nejen e-mailové adresy, ale i osobní údaje zákazníka (jméno, adresa..), údaje o nákupech a také o pohybu uživatele na vašem webu, které můžete následně využít pro automatizovaný a cílený e-mailing.

Máte k novým funkcím jakékoli dotazy? Napište nám >>

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s

Blog na WordPress.com.

Nahoru ↑

%d bloggers like this: