Listopadové novinky

Vánoce jsou sice za dveřmi, v Ecomailu ale zatím rozhodně nezahálíme a neustále přidáváme další nová vylepšení. Podívejte se, co jsme pro vás připravili tentokrát.

Vytvořte krásné vánoční přání nebo PF 2019

Potěšte své zákazníky a popřejte jim radostné Vánoce a vše nejlepší do nového roku. Do naší galerie přednastavených šablon jsme přidali nové designy, které můžete použít pro vaše vánoční newslettery a PF přání. Stačí si vybrat přímo ve vašem účtu u Ecomailu jednu z šablon, upravit podle svého vkusu a máte hotovo.

náhled šablon

 

Nevyužíváte aktivně účet u Ecomailu? Rádi byste poslali vánoční přáníčko nebo PFko jen na několik kontaktů pomocí e-mailu nebo Facebook messengeru?
Navštivte naši vánoční stránku a začněte rovnou tvořit >>

Změny ve slevových kupónech

Minulý měsíc jsme vám představili nové prostředí pro nahrávání slevových kupónů, které plánujeme postupně rozvíjet. Mezi první novinky patří možnost již nahrané kupóny smazat a nahrát nové.

Pokud máte nastavenou automatickou kampaň, kde posíláte slevové kupóny (např. po registraci z pop-up okna), můžete se odběrateli po několika dnech připomenout, že slevu stále nevyužil. Do připomínkového e-mailu přidáte speciální merge tag *|ECM_LAST_COUPON|*. Příjemci se tak zobrazí stejný slevový kupón, který mu byl zaslán v první e-mailu.

Snímek obrazovky 2018-12-04 v 17.37.09
Náhled připomínkového e-mailu s merge tagem pro znovu zobrazení již jednou zaslaného slevového kupónu.

Zjistěte, jak pracovat se slevovými kupóny v Ecomailu.

Personalizujte obsah pomocí našich nových merge tagů

Možná již máte zkušenosti s merge tagem „nakoupil produkt“ – *|ECM_BOUGHT|*, který jsme před nedávnem uvedli. Pomocí tohoto merge tagu můžete odběrateli zobrazit ty produkty, které si u vás v minulosti zakoupil a doporučit tak další vhodné zboží. Nově jsme možnosti tohoto merge tagu rozšířili.

  • K merge tagu „nakoupil produkt“ si nyní můžete přidat nejrůznější podmínky. Pokud například potřebujete zjistit, zda zákazník nakoupil konkrétní produkt za posledních 14 dní a podle toho mu doporučit další vhodné produkty, můžete k merge tagu přidat ještě podmínku *|ECM_BOUGHT|*[‚kód produktu‘] <= 14.
  • Nemusíte se však omezovat pouze na konkrétní produkt. Doporučovat můžete také na základě kategorie, ze které zákazník produkt nakoupil. K tomu vám skvěle poslouží merge tag *|ECM_BOUGHT_CATEGORY|*[‚název kategorie‘]. V těle e-mailu si nastavíte podmínku, zda zákazník z kategorie v minulosti nakoupil. Pokud podmínku splní, můžete mu zobrazit třeba banner s oblíbenou značkou. Na příkladu níže vidíte obrázek s personalizovaným bannerem v newsletteru, který byl zobrazen pouze vybraným zákazníkům.
Vip sleva
Personalizovaný banner v newsletteru, který byl zobrazen pouze zákazníkům, kteří nakoupili ve vybrané kategorii.
  • V některých případech stačí v e-mailu zkontrolovat pouze to, zda zákazník v zadaném časovém období nakoupil a nezáleží vám na konkrétním produktu ani kategorii. V tomto případě můžete použít merge tag *|ECM_BOUGHT_ANYTHING|*<= 30. Díky tomu budete schopni zobrazit speciální akci jako je doprava zdarma pouze těm zákazníkům, kteří u vás dlouho nenakoupili a rádi byste je reaktivovali.

Přečtěte si návod, jak pracovat s novými merge tagy.

Potřebujete přesouvat šablony mezi účty? Žádný problém.

Pokud v Ecomailu spravujete více účtů najednou nebo jste si omylem vytvořili šablonu v jiném účtu, než potřebujete, můžete hotové šablony mezi účty libovolně přesouvat. V sekci šablony klikněte na šipečku v pravém horním rohu, vyberte možnost „exportovat JSON“. Následně v účtu, kam si přejete šablonu nahrát, klikněte na „nová šablona“, vyberte poslední možnost „JSON import“ a stáhnutou šablonu jednoduše nahrajte.

json export
Nejprve kliknete na exportovat JSON.
json import
Do vybraného účtu můžete vyexportovanou šablonu snadno přesunout.

Máte připomínky, podněty ke zlepšení nebo dotazy, jak plně využít naše nové funkce? Ozvěte se nám na support@ecomail.cz nebo využijte náš online chat přímo v účtu. Rádi se vám budeme věnovat.Screenshot_18

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google photo

Komentujete pomocí vašeho Google účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s

Blog na WordPress.com.

Nahoru ↑

%d bloggers like this: