Ecomail vs. MailChimp

Řada našich klientů se nás ptá, jaký je vlastně rozdíl mezi MailChimpem a Ecomailem. V základu se jedná o nástroje pro e-mail marketing s velmi podobnými funkcemi. V obou najdete editor e-mailů, šablony newsletterů, můžete jednoduše spravovat kontakty, sledovat statistiky a reporty nebo automatizovat kampaně. Problém, se kterým se setkáváme u klientů, kteří k nám přechází, spočívá v tom, že často právě kvůli angličtině nedokážou využívat MailChimp naplno a posílají pouze pravidelné kampaně. V Ecomailu nejen, že nemají s nastavením pokročilejších funkcí takové potíže, ale hlavně se mají na koho obrátit.  

Přesné srovnání obou systémů by samozřejmě měl provést někdo nezávislý. My proto pouze upozorníme na některé aspekty, které Ecomail odlišují od MailChimpu, a které mohou hrát roli při výběru nástroje pro váš emailing.

Srovnání Ecomailu s MailChimpem

1. Přehledná a intuitivní aplikace

Díky intuitivnímu uživatelskému prostředí budete v Ecomailu schopni posílat nejen pravidelné kampaně, ale postupně můžete začít i s automatizacemi, segmenty a dalšími pokročilými funkcemi (webtracking, sledování objednávek) bez složitého nastavování. Pro správu emailingu nebudete potřebovat konzultanty ani jiné specialisty. Pomocí našeho editoru si navíc připravíte pěknou responzivní šablonu bez drahého grafika a programátora. Zkrátka si vše snadno a přehledně obstaráte sami.


V Ecomailu si svou první kampaň nastavíte za pár minut.

intercom.png

2. Čeština

Ecomail je v češtině. Rozhraní Ecomailu je v češtině, a tak jeho používání pro vás může být výrazně snazší. Ecomail má českou on-line podporu, která reaguje během pár minut. Rádi vám pomůžeme kampaň nastavit, a se vším vám poradíme. Naši podporu navíc nabízíme i v případě, že máte účet zdarma.

3. Ecomail umí skloňovat

Ecomail umí dobře česky. Nemusíte tedy e-maily začínat „vážený zákazníků“, ale třeba „Milá Jano“. A to vše automaticky. Navíc díky oslovení přímo v předmětu e-mailu můžete dosáhnout i 26% navýšení počtu otevření vašeho newsletteru. Můžete si také přečíst, jak na předmět e-mailu. E-mail s oslovením v předmětu pak může vypadat třeba takto:

Snímek obrazovky 2018-03-22 v 14.08.25

4. Svátky

Ecomail sleduje kalendář, a tak můžete svým zákazníkům poslat k svátku slevový kupón nebo malý dárek. Stačí nastavit jednoduchou automatizaci a Ecomail už bude e-maily k svátkům posílat za vás.

Snímek obrazovky 2018-03-22 v 14.54.49.png

5. Osobní přístup, školení a e-mail marketing na míru

Není problém se osobně setkat, připravit školení na míru, konzultovat strategii e-mail marketingu nebo integraci s e-shopem.

6. SMS kampaně

Přes Ecomail můžete rozesílat rovněž e-mailové kampaně nebo posílat automatické SMS o odeslání zboží nebo doručení.

7. Maximální doručitelnost

Specializujeme se na doručitelnost na české servery a případný problém umíme rychle řešit. Čeští a slovenští poskytovatelé e-mailových schránek nejsou pro MailChimp prioritou, pro Ecomail ano.

8. Import zboží přímo z XML feedu Heuréka.cz a Zboží.cz

Díky možnosti vkládat zboží do newsletteru přímo z XML feedu, který používáte pro Zboží.cz nebo pro Heuréka.cz, bude tvorba produktové šablony hračka.


Do šablony se automaticky přidá obrázek, nadpis, popisek a cena.

9. Integrace

Ecomail lze propojit s řadou českých nástrojů a aplikací. Ecomail snadno propojíte s řadou českých e-shopových řešení a aplikací.

stažený souborShoptetLogologo-oxyshopSocial Sprinters Coupon Code

A pak máme samozřejmě také API s českou dokumentací.

Cena

Ecomail vás vyjde levněji. Placené plány Ecomailu vycházejí levněji než ty od MailChimpu: např. v rámci kreditového systému vás poslání 200.000 e-mailů přes MailChimp vyjde na $ 1000 (cca 20 500 Kč), zatímco u Ecomailu na 12 000 Kč. Podívejte se na náš ceník.

Přechod z MailChimpu na Ecomail

Přechodem k Ecomailu získáte přístup k výše uvedeným funkcím a zároveň také ušetříte.

Spoustě našich klientů jsme již pomáhali s převodem dat z MailChimpu do Ecomailu, ať už šlo pouze o kontakty, celé kampaně nebo automatizace a jejich napojení na e-shop. Komplexní přechod jsme řešili například pro Firmu na zážitky.

 

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

w

Připojování k %s

Blog na WordPress.com.

Nahoru ↑

%d bloggers like this: