Dubnové novinky

Jaro je v plném proudu a na jaře se rodí ty nejlepší nápady. I v Ecomailu se v dubnu urodilo rovnou několik nových vylepšení, které stojí za vaši pozornost. Přečtěte si článek a zjistěte více o novinkách v aplikaci.

Ukládání vlastních bloků v editoru šablon

Šablona vašeho newsletteru se většinou skládá z mnoha bloků. Některé se v každé kampani opakují, jiné zase používáte pouze ve vybraných rozesílkách. Do našeho drag & drop editoru šablon jsme proto přidali funkci „uložit blok“. Jak vám tato nová funkce pomůže praxi?

1) Snadná práce s dříve uloženými bloky

Všechny bloky, které v šabloně využíváte, od hlavičky, přes produktové bloky až po patičku, je nyní možné uložit do levého panelu v editoru. Konkrétně do záložky „uložené“. V minulosti uložené bloky si tak můžete v případě potřeby do šablony opět přetáhnout. V hotovém designu bloku si už jen stačí upravit texty, obrázky apod. Nemusíte tak pracně hledat šablonu s bloky, které potřebujete znovu použít v další rozesílce. Kromě toho se vyhnete i opakovanému vytváření stále stejných bloků pro každou kampaň.

Custom blok

2) Design šablony na míru

Chcete si rozesílky spravovat v Ecomailu sami, ale nejste úplně spokojeni s aktuální podobou vaší šablony? Ozvěte se nám. Připravíme vám designovou šablonu přesně na míru vašim potřebám. Šablona bude vyrobená v drag & drop editoru tak, abyste s ní mohli následně sami pracovat. Všechny potřebné bloky budete mít připraveny v jednotném designu v záložce „uložené“. Pro každou rozesílku už jen vyberete ty bloky, které zrovna potřebujete.

Nové možnosti personalizace obsahu

Pokud používáte Ecomail pro e-mailing e-shopu, určitě oceníte další možnosti personalizace. Nově můžete do šablon automatických e-mailů přidat personalizovaný blok s posledními prohlíženými produkty nebo blok s nejprodávanějšími produkty ve vašem e-shopu.

*|ECM_LAST_VIEW|* –  poslední prohlížené produkty

Možná už jste zkoušeli personalizaci automatického e-mailu pro opuštěný košík. Jak můžete vidět na obrázku níže, s merge tagem pro poslední prohlížené produkty se pracuje v šabloně podobně. A do jakých kampaní blok s prohlíženými produkty vložit? Pro začátek můžete vyzkoušet přidat blok do automatického e-mailu „přání k svátku“, kde kromě klasického přání nabídnete zákazníkovi i produkty, které se mu v minulosti líbily.

merge tag navštívené produkty

*|ECM_BEST_SELL|* – nejprodávanější produkty

Díky tomuto merge tagu můžete zkusit nabídnout zákazníkovi produkty, které jsou ve vašem e-shopu nejoblíbenější. Tento typ dynamického obsahu můžete využít třeba v automatické kampani pro reaktivaci zákazníka.

Více o práci s produktovými merge tagy naleznete v našem návodu. Pokud budete potřebovat pomoci s tvorbou personalizované šablony, můžete se obrátit na naši podporu.

Rychlejší import kontaktů

Importujete pravidelně do Ecomailu nové kontakty ručně? Pokud máte v excelu přehledně nadepsané sloupce s informacemi o kontaktu jako je jméno, příjmení, země apod., nově v rámci importu už nebudete muset pracně nastavovat každý název sloupce zvlášť. Název bude u nejpoužívanějších názvů sloupců vyplněn automaticky.

Snímek obrazovky 2019-05-08 v 16.15.50

Zaujaly vás nové funkcionality, ale nevíte si rady, jak je přesně využívat v praxi? Chybí vám nějaká konkrétní funkce v Ecomail aplikaci? Napište nám, rádi se vám budeme věnovat.

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s

Blog na WordPress.com.

Nahoru ↑

%d bloggers like this: