Červnové novinky

Opusťte na chvíli letní radovánky a přečtěte si, na čem jsme v Ecomailu  během června pracovali. A pokud již v e-mailingu aktivně pracujete s objednávkami z vašeho e-shopu, neměli byste si naše červnové novinky rozhodně nechat ujít.

Zobrazení naposledy zakoupených produktů v e-mailu

Díky novému megre tagu ECM_LAST_BOUGHT budete od teď schopni ve vašich kampaních odběratelům zobrazovat produkty, které u vás naposledy zakoupili. Možností využití v rámci automatizací je mnoho – pošlete vašemu zákazníkovi třeba poděkování za nákup konkrétních produktů a zeptejte se na zpětnou vazbu nebo zákazníka obdarujte slevou na další nákup. Šablonu s merge tagem připravíte podobně jako šablonu pro opuštěný košík. Jak na to se dozvíte v naší nápovědě >>

Naposledy nakoupené
Merge tagy jsou v těle šablony nahrazeny názvem, popiskem, cenou a obrázkem naposledy nakoupeného produktu.

Aktualizujte své objednávky

Do Ecomail aplikace můžete posílat transakce z vašeho e-shopu. Již zaslanou objednávku jsme však neumožňovali dodatečně upravovat. V případě, kdy zákazník objednávku stornoval nebo došlo k jakékoli jiné změně, data v účtu nebyla zaktualizována. Nově jsme proto do API přidali „Update transaction“ >> Od teď můžete s transakcemi pracovat přesně podle vašich představ a data v Ecomailu budete mít vždy aktuální.

Vlastní pole v objednávkách

Pro nestandardní typy produktů nyní můžete v rámci transakcí posílat takové vlastní pole, jaké budete zrovna potřebovat pro ještě lepší zacílení vašich kampaní. Na příkladu níže vidíte, jak by mohly v Ecomailu vypadat informace v objednávce, pokud prodáváte vstupenky. Funkci ale v praxi můžete využít i u běžného e-shopu, třeba když potřebujete informace o typu dopravy. V naší API tuto možnost naleznete v transakcích >> Konkrétně  se jedná o přidání „props“: {„myCustomProp“: „customPropValue“}.

vlastní pole objednávky
Vlastní pole v objednávce pro příklad „rezervace vstupenky“.

S vlastními poli z objednávek můžete následně pracovat v rámci segmentů a automatických kampaní. Jedná se již o pokročilejší typ segmentace dle vlastních dotazů. Podrobnější návod naleznete zde >>

Integrace pomocí Zapieru

zapier-logoNevíte jak snadno Ecomail propojit s vaším e-shopem, CRM nebo jakýmkoli dalším nástrojem, který používáte ve vašem podnikání? Vyzkoušejte integraci pomocí aplikace Zapier. Data tak budete mít neustále připravena pro efektivnější komunikaci s vašimi zákazníky. Co vám propojení přinese a jak se Zapierem pracovat se dočtete tady >>

Transakční e-maily na více adresátů

Novinku jsme zavedli i do transakčních e-mailů. Nyní je možné do
requestu zařadit dalšího adresáta v kopii nebo slepé kopii. Můžete tak
například odeslat transakční e-mail na svoje CRM, případně na druhý e-mail zákazníka. Do kódu za parametr email stačí přidat: „cc“: pro
kopii
a „bcc“: pro slepou kopii.

Nevíte si rady, jak to všechno nastavit? Máte nápad, jak Ecomail vylepšit? Jako obvykle se nám můžete ozvat.

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s

Blog na WordPress.com.

Nahoru ↑

%d bloggers like this: