Únorové novinky

Nejkratší měsíc v roce je za námi a my jsme nelenili a snažili se ho využít, jak jen to šlo. Připravili jsme opět pár novinek a vylepšení v aplikaci Ecomail.cz. Pojďte se mrknout, oč konkrétně jde.

Nové možnosti úpravy kontaktu v rámci automatů

Nejzajímavější novinkou jsou rozšířené možnosti úprav kontaktů v rámci automatizovaných kampaní a to – připsání hodnoty nebo textu ke kontaktu. Nezní vám to nijak zvlášť zajímavě? Myslíte, že tohle nemůžete potřebovat? Tak se podívejte na pár příkladů 😉.

Přičtení hodnoty můžete třeba využít v takzvaném skóringu.
Co třeba ocenit věrné zákazníky pomocí bonusového programu? Dle vámi zadaných pravidel se bude zákazníkům připisovat za každou objednávku určitý počet bodů, kterým rozlišíte věrné klienty od ostatních (či aktivní od neaktivních).

Nebo zjistěte, jak jsou vaši adresáti v uvítacích neboli welcome kampaních aktivní; stačí se podívat na počet bodů. Automatizace vám může přičíst za každý otevřený e-mail jeden bod. Navíc může zkontrolovat, zda má někdo “plný počet bodů”, ale stále nenakoupil. Oslovte takového zákazníka exkluzivní nabídkou a namotivujte ho k nákupu.

Možnostem nastavení a vaší fantazii na jejich využití se meze nekladou! A jelikož se jedná o automatizaci, vše se bude aktualizovat a rozesílat samo.

Testovací formuláře

Formuláře pro sběr nových kontaktů jsou jedním ze základních kamenů e-mailingu. Pokud ještě nemáte na vašich webových stránkách formulář, určitě neváhejte a vytvořte si ho. Je to opravdu snadné!

Než formulář na vašem webu spustíte, je třeba ho řádně otestovat. Jak tedy můžete důkladně vyzkoušet například pop-up formulář, když se má správně každému unikátnímu uživateli zobrazit na stránce pouze jednou? Teď už snadno! A to díky kouzelnému slovíčku ?ecmwdebug, které přidáte na konec URL adresy.

Vyčaruje vám formulář vždy, když ho budete chtít zobrazit a testovat. Výsledek pak bude vypadat takto:

Schází vám v aplikaci Ecomail nějaká další funkce, nebo máte nápad na její další vylepšení? Nenechávejte si to pro sebe, napište nám a my se pokusíme je zařadit do dalších plánů na zlepšení.

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s

Blog na WordPress.com.

Nahoru ↑

%d bloggers like this: