Už máte propojený Facebook s nástrojem pro e-mailing?

Ještě ne? Tak hurá do toho. Při tvorbě reklamní kampaně na Facebooku nebo Instagramu je jedním z důležitých kroků nadefinování publika, kterému se bude reklama zobrazovat. Kromě tvorby okruhu uživatelů, kde navolíte demografické údaje nebo třeba zájmy, můžete vytvořit tzv. vlastní okruh uživatelů ze seznamu kontaktů.  

Co je vlastní okruh uživatelů ze seznamu kontaktů?

Jedná se uživatele, které již máte v databázi. Nejčastěji to jsou vaši zákazníci, případně uživatelé, kteří se přihlásili k odběru novinek. Vytvořením vlastního okruhu tedy snadno zacílíte na lidi, kteří už o vaší značce slyšeli a je zde větší pravděpodobnost, že budou mít o nabízené zboží nebo služby zájem.

Proč propojit Ecomail s Facebookem?

Vaši vyexportovanou databázi je samozřejmě možné nahrát přímo do účtu na Facebooku. Tato metoda je však časově náročnější a z dlouhodobého hlediska méně efektivní. Níže se dozvíte, proč tomu tak je.

Jednoduchost

Ecomail umožňuje synchronizaci vašeho seznamu kontaktů (který již u Ecomailu spravujete) s Facebookem velmi jednoduše pomocí několika kliků. Ihned po propojení vytvoříte okruh uživatelů ze seznamu kontaktů. Následně ještě dochází k porovnání e-mailů z vaší databáze s e-maily uživatelů na Facebooku. Poté je okruh připraven pro vaše kampaně.

Kliknete na připojit Facebook a je to!

Okruhy uživatelů z databáze zákazníků jsou stále aktuální

Denně přijímáte mnoho nových dat o vašich zákaznících. Od registrace nových uživatelů, přes chování odběratelů v kampaních nebo na webu až po nákupy. S těmito informacemi můžete díky propojení s Ecomailem pracovat okamžitě.

Efektivnější cílení reklam

Na základě informací, které o uživatelích máte, můžete vytvářet nekonečně mnoho skupin uživatelů – segmentů, které odpovídají vámi nadefinovaným kritériím. Z těchto segmentů následně vytvoříte okruhy uživatelů, na které budete cílit odpovídající kampaň. Na Facebooku se tak můžete připomenout pouze segmentu „neaktivní uživatelé“, kteří u vás delší dobu nenakoupili a zároveň jsou neaktivní v e-mail kampaníchDalší skupinou mohou být uživatelé, kteří se zajímali o vaše zboží nebo služby, ale stále nenakoupili. Možností je opravdu hodně.


V Ecomailu vytvořené okruhy můžete okamžitě použít v rámci FB kampaně.

A to není všechno. Jakmile v Ecomailu vytvoříte okruh ze svých zákazníků, můžete při tvorbě kampaně na Facebooku nadefinovat také „lookalike okruh“, tedy publikum, které je podobné právě vašim zákazníkům.

Spouštění automatických kampaní i na Facebooku

Žádný problém. Díky propojení Facebooku s Ecomailem můžete libovolně spouštět předem připravené kampaně dle chování uživatele. Připomeňte se zákazníkovi na Facebooku ve chvíli, kdy ve vašem e-shopu nedokončil objednávku. Zobrazování kampaně naopak na čas vypněte, pokud zákazník nakoupí. Nově lze v Ecomailu nastavit také automatické odeslání zprávy do messengeru např. se slevovým kódem po přihlášení k odběru novinek.

Automatickou kampaň na Facebooku nastavíte přidáním jedné akce.

Jak na propojení v Ecomailu?

Podrobný návod k propojení Ecomailu s Facebookem a k samotné tvorbě vlastního okruhu ze seznamu kontaktů naleznete v naší nápovědě. Zajímají vás také automatizace na Facebooku? Více informací naleznete zde.

 

 

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s

Blog na WordPress.com.

Nahoru ↑

%d bloggers like this: