Propojení Shoptetu s Ecomailem snadno a rychle

Jsme nadšeni, že jsme mezi naše další pluginy mohli zařadit právě platformu Shoptet, která patří mezi jedno nejúspěšnějích řešení pro tvorbu e-shopů v Česku. A není divu. Shoptet nabízí velmi snadnou a jednoduchou správu e-shopu i pro úplné začátečníky. Také v Ecomailu se snažíme našim zákazníkům maximálně zjednodušovat práci a proto jsme pro klienty Shoptetu vyvinuli doplněk, který vám umožní automatický přenos dat o vašcich zákaznících z e-shopu přímo do účtu u Ecomailu.

Proč začít doplněk využívat?

E-mail marketing patří mezi základní kanály online komunikace. Jeho výhodou je možnost přesného zacílení a nízká cena. Velké množství e-shopů už sice pravidelné newslettery posílá, ale bohužel nesleduje ani základní metriky a s daty svých zákazníků pracuje jen velmi omezeně. Nedělejte stejnou chybu jako ostatní e-shopaři a začněte vašim zákazníkům posílat e-maily na základě dat – na základě jejich zájmů, minulých nákupů nebo chování v e-mailových kampaních. Stačí propojit váš e-shop na Shoptetu s Ecomailem a budete mít automaticky všechna data, potřebná pro inteligentní e-mailing, na jednom místě.

Co přesně získáte propojením Shoptetu s Ecomailem?

Po propojení Shoptetu s emailingových nástrojem od Ecomailu budete moci posílat pravidelné newslettery a získáte přístup k pokročilým funkcím, které vám pomohou zvýšit vaše příjmy z e-mailingu a efektivně komunikovat s vašimi stávajícími i potenciálními zákazníky.

1) Neustále aktuální seznam kontaktů

Základní funkcí doplňku je automatické posílání všech nových kontaktů do seznamu, který si předem v Ecomailu vytvoříte. Nemusíte se tak zdržovat ručním nahráváním e-mailovových adres a dalších informací, které o zákazníkovi máte. Kontakty z objednávek nebo třeba z pop-up formuláře máte navíc okamžitě k dispozici. Nově přihlášené tak můžete ihned oslovit uvítací sérií automaticky posílaných e-mailů nebo budete schopni potenciálnímu zákazníkovi automaticky zaslat kód se slevou na první nákup.

Automaticky zaslaný e-mail uživateli, který zadal svou e-mailovou adresu do pop-up okna na webu.

Náš tip!
Používáte pro sběr nových kontaktů webové pop-up formaláře? Vyzkoušejte si náš drag & drop editor, ve kterém se formuláře tvoří skoro samy a ještě snadněji je přidáte na váš web 😉

2) Přehled dokončených objednávek

Kromě e-mailu a vyplněných osobních údajů zákazníka je možné do Ecomailu zasílat také obsah objednávek realizovaných ve vašem e-shopu – název produktu, kategorii, množství a cenu. Na základě informací o minulých nákupech budete moci segmetovat vaši databázi, posílat lépe zacílené newslettery s doporučenými produkty v tzv. personalizovaných blocích a vytvářet chytré automatické kampaně, které vám pomohou motivovat zákazníka k opakovaným nákupům.

nákupy
U každého kontaktu v seznamu pro emailing budete mít také informace o provedených objednávkách.

3) Informace o pohybu uživatele na webu

Co si prohlížel návštěvník vašeho webu? Ano, i takové informace můžete v Ecomailu sbírat. Po napojení na Ecomail, bude do kódu vašeho e-shopu automaticky přidán speciální trackovací kód pro sledování pohybu uživatele na webu. U každého jednotlivého zákazníka tak uvidíte přehled všech navštívených stránek. Způsobů, jak získané informace v e-mailingu využít je mnoho. Záleží především na vámi stanovené strategii. Nejčastěji se data z webtrackingu využívají pro doporučování produktů v newsletteru nebo pro remarketingové kampaně.

tracking
V náhledu z nástroje Ecomail vidíte, jaké konkrétní stránky na webu váš zákazník v poslední době navštívil.

4) Možnost posílat automatickou kampaň „opuštěný košík“

Pomocí naší vlastní události „opuštěný košík“, kterou díky používání doplňku můžete sledovat, jednoduše zjistíte, že návštěvník vašeho e-shopu nedokončil objednávku. Naštěstí je možné jej ještě včas zachytit šikovnou automatizací. Uživateli může třeba po dvou hodinách přijít e-mail s připomínkou zanechaného zboží v košíku. V Ecomailu je navíc možné zákazníkovi v newsletteru zobrazit konkrétní nezakoupené produkty.

different koš
Připomínka nedokončené objednávky zaslaná zákazníkovi prostřednictvím e-mailu.

A něco navíc – napojení na další kanály

Kromě běžné nebo automatické rozesílky e-mailů, můžete účet u Ecomailu využívat také na SMS kampaně nebo se napojit na váš reklamní účet na Facebooku/Instagramu.

Budete tak moci:

  • sbírat e-mailové kontakty přímo z Facebooku (FB lead Ads) a poté začít ihned komunikovat s novým uživatelem pomocí e-mailu, 
  • zacílit reklamu na Facebooku/Instragramu přímo na všechny zákazníky z vaší databáze nebo vybrané segmenty, 
  • poslat zprávu do messengeru, což určitě ocení mladší cílová skupina.

Chcete se dozvědět více? Přečtěte si článek >>

Jak na propojení Shoptetu s Ecomailem?

Propojení Shoptetu s Ecomailem je snadné. Stačí si vytvořit účet u Ecomailu, vybrat doplněk na doplnky.shoptet.cz/ecomail nebo doplnky.shoptet.sk/ecomail a dokončit nastavení přesně podle našeho návodu. Rázem se nahrají všechny historické kontakty a objednávky a začnou se automaticky synchronizovat všechna nová data.

Snímek obrazovky 2019-02-01 v 14.18.11

Nebudete na to sami

Pokud budete během propojení nebo testování Ecomailu potřebovat pomocnou ruku, máte se na koho obrátit. Na rozdíl od zahraničních nástrojů máte k dispozici přímo ve vašem účtu online chat v českém jazyce, kde vám vždy ochotně poradíme. Zastihnete nás také na e-mailu support@ecomail.cz

Nevíte jak začít? Nemáte čas se e-mailingu aktivně věnovat? Nevadí. Obraťte se na naše specialisty >>

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s

Blog na WordPress.com.

Nahoru ↑

%d bloggers like this: