Říjnové novinky

Podzimní kampaně jsou v plném proudu a vrchol sezóny před vámi. Pokud aktuálně usilovně pracujete na vánočních kampaních, určitě oceníte několik novinek v Ecomailu, které jsme pro vás v poslední době připravili. Zéjména nová funkce slevové kupóny vám může pomoci nalákat více zákazníků a to nejen před Vánoci.

Zvyšte své prodeje pomocí slevových kupónů

Možná si říkáte, že tato funkce již byla dostupná v Ecomailu i v minulosti. Máte pravdu. Unikátní slevové kódy bylo skutečně možné na vyžádání využívat v nejrůznějších automatických kampaních. Stačilo zaslat csv soubor s kódy a připravit šablonu s merge tagem*|ECM_COUPON|*. Nově si však můžete vlastní slevové kódy nahrát sami přímo do účtu a zároveň sledovat, co se s nimi děje.

kupóny
V nastavení účtu v sekci Slevové kupóny můžete nyní nahrávat a sledovat vaše kupóny.

Jak můžete vidět na obrázku výše, získáte přehled, kolik kupónů již bylo odesláno a kolik je ještě k dispozici. A to není všechno. V následujícíh měsících se můžete těšit ještě na další vylepšení v rámci této funkce.

Více o možnostech použití slevových kupónů se dočtete v tomto článku.

Chcete začít se slevovými kupóny rovnou pracovat? Mrkněte na naši nápovědu.

„Nakoupil produkt“ – novinka mezi merge tagy

Rádi byste zákazníkovi doporučili vhodný produkt nebo máte novinku, kterou byste potřebovali nabídnout jen vybrané skupině odběratelů, které by mohl nový produkt zajímat? K tomu vám může skvěle posloužit merge tag „nakoupil produkt“. Jak může merge tag fungovat v praxi si prohlédněte na příkladu jednoho z našich klientů níže.

merge tag nakoupil knihcentrum
Zákazníkovi, který si v minulosti zakoupil alespoň jeden z vybraných produktů je automaticky doporučena novinka, která by jej mohla zajímat.

Upozorňujeme, že k využívání této funkce, je potřeba do Ecomailu posílat data o vašich objednávkách.

Pro správné nastavení doporučování produktů postupujte podle našeho návodu.

Datová velikost newsletteru

Automaticky zkrácený newsletter v e-mailové schránce. Tomu se chceme rozhodně všichni vyhnout. Není nic horšího, než že se váš pracně vytvořený newsletter nezobrazí vašim odběratelům celý. Jak a kdy k tomu může dojít? Významný poskytovatel freemailových schránek Gmail automaticky zkracuje e-maily, u kterých datová velikost přesáhne 100 kB.

useknutý e-mail
Takto může vypadat v Gmailu zkrácený newsletter, který byl příliš velký.

Jakmile máte v Ecomailu vaši šablonu hotovou, po uložení a zavření si můžete zkontrolovat, jakou má datovou velikost.

Tawan datová velikost2
Pod náhledem každé šablony vidíte její datovou velikost.

Sledujte výkonnost kampaně v reportech

V reportech vašich odeslaných kampaní je možné si nyní navolit, co přesně chcete sledovat. Můžete se třeba podívat, jak byl váš newsletter otevírán v každou jednotlivou hodinu.

campaign-performance
Graf naleznete v sekci Reporty v základním přehledu.

Potřebujete poradit s nastavením nových funkcí nebo nám chcete sdělit vaše konkrétní připomínky a doporučení? Jako obvykle jsme tady pro vás na e-mailu support@ecomail.cz nebo na chatu v pracovní dny od 9 do 17h.

Screenshot_18

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s

Blog na WordPress.com.

Nahoru ↑

%d bloggers like this: